Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: tiptop op januari 18, 2011, 15:27:57
;D
Hier heb ik een grote mond, maar thuis ben ik erg klein. :-[ ;D

Gevalletje jij hebt de broek aan maar zij bepaald welke je aantrekt  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Toen ik eenmaal wist dat die van mij zou gaan vertrekken heb ik snel de Velodyne SPL1200R verwisselt voor een SPL1500R!!! Hahaha!!!

Nee, die van mij had het maar te "slikken". Gewoonweg vooraf duidelijk gemaakt dat dit mijn terrein is. 

Betekende wel dat de rest van het huis niet onder mijn beheer viel... Hahaha!!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Zefanja

Hahaha ik ken het probleem, alleen begint die van mij toch steeds stelliger te worden dat ik kleinere speakers moet nemen.
Geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken  :-X
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Nahpets

Aangeven dat zij dan in dezelfde verhouding moet afvallen -> problem solved.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

hoekie

Citaat van: LittleNinja op januari 18, 2011, 19:10:41
Toen ik eenmaal wist dat die van mij zou gaan vertrekken heb ik snel de Velodyne SPL1200R verwisselt voor een SPL1500R!!! Hahaha!!!

Nee, die van mij had het maar te "slikken". Gewoonweg vooraf duidelijk gemaakt dat dit mijn terrein is. 

Betekende wel dat de rest van het huis niet onder mijn beheer viel... Hahaha!!!

hahaha ken er nog 1  ;D

Madhouse

Citaat van: Zefanja op januari 18, 2011, 21:04:24
Hahaha ik ken het probleem, alleen begint die van mij toch steeds stelliger te worden dat ik kleinere speakers moet nemen.
Geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken  :-X

Klein hoeft gelukkig niet altijd slechter te zijn!  ;)

Citaat van: Nahpets op januari 18, 2011, 21:05:46
Aangeven dat zij dan in dezelfde verhouding moet afvallen -> problem solved.

Ik geloof dat dit dan het einde van je relatie is!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Nahpets

Citaat van: Madhouse op januari 18, 2011, 21:06:52

Ik geloof dat dit dan het einde van je relatie is!  ;)

Ach, ik heb luidsprekers van 72 kg per stuk staan -> ze heeft geen krimp gegeven  :pompom:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Madhouse

Citaat van: Nahpets op januari 18, 2011, 21:09:15
Ach, ik heb luidsprekers van 72 kg per stuk staan -> ze heeft geen krimp gegeven  :pompom:

Word wel een 2e WAF topic hier zo  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jason B.

Citaat van: Madhouse op januari 18, 2011, 21:10:54
Word wel een 2e WAF topic hier zo  :D

Ach, ter overbrugging van de komst van je UD5005 en/of andere upgrade  ;)

Over upgrade gesproken; welke onderdelen zouden bepalend zijn voor een betere analoge geluidsweergave bij de UD5005?
Voeding, opamps, etc......?
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Madhouse

Citaat van: Jason B. op januari 18, 2011, 21:54:21
Ach, ter overbrugging van de komst van je UD5005 en/of andere upgrade  ;)

Voorlopig is dit het laatste  ;)

Citaat van: Jason B. op januari 18, 2011, 21:54:21
Over upgrade gesproken; welke onderdelen zouden bepalend zijn voor een betere analoge geluidsweergave bij de UD5005?
Voeding, opamps, etc......?

Wel een interessante vraag. In Duitsland is er 1 bedrijf die upgrade's doet daarvoor maar kan er niet wijs uit worden wat er gedaan word.
Ik denk sowieso dat er qua zekeringen een hoop te verbeteren valt maar verder heb ik er ook weinig verstand van.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 18, 2011, 21:56:32
Voorlopig is dit het laatste  ;)
Zeg dat nooit ;)

Citaat
Wel een interessante vraag. In Duitsland is er 1 bedrijf die upgrade's doet daarvoor maar kan er niet wijs uit worden wat er gedaan word.
Ik denk sowieso dat er qua zekeringen een hoop te verbeteren valt maar verder heb ik er ook weinig verstand van.
Bedoel je CineMike in Monschau?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op januari 18, 2011, 23:14:51
Zeg dat nooit ;)
Bedoel je CineMike in Monschau?

Yep die bedoeld hij. ;)
Hij vroeg de link via pm.
Ik heb hem het adres even gestuurd via pm  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

LittleNinja

Pakt van Medevoort ( audioart ) ook Marantzen aan vraag ik me af? Dacht het wel toch?
Citaat van: Zefanja op januari 18, 2011, 21:04:24
Hahaha ik ken het probleem, alleen begint die van mij toch steeds stelliger te worden dat ik kleinere speakers moet nemen.
Geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken  :-X

Misschien gaat het werken als je zegt dat je extreem veel moet investeren om kleinere speakers te kopen die een nog beter geluid geven als je huidige speakers... Kijk of ze een spontane stuiptrekking krijgt als je bedragen van € 10.000 of meer roept.. :devil:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op januari 19, 2011, 04:19:11
Pakt van Medevoort ( audioart ) ook Marantzen aan vraag ik me af? Dacht het wel toch?
Misschien gaat het werken als je zegt dat je extreem veel moet investeren om kleinere speakers te kopen die een nog beter geluid geven als je huidige speakers... Kijk of ze een spontane stuiptrekking krijgt als je bedragen van € 10.000 of meer roept.. :devil:


Van Medevoort deed wel DVD Spelers, weet niet of ze ook BLu-Ray Spelers doen. Als ze dat doen breng ik die van mij ook nog wel een keer langs (zitten bij mij om de hoek).

Zefanja

Citaat van: Madhouse op januari 18, 2011, 21:06:52
Klein hoeft gelukkig niet altijd slechter te zijn!  ;)


Klein is idd niet slechter. Ik was echt verbaasd over de kefs. Toen ik ze in de winkel beluisterd had was ik niet echt onder de indruk.
Maar nu zeker wel.

Citaat van: LittleNinja op januari 19, 2011, 04:19:11
Misschien gaat het werken als je zegt dat je extreem veel moet investeren om kleinere speakers te kopen die een nog beter geluid geven als je huidige speakers... Kijk of ze een spontane stuiptrekking krijgt als je bedragen van € 10.000 of meer roept.. :devil:


Die vlieger gaat helaas niet meer op. Ze is al op de hoogte van de prijs.
Misschien als ik zeg dat ik alleen maar vloerstaand kan krijgen en geen boekschelfs voor achter.
Ach we gaan het zien. Misschien is ze al blij als ik ze alleen al wit laat spuiten.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

tiptop

Citaat van: Madhouse op januari 18, 2011, 21:06:52
Klein hoeft gelukkig niet altijd slechter te zijn!  ;)

Ik geloof dat dit dan het einde van je relatie is!  ;)

Dat eerste is de oorzaak vaak van de laatste. ;D :P

Citaat van: Madhouse op januari 18, 2011, 18:43:09
Gevalletje jij hebt de broek aan maar zij bepaald welke je aantrekt  :D

;D Zoiets.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Morgen komt de Marantz UD5005!  :pompom:

Smits belde vanmiddag dat hij binnen is, dus morgen ophalen.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Citaat van: Madhouse op januari 20, 2011, 20:09:08
Morgen komt de Marantz UD5005!  :pompom:

Smits belde vanmiddag dat hij binnen is, dus morgen ophalen.  ;)
Dat is snel! Mijn broer zit al een paar weken te wachten en hij is nog steeds niet binnen. ???

Desalniettemin top voor jou! 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op januari 20, 2011, 20:11:13
Dat is snel! Mijn broer zit al een paar weken te wachten en hij is nog steeds niet binnen. ???

Desalniettemin top voor jou! 8)

Kan er ook niets aan doen helaas, maar ik ben er blij mee  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jason B.

Lekker voor het weekend; alle afspraken worden dit weekend afgezegd in huize Madhouse !!

Heb je ook al SACD's aangeschaft ?

Geniet ervan!
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Madhouse

Citaat van: Jason B. op januari 20, 2011, 20:15:58
Lekker voor het weekend; alle afspraken worden dit weekend afgezegd in huize Madhouse !!

Heb je ook al SACD's aangeschaft ?

Geniet ervan!

Idd lekker! Morgen middag lekker vrij dus de hele middag luisteren  :D

Ik heb een aantal SACD's maar heb er nog wel een paar op het lijstje staan.  ;)

Tevens vandaag maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle netwerkkabels eens aan te leggen achter het meubel. Een 3Com switch 10/100/1000 en een flat CAT5e netwerkkabel die mooi onder de plint verdwenen is. Nu tenminste alles van netwerk voorzien. Ook alle kabels vast aangelegd voor de Marantz morgen, dus alleen aansluiten en luisteren.

En nog wat upgrades: 2 setjes ViaBlue HS spikes onder de fronts gedaan en 20 RCA Caps (om eens te proberen) via ebay besteld.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 20, 2011, 20:09:08
Morgen komt de Marantz UD5005!  :pompom:

Smits belde vanmiddag dat hij binnen is, dus morgen ophalen.  ;)

Da's snel! Wordt een leuk weekend met veel :music: en :popcorn: en :coffee: om wakker te blijven ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

gefeliciteerd! veel kijk en luister plezier komend weekend!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

RobertVanWoerden

Dat wordt genieten. Wat betreft die RCA caps, als het niets voor je geluid doet, staat het wel netjes. Zelf heb ik ook alle niet gebruikte in- en uitgangen afgesloten met caps van een ebay handelaar in Taiwan, kost bijna niks.