Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Perfectionist

Homeland seizoen 4 episode 1 net gekeken. Mooi begin van het nieuwe seizoen....
Een beter forum begint bij jezelf.

modde239


riwi

Arrow ben ik afgehaakt halverwege S2. Vond ik echt slecht worden.

Ik ben begonnen met outlander. Historisch drama met een licht scifi tintje. Erg goed. 6 afleveringen gezien nu.

modde239

Net afl 4 gekeken van de nieuwe serie Forever vind deze serie goed en ga hem zeker volgen....hierin speelt de altijd goed acterende Judd Hirsch......


Hanky Panky

Citaat van: modde239 op oktober  9, 2014, 21:49:30
Net afl 4 gekeken van de nieuwe serie Forever vind deze serie goed en ga hem zeker volgen....hierin speelt de altijd goed acterende Judd Hirsch......



Is inderdaad een onderhoudend verhaal. Er zijn een aantal goede nieuwe series. The Flash is wel leuk net als Gotham.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J0ell

Arrow was S2 inderdaad wat langzaam, S3 daarin tegen is goed begonnen! Dus we houden hem er nog even in.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Madhouse

Iemand hier al Gotham gezien? Erg goede serie vind ik en samen met Arrow S3 en The Flash S1 mijn series :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

high-q

Citaat van: Madhouse op oktober 10, 2014, 09:14:15
Iemand hier al Gotham gezien? Erg goede serie vind ik en samen met Arrow S3 en The Flash S1 mijn series :D

Ook met Gotham en The Flash begonnen, vanavond nieuwe Arrow kijken denk ik :thumbs-up:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Hanky Panky

Citaat van: Madhouse op oktober 10, 2014, 09:14:15
Iemand hier al Gotham gezien? Erg goede serie vind ik en samen met Arrow S3 en The Flash S1 mijn series :D

Haal mij eens van je ignore lijst  O0
Citaat van: Hanky Panky op oktober  9, 2014, 23:47:25
Is inderdaad een onderhoudend verhaal. Er zijn een aantal goede nieuwe series. The Flash is wel leuk net als Gotham.

;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

RonG


LuPo

Vorige week seizoen 1 van The Borgias gekeken. Ik moet zeggen dat ik het een leuke serie vindt. De snelheid zit er lekker in en geen moment saai. ;D
Ik weet dat seizoen 3 een beetje abrupt eindigt. Maar dat nemen we maar voor lief.

svmnb

Peaky Blinders weer opgepakt, nadat ik las dat Tom Hardy vanaf seizoen twee meespeelt. Is sowieso een mooie serie over een Engelse gangsterfamilie, maar Tom Hardy is wel een aanwinst, denk ik.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J0ell

Zag dat sleepy hollow ook weer is gestart. Deze nog even een extra kansje geven. Kijkt wel lekker weg.
Daarnaast Homeland, Arrow, SOA, laatste paar van Da vinci's deamons.
En straks weer Walking dead, Game of Thrones, Vikings.

Weer even wat te kijken :)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Jumping Jack

Citaat van: clipto op oktober  7, 2014, 11:41:06
Wacht maar op seizoen 5. (Aflevering 3 is zo goed, kon een season finale zijn) Zat vol emotie voor de tv.. Zooo goed!

^^. Dit weekend dus afl 3 van seizoen 5 gezien. WOw. Ik was er even niet goed van...

De makers hebben de impact van die aflevering trouwens volgens mij goed ingeschat want de volgende is eigenlijk erg luchtig (tot het erg mooie en emotionele einde)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Citaat van: Jumping Jack op oktober 13, 2014, 11:20:18
^^. Dit weekend dus afl 3 van seizoen 5 gezien. WOw. Ik was er even niet goed van...

De makers hebben de impact van die aflevering trouwens volgens mij goed ingeschat want de volgende is eigenlijk erg luchtig (tot het erg mooie en emotionele einde)...
Heavy die 3de aflevering en als je dan beseft dat het maar afl3 en seizoen bestaat uit 13 afleveringen.
S6 heeft ook veel van deze momenten trouwens en de laatste aflevering kan wel tippen aan S5e3
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Ik kan al bijna niet meer wachten op S05E03.

'Helaas' ben ik nog bij S04E05.

