Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MVG

Het is zeker erg luxe een nieuwe woning, wij waren, en zijn, nog steeds maar wat blij. Al besef je t na een tijdje niet meer zo, ik kan me heel goed inleven in hoe je het nu ervaart! Die luxe is al heel wat waard, en dan wij maar kijken voor nog meer mooie spullen  :D

Maar genoeg uitleg voor nu hoor, ik snap wat en hoe je het bedoelt!  ;) Dat gloss black is erg mooi, met daaraan ook automatisch weer nadelen. Zolang het geluid je nog bevalt is daar meer dan prima mee te leven lijkt me!  ;D

W.Otter

ik mag uiteraard niet klagen  :D erg tevreden en hoef ook echt niet iets anders maar ik blijf altijd wel kijken  :music:
wij hebben nog geen 1 keer de vloerverwarming aangehad en dat is toch wel echt een heel erg groot verschil met ons oude huis! ben heel benieuwd naar de energierekening  :clapping:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

nog een beetje een rotzooi maar goed;
vandaag even een werkbankje in elkaar geknutseld in de schuur.

Voor:

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo


Rha007

Netjes hoor, alleen lijkt me het werkblad een beetje aan de smalle kant. Maar denk dat je geen andere keus hebt?
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

MVG

Dit is ook netjes man! Ziet er goed uit! Altijd handig zo een boor en een bankschroef!  :D

W.Otter

moeten nog 3 fietsen in en ik wil ook nog een beetje kunnen bewegen  :D het is voornamelijk voor kleine werkzaamheden. Grote platen zagen gaat op de workmate.

werkbank is 61 cm breed dus net zo breed als een keukenblad. MDF komt in 122x244 dus die doormidden en je houd bijna 5 meter plank over, schuur is 3 meter dus ga je door de hoek dan heb je (244+61=305) net genoeg aan 1 plaat MDF. restant heb ik gebruik om een plank te maken voor de machines. verder heb ik nog een paar stellingen dus genoeg opbergruimte en werkruimte!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rha007

Ik herken je probleem. Vorig jaat hebben we een nieuw tuinhuis geplaatst van 5x3mtr. Toen ie nog leeg was had ik zoiets van wauw, maar eenmaal ingericht kwam ik al snel ruimte tekort.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

W.Otter

precies, dit is 3x3. Ruimte genoeg om loze spullen onder te schuiven en om nog wat werk te verrichten. 60cm is niet heel klein, mijn vorige werkblad was iets breder maar niet bepaald handiger, nam aardig wat ruimte in namelijk. Een klein uithammetje voor m'n kolomboor. Morgen maar eens het gereedschap een plek geven..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MegaJ

Citaat van: W.Otter op mei 22, 2013, 02:12:54
precies, dit is 3x3. Ruimte genoeg om loze spullen onder te schuiven en om nog wat werk te verrichten. 60cm is niet heel klein, mijn vorige werkblad was iets breder maar niet bepaald handiger, nam aardig wat ruimte in namelijk. Een klein uithammetje voor m'n kolomboor. Morgen maar eens het gereedschap een plek geven..

Wel uitkijken met gereedschap in de schuur dat het niet gaat roesten / schimmelen. In mijn schuur bewaar ik niets meer waarvan ik zeker wil weten dat het goed blijft. Is toch vochtig terwijl er genoeg ventilatie in de muur gemaakt is... Moet wel zeggen dat ik nog eens ga proberen de vloer (betonplaat waar het hele enkelstteens-schuurtje op gezet is) in te smeren met kelderafdichtingsspul.

Maar goed, ik wil je besparen dat je Bosch apparaten etc. hun levensduur niet halen, dus let er even op  ;)
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

W.Otter

Citaat van: MegaJ op mei 22, 2013, 08:15:42
Wel uitkijken met gereedschap in de schuur dat het niet gaat roesten / schimmelen. In mijn schuur bewaar ik niets meer waarvan ik zeker wil weten dat het goed blijft. Is toch vochtig terwijl er genoeg ventilatie in de muur gemaakt is... Moet wel zeggen dat ik nog eens ga proberen de vloer (betonplaat waar het hele enkelstteens-schuurtje op gezet is) in te smeren met kelderafdichtingsspul.

Maar goed, ik wil je besparen dat je Bosch apparaten etc. hun levensduur niet halen, dus let er even op  ;)

bedankt voor de tip! ik heb sowieso mijn dure gereedschap in huis liggen. tangen, stanleymessen etc. maar ik ga mijn decoupeerzaag en andere machines echt niet in huis bewaren :coffee: toch bedankt voor de heads up  :thumbs-up:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

vandaag is de kast gearriveerd! het huis is bijna vol  :D
alleen nog een nieuw tv meubel en nieuwe tv want dat valt wel heel erg uit de toon nu.. :sleepy:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF


W.Otter

danku danku! het is wel even goed zo met de uitgaven  :D nog steeds geen tv dus.. keuken moet ook nog :bored: komt wel weer  :popcorn:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rha007

Mooie kleuren combinatie zo, het geeft een lekker sfeertje.
Ik zou zelf de hoekbank zoveel mogelijk tegen de muur schuiven zodat je iets meer ruimte creëert, maar dan zit je weer verder van je speakers af.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

MVG

Ziet er weer goed uit! Mooi koele kleuren en toch ook warme sfeer! Goed gedaan man! En die tv en keuken, komt wel!  :thumbs-up:

Gewoon die tv uitlaten en muziek opzetten, niks mis mee!  ;)

morca

Kerel ik heb nog 2 buizen hier van Pana net van de laatste serie,dus zo slecht heb je het niet hihi  :D
Van die tv,s heb ik trouwens nog goed schik,beeld is prima tov menig goedkope lcd.
Liever heb ik 2 nieuwe plasma,s,maar daar is me inkomen niet naar  :clapping:

Kanariepiet

Mooie laptop, delletje??? staat hier ook!

W.Otter

#919
Citaat van: Rha007 op mei 24, 2013, 18:07:35
Mooie kleuren combinatie zo, het geeft een lekker sfeertje.
Ik zou zelf de hoekbank zoveel mogelijk tegen de muur schuiven zodat je iets meer ruimte creëert, maar dan zit je weer verder van je speakers af.

zit aardig wat ruimte rondom hoor! ik ben niet gek op heel veel loopruimte. daarnaast kan ik zo meer kwijt  :D het is wel mooi dat ik die mogelijkheid heb! in mijn oude huis stond alles eigenlijk vast.
als ik de bank helemaal naar achteren schuif wordt het wel erg leeg en de ruimte werkt ook niet echt mee wat dat betreft.
toch leuk dat je meedenkt:)

de bank is inmiddels wel wat naar achteren geschoven hoor! dit was gelijk een foto toen ik thuis kwam en had 'm zelf ook nog niet gezien :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: MVG op mei 24, 2013, 18:18:34
Ziet er weer goed uit! Mooi koele kleuren en toch ook warme sfeer! Goed gedaan man! En die tv en keuken, komt wel!  :thumbs-up:

Gewoon die tv uitlaten en muziek opzetten, niks mis mee!  ;)

haha zo is het  :popcorn:
keuken zal wel moeten want we koken op een campinggasstelletje, erg knus maar ook dat raakt een keer op. zo'n keukenblad met ingefreesde spoelbak kost echt bakken met geld, in een huurhuis best zonde.

het is al echt een thuis hier, veel mensen die hier komen zeggen dat  :coffee: leuk dat iedereen zo positief is! bedankt
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: morca op mei 24, 2013, 19:21:25
Kerel ik heb nog 2 buizen hier van Pana net van de laatste serie,dus zo slecht heb je het niet hihi  :D
Van die tv,s heb ik trouwens nog goed schik,beeld is prima tov menig goedkope lcd.
Liever heb ik 2 nieuwe plasma,s,maar daar is me inkomen niet naar  :clapping:
het is vrij apart want ik ben vrij snel in het wisselen van apparatuur maar op een of andere manier heeft deze tv al in 4 huizen gestaan  :coffee: eigenlijk slokt de hifi mijn geld een beetje op. ik stoor me echt niet aan de tv hoor en zolang ie het nog doet vind ik het prima, maar de eerste upgrade die er gaat komen gaat in de vorm zijn van een tv!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Citaat van: W.Otter op mei 24, 2013, 20:36:27
haha zo is het  :popcorn:
keuken zal wel moeten want we koken op een campinggasstelletje, erg knus maar ook dat raakt een keer op. zo'n keukenblad met ingefreesde spoelbak kost echt bakken met geld, in een huurhuis best zonde.

het is al echt een thuis hier, veel mensen die hier komen zeggen dat  :coffee: leuk dat iedereen zo positief is! bedankt

En dat is het belangijkste! Ik kan thuis bijvoorbeeld helaas zo een hoekbank niet kwijt, kan wel enkel zit ik dan met een plaatsing probleem van de tv, mijn zithoek zou wel wat meer cosy mogen van mij, zoiets als bij jou. Geniet ervan! Een erg fijn gevoel! Als ik je vloer zie denk ik, had ik maar een jaar geleden...

Ach ja, bepaalde dingen gaan voor hé. Dat zul jij nu ook merken.

Maar ik neem aan dat je wel een spoelbak hebt? Ik weet niet hoe je keuken er nu bijstaat, maar je zou bijvoorbeeld een los blad bij ikea kunnen halen, en zelf met de frees aan de gang kunnen gaan. En dan een opbouw kooktoestel, of je kijkt of er bij een keukenboer een showroommodel kookplaat aanwezig is, zo ben ik vorige jaar voor weinig aan een atag kookplaat geraakt. Gewoon gat zelf zagen in het blad met decoupeerzaag, zo deed de monteur van de keukenboer dat ook bij onze bestaande keuken waar nog geen kookplaat inzat.


W.Otter

Citaat van: MVG op mei 24, 2013, 20:50:51
En dat is het belangijkste! Ik kan thuis bijvoorbeeld helaas zo een hoekbank niet kwijt, kan wel enkel zit ik dan met een plaatsing probleem van de tv, mijn zithoek zou wel wat meer cosy mogen van mij, zoiets als bij jou. Geniet ervan! Een erg fijn gevoel! Als ik je vloer zie denk ik, had ik maar een jaar geleden...

Ach ja, bepaalde dingen gaan voor hé. Dat zul jij nu ook merken.

Maar ik neem aan dat je wel een spoelbak hebt? Ik weet niet hoe je keuken er nu bijstaat, maar je zou bijvoorbeeld een los blad bij ikea kunnen halen, en zelf met de frees aan de gang kunnen gaan. En dan een opbouw kooktoestel, of je kijkt of er bij een keukenboer een showroommodel kookplaat aanwezig is, zo ben ik vorige jaar voor weinig aan een atag kookplaat geraakt. Gewoon gat zelf zagen in het blad met decoupeerzaag, zo deed de monteur van de keukenboer dat ook bij onze bestaande keuken waar nog geen kookplaat inzat.

die vloer is leuk hoor maar wel écht prijzig.. had ik een leuke tv voor kunnen kopen :D Het is laminaat maar het klinkt helemaal niet zo, we zijn er iig heel content mee! ik ga even kijken wat voor vloer jij ook alweer hebt  :coffee:

Tuurlijk heb ik een spoelbak maar mijn keuken is écht niet om aan te zien, althans het werkblad. tevens ook niet erg praktisch dus daar moet echt wat anders voor in de plaats komen. Het opbouwen van een gasstel en spoelbak is niet zo heel moeilijk maar voor 250 euro kan ik dat laten doen door een vakman (zo kan ik het ook beter bij de woningbouw vereniging aanvragen/goedkeuren). ikea is misschien een optie maar wil ik eigenlijk vermijden.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: kanariepiet op mei 24, 2013, 20:14:46
Mooie laptop, delletje??? staat hier ook!

ja xps17! i7 -> erg prettig ding! lekker snel en grafisch :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF