reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reza

Dat was erg duidelijk. een aanrader dus!!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

das weer minder is het 35 graden op zolder kan ik weer niet genieten van mijn nieuwe B&W speakers.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Ik heb mijn vrouwtje van het HT-FORUM afgeknikkert ;D ze werd thuis veels te brutaal, en te slim ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Movievault

Mannen nemen het roer over ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

jowi

Citaat van: reza op juli 18, 2005, 12:02:53
Ik heb mijn vrouwtje van het HT-FORUM afgeknikkert ;D ze werd thuis veels te brutaal, en te slim ;D

Citaat van: FrankG op juli 18, 2005, 12:25:45
Mannen nemen het roer over ;D

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juni 14, 2005, 08:11:23
Welkom op het forum.
We hebben een tekort aan dames dus dit helpt weer.
??? ;D Volgens mij heeft iemand hier een geslachtsoperatie ondergaan ;)


Audiofiel

Ik denk eerder dat iemand voor de gein een 'kruisje' vermeldde en daarna eieren voor zijn geld koos en er toch maar een 'pijltje' van heeft gemaakt. De schrijfstijl is duidelijk gelijk gebleven. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jan-Willem

Citaat van: Audiofiel op juli 18, 2005, 13:14:46
Ik denk eerder dat iemand voor de gein een 'kruisje' vermeldde en daarna eieren voor zijn geld koos en er toch maar een 'pijltje' van heeft gemaakt. De schrijfstijl is duidelijk gelijk gebleven. ;)

Ik geloofde het al niet dat het een vrouw was, tenminste dat idee had ik al de hele tijd  ::)
I love my S8 :-)

FlÜber

Of reza is pot??  8)

VlisChris

Het is een paar keer te sprake gekomen dat het leuk is dat er weer eens een vrouw op het forum actief is.
En dat is nooit ontkent.
Dus ergens zit er iets scheef in deze posts :)
Ofwel aan het begin, ofwel aan het einde.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjors

Citaat van: Über Huub op juli 18, 2005, 14:43:41
Of reza is pot??  8)

Jij kent hem/haar  ;) dus dat weet jij het beste....

wil

#335
Is het antwoord op deze vraag:
Citaat van: Über Huub op juli 18, 2005, 14:43:41
Of reza is pot??  8)
Dit antwoord?
Citaat van: christiaan sauer op juli 18, 2005, 14:45:49
Dus ergens zit er iets scheef in deze posts  :)
Ofwel aan het begin, ofwel aan het einde.

;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

garmtz

Of misschien maakt het gewoon niet uit of reza man of vrouw is...  ::)

Sjors

Citaat van: Garmt op juli 18, 2005, 14:54:47
Of misschien maakt het gewoon niet uit of reza man of vrouw is...  ::)

Nee dat maakt ook niet uit, maar je voordoen als vrouw terwijl je man bent of andersom.. dat is niet zo leuk ;)

Maar Reza onthul je  ;D ;)

robbie12345

#338
uber huub == reza .....

Plus wat ik nog wel ff wil toevoegen, het feit dat ik het wel appart vindt, dat dit topic in zo'n snelle tijd zoveel posts heeft gehad....

Volgens mij komt dat toch wel een beetje door dat het een vrouw zou zijn.....  ;)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Audiofiel

Een schizofreen is nooit alleen ???
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

wil

Ik zat laatst voor het vensterglas
mij onnoemelijk te vervelen

Ik wou dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen spelen.