Aeron

Inmiddels 7 afleveringen gezien van Doctor Who  seizoen 1 (2005), en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind.
Ik moest er wel echt even aan wennen, het is redelijk low budget, en als je de series uit Hollywood gewend bent valt dat een beetje tegen.
Maar de verhalen zijn erg leuk en de special effects storen me nu al niet zo erg meer.

Ik lees meerdere berichten (waaronder in dit topic) dat het eigenlijk steeds beter en leuker word per seizoen, dus volgens mij zit ik de komende tijd wel goed!

modde239


J0ell

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

katwax

Citaat van: modde239 op oktober 14, 2014, 02:16:09
The Walking Dead seizoen 5 is begonnen. ..en hoe.... :headbanging:
Wij hebben onlangs S3 uitgezien en vragen ons eigenlijk af of het nog wel de moeite is om aan S4 te beginnen.
Ik wou halverwege S3 stoppen om eerlijk te zijn, maar mijn vrouw wou het uit zien.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Walking Dead is wel meer van hetzelfde vind ik de latere seizoenen. Het eerste seizoen was echt goed en daarna bleef het OK maar niet zo goed als het eerste seizoen vind ik. Kijk er nog wel met plezier naar.

Ik zat helemaal in Outlander dat ik erg goed vind. Helaas is er na 8 episodes een pauze van een half jaar dus op de volgende 8 episodes moeten we wachten tot april 2015. Jammer, ik baal altijd van die pauzes halverwege het seizoen.

En ik heb Fargo gekeken. Wel goed ook, maar niet zo goed als de film. De film had iets cynisch en tegelijk humoristisch in de verhaallijn en dat mistte een beetje in de serie, maar was toch zeer de moeite waard wel.

hdnoob

Once upon a time is inmiddels alweer 2 afleveringen in het 4e seizoen en daar de dames hier slecht ontvangen.

Binnenkort begint Grimm seizoen 4 eindelijk weer  :pompom:

Xstream

Citaat van: riwi op oktober 14, 2014, 10:54:14
Walking Dead is wel meer van hetzelfde vind ik de latere seizoenen. Het eerste seizoen was echt goed en daarna bleef het OK maar niet zo goed als het eerste seizoen vind ik. Kijk er nog wel met plezier naar.
+1. S1 was top. S2 was gewoon matig en S3 is bijna tenenkrommend. Ben hier dan ook halverwege afgehaakt. Echt niet normaal hoeveel domme keuzes ze weten te maken of hoe ze zich druk weten te maken om triviale soap drama's terwijl je in een survival wereld met zombie's zit.

Citaat van: riwi op oktober 14, 2014, 10:54:14
Ik zat helemaal in Outlander dat ik erg goed vind. Helaas is er na 8 episodes een pauze van een half jaar dus op de volgende 8 episodes moeten we wachten tot april 2015. Jammer, ik baal altijd van die pauzes halverwege het seizoen.
Ja, balen. Zat er ook helemaal in.

Citaat van: riwi op oktober 14, 2014, 10:54:14
En ik heb Fargo gekeken. Wel goed ook, maar niet zo goed als de film. De film had iets cynisch en tegelijk humoristisch in de verhaallijn en dat mistte een beetje in de serie, maar was toch zeer de moeite waard wel.
Weer +1 :D Voor mij was vooral de rol van hobbit Martin Freeman (Lester) (die ik verder vaak wel goed kan hebben) een niet zo geschikte cast.

Ben nu Ray Donovan aan het kijken. Is op zich wel geinig, maar ontwikkeld maar niet echt. Het kabbelt maar een beetje.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Citaat van: Xstream op oktober 14, 2014, 18:10:56
Weer +1 :D Voor mij was vooral de rol van hobbit Martin Freeman (Lester) (die ik verder vaak wel goed kan hebben) een niet zo geschikte cast.

Ja, ik vond Frances McDormand waren werelds in de film versie. Op het eerste gezicht onnozel maar o zo scherp. En de autoverkopende William H. Macy was ook beter dan de Martin Freeman. De bad guy Billy Bob Thornton was wel voortreffelijk in de serie.

Ik heb The Bridge (Broen) nog liggen om te kijken. Ik denk dat ik die nu pak. Forbrydelsen was ook goed bevallen.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika