Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjors

#1425
Citaat van: denoontje op augustus 30, 2007, 09:45:03
pfooo da's een hele constructie zeg  :o :o



Je moet er maar op komen hé  ;D ik wilde géén gebruik maken van de key-stone en op deze manier was dat niet nodig.




Groet, Sjors



PjotrrrNL


Sjors

Citaat van: PjotrrrNL op augustus 30, 2007, 19:35:00
Hup naar R'dam jij, een TW600 is echt goed....


Ja Pap  ;D


Waar staat deze te kop aangeboden ? op marktplaats kan ik hem niet vinden Peter.



Groet, Sjors

PjotrrrNL

Hmmm, staat er niet meer, je bent te laat helaas...
Was ook een goede prijs, heb nog geen TW600 weg zien gaan voor minder dan de 699 die deze moest kosten...
Meeste beamers die tweedehands te koop staan zijn minder dan 720p, je moet er dus soms vlot bij zijn....

Sjors

Ik had sneller moeten reageren.. inderdaad een mooie prijs voor een schitterende beamer.

we kijken verder  ;) de Epson TW700 en de Panasonic PT AX100 lijken mij ook heel mooi apparaten !



Groet, Sjors

PjotrrrNL

De panasonics hebben nog al eens last van een defect met de auto-iris of zo, lees je veel over op buitenlandse fora.

Een TW700 (opvolger van de TW600 en weer iets beter) is vanaf 1100 nieuw te vinden
Tweedehands gaan die wel eens voor 800 maar als de lamp al op 1000 uur zit moet je daar eigenlijk een 'halve lamp'= 175 euro bij optellen in vergelijk met een nieuwe
Je kan eens informeren wat de prijs is bij ITC incl. calibraties...
Overigens ben ik hier ook dik tevreden zonder calibratie en dan zijn ze online wel voor 1100 euro te vinden.

Epson geeft tegenwoordig als enige merk twee jaar garantie op de lamp, nieuw kopen is dus best interessant.

Een Optoma HD70 (720p en DLP) is al voor minder dan 1100 te vinden.


PjotrrrNL

Zie net dat de prijs van de Optoma HD70 inmiddels gezakt is naar 910 euro nieuw!
Dit is in Wassenaar in de shop van forumlid Revo:
www.livingcinema.nl

Mooie DLP projector die volgens vele reviews haast niet onderdoet voor de HD72....

molle

Citaat van: Sjors op augustus 30, 2007, 19:53:24
Ik had sneller moeten reageren.. inderdaad een mooie prijs voor een schitterende beamer.

we kijken verder  ;) de Epson TW700 en de Panasonic PT AX100 lijken mij ook heel mooi apparaten !



Groet, Sjors

Ik zou naar de Sony AW15 ook maar eens uitzien. Zeer mooie kleuren en een zeer strak beeld.
Vandaag mogen aanschouwen bij Reza O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: PjotrrrNL op augustus 30, 2007, 20:08:22
De panasonics hebben nog al eens last van een defect met de auto-iris of zo, lees je veel over op buitenlandse fora.

Een TW700 (opvolger van de TW600 en weer iets beter) is vanaf 1100 nieuw te vinden
Tweedehands gaan die wel eens voor 800 maar als de lamp al op 1000 uur zit moet je daar eigenlijk een 'halve lamp'= 175 euro bij optellen in vergelijk met een nieuwe
Je kan eens informeren wat de prijs is bij ITC incl. calibraties...
Overigens ben ik hier ook dik tevreden zonder calibratie en dan zijn ze online wel voor 1100 euro te vinden.

Epson geeft tegenwoordig als enige merk twee jaar garantie op de lamp, nieuw kopen is dus best interessant.

Een Optoma HD70 (720p en DLP) is al voor minder dan 1100 te vinden.




Mijn budget is zo'n 800€  ik kan daar wel overheen maar doe het liever niet. bedankt voor de suggesties ik ga ze vergelijken.


Citaat van: PjotrrrNL op augustus 30, 2007, 20:23:31
Zie net dat de prijs van de Optoma HD70 inmiddels gezakt is naar 910 euro nieuw!
Dit is in Wassenaar in de shop van forumlid Revo:
www.livingcinema.nl

Mooie DLP projector die volgens vele reviews haast niet onderdoet voor de HD72....


Ben ik even blij dat die HD72 van hier op het forum al verkocht was ! asl hij nu voor 910 al nieuw te krijgen is.