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

jowi

Citaat van: Sjors op juli 18, 2005, 15:28:58
Nee dat maakt ook niet uit, maar je voordoen als vrouw terwijl je man bent of andersom.. dat is niet zo leuk ;)
Precies, en zeker als er in het begin van deze post meteen gezegd wordt dat het leuk is dat er een vrouw bij is, en daar dan niet tegenin gaan... ik neem aan als je je "vergist" bij het aanmelden dat je op zo'n moment de boel meteen rechtzet. Beetje raar allemaal.

riwi

Ik ben bij Reza geweest om mijn oude B&W speakers af te geven. Ik had begrepen dat ze samen hier wel posten, maar mij boeide het ook niet zo of reza man of vrouw is hoor. De enthousiaste en vlotte manier van posten trekt meer de positieve aandacht. En dat was ook de reden dat ik m'n oude speakers aangeboden heb toen. Bovendien worden ze zoals ik lees wel gewaardeerd, dus voor mij is het prima :D

wil

Citaat van: riwi op juli 18, 2005, 15:50:19
Ik ben bij Reza geweest om mijn oude B&W speakers af te geven. Ik had begrepen dat ze samen hier wel posten, maar mij boeide het ook niet zo of reza man of vrouw is hoor. De enthousiaste en vlotte manier van posten trekt meer de positieve aandacht. En dat was ook de reden dat ik m'n oude speakers aangeboden heb toen. Bovendien worden ze zoals ik lees wel gewaardeerd, dus voor mij is het prima :D
en wie nam de speakers toen in ontvangst? Reza of Über Huub?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

reza

#345
Sooooooooooooo, hallo ik heb er gelijk 2 blz bij, ik  wist niet dat het zo erg was om een vrouw,van dit Forum af te knikkeren. Ik zal het voortaan in overleg doen met jullie ok 8)
Maar goed ik ben Reza en ik ben man, mijn vriendin heeft dit forum ontdekt en zich zelf aangemeld,onder mijn naam. en is toen gaan posten, maar niet alle posts zijn alleen van haar geweest we zaten er alle bij wel op, Maar aangezien dat ik die beamer hebt gekocht...............van haar geld ;D vond ik het wel ok dat ze hier ook op zat. en we samen het hele spul hebben verbouwt,geeft haar wel recht op een forum plek,denk ik zomaar, maar aangezien ik er nu weer meer achter zit heb ik het geslacht veranderd........................met grote gevolgen blijkt wel weer ??? maar helaas voor de ongelovigen onder ons bestaat de kans dat het geslacht weer eens een x veranderd(ik voel me eigen nu net KELLY ofte wel FERRY) als mijn vriendin er weer achter zit- zonder mij :P
En nee helaas voor sommige ben ik ook niet zijig ofzo. ik ben echt- want ik besta of zoiets. ik ben Reza. ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Citaat van: wil op juli 18, 2005, 16:02:09
en wie nam de speakers toen in ontvangst? Reza of Über Huub?

De mannelijke wederhelft van Reza  ;)

Volgens mij is Uber huub een kennis. Huub weet meer van PC's en heeft een digitale camera  :)

Als je je voordoet als iemand anders wordt je snel gebanned van het forum hoor. Laatst iemand in de verkoop sectie die een discussie met zichzelf was gestart (onder 2 namen) was al gauw gebanned. En terecht in de verkoopsectie hoort dat zeker niet en valt het al snel onder oplichting.

reza

Ja groot gelijk, maar het is zoals het is en niet anders. ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Citaat van: riwi op juli 18, 2005, 15:50:19
Ik ben bij Reza geweest om mijn oude B&W speakers af te geven. Ik had begrepen dat ze samen hier wel posten, maar mij boeide het ook niet zo of reza man of vrouw is hoor. De enthousiaste en vlotte manier van posten trekt meer de positieve aandacht. En dat was ook de reden dat ik m'n oude speakers aangeboden heb toen. Bovendien worden ze zoals ik lees wel gewaardeerd, dus voor mij is het prima :D
tnks en riwi is nog steeds the MAN.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

wil

Citaat van: wil op juli 18, 2005, 15:32:01
maar waarom ???  ::)
een nick naam delen? Mijn vrouw en ik hebben toch ook niet dezelfde naam? Tis gewoon verwarrend.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60