Al wet ik niet of dit de juiste keuze zal zijn, omdat prijsgenoten toch ook betere contrastratio's hebben.


Citaat van: molle op augustus 30, 2007, 20:25:38
Ik zou naar de Sony AW15 ook maar eens uitzien. Zeer mooie kleuren en een zeer strak beeld.
Vandaag mogen aanschouwen bij Reza O0


Als het een beetje mee had gezeten had ik morgen bij Reza geweest, maar helaas  :-\ Reza we maken nog wel een afspraak ;) !

De AW15 is inderdaad zeker als ik de spoec zo lees, want heb hem even opgezocht.. een schitterende beamer o.a een contrast van 12000:1 en maakt 20db in de eco mode. dat spreekt mij wel aan  8)

Ik ga mij liever niet haasten, ik kan mijn geld maar een keer uitgeven, dan maar even zonder  ;)



@Reza, word het niet eens tijd voor een betre beamer  ;D







Groet, Sjors

reza

Citaat van: Sjors op augustus 30, 2007, 23:35:24


@Reza, word het niet eens tijd voor een betre beamer  ;D






Net wezen kijken naar de nieuwe HD 80 van Optoma Full HD beamer...
Erg mooie projector morgen komt de revieuw :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PjotrrrNL


Sjors

Peter bedankt,

Ik heb contact opgenomen met Brian voor een demo ;)



Groet, Sjors

PjotrrrNL


Sjors

Morgen naar Kermit voor een demo op de Optoma HD 70  O0


We gaan het morgen zien Peter  ;)




Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op september  1, 2007, 20:45:09
Morgen naar Kermit voor een demo op de Optoma HD 70  O0


We gaan het morgen zien Peter  ;)




Groet, Sjors

Olé, olé, olé, olééééé ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op september  1, 2007, 20:51:25
Olé, olé, olé, olééééé ;D




Absoluut !  ;D ik mag mij nu officieel eigenaar noemen van de Optoma Themescene HD70  :D deze heb ik vandaag opgehaald van forumlid: Kermit, na div demo's waaronder een DVD die ik zelf meegenomen had, was ik verkocht  :-*

Morgenavond aansluiten, moet nog leren voor een examen want ik maandag heb  :-\




Groet, Sjors

bmateijsen

Ik kan me voorstellen dat je volledig verkocht was! Super upgrade!
Nu nog even je scherm goed ophangen ;).

Citaat van: Sjors op september  2, 2007, 19:45:07



Absoluut !  ;D ik mag mij nu officieel eigenaar noemen van de Optoma Themescene HD70  :D deze heb ik vandaag opgehaald van forumlid: Kermit, na div demo's waaronder een DVD die ik zelf meegenomen had, was ik verkocht  :-*

Morgenavond aansluiten, moet nog leren voor een examen want ik maandag heb  :-\




Groet, Sjors

R


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

#1444
Citaat van: bmateijsen op september  2, 2007, 19:56:22
Ik kan me voorstellen dat je volledig verkocht was! Super upgrade!
Nu nog even je scherm goed ophangen ;).



Was bittere noodzaak een nieuwe projector  ;D

Dit scherm gaat weg, of ik maak zelf een nieuwe (met het doek wat ik al een jaar geleden bij Frank gekocht heb)  of ik laat er een maken door Gé.. hangt een beetje van het kostenplaatje af  :) 



Citaat van: TearS op september  2, 2007, 19:56:44
Gefeliciteerd met de aankoop. Je zal er absoluut geen spijt van krijgen.  O0


Ik geloof je op je woord Lennard  ;)


Citaat van: R op september  2, 2007, 20:51:01
Mooi man!!


Thanks  ;)

Citaat van: reza op september  2, 2007, 20:52:58
Mooie aankoop Sjors! :D :D



reza ook jij bedankt  ;) ook voor je verdere 'diensten' ;D ;)






Groet, Sjors

denoontje


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

#1447
Allemaal bedankt voor de leuke reacties  :D toch altijd leuk om te krijgen  ;)



Vanavond de Optoma installeren !! ben reuze benieuwd, hij staat hier al sinds gister middag in de doos te wachten op mij  :)




Groet, Sjors

Rielplayer

zal wel een verbetering geven :D

en foto's plaatsen >:D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

PjotrrrNL

Mooi dat dat examen vandaag ook gelukt is, mag je vanavond eindelijk gaan hobbyen met je nieuwe beamer!  ;D
Wat een verschil he..: 720p, wist hier ook niet wat ik zag na de upgrade van 480p...

Veel plezier!