Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


CZ79

Ik zie net een voorstukje van 'The Last Ship'. Kent iemand deze serie?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

modde239

Citaat van: cz79 op september 23, 2014, 22:55:17
Ik zie net een voorstukje van 'The Last Ship'. Kent iemand deze serie?

Ach wel aardig als tussendoortje.....

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

riwi

Citaat van: cz79 op september 23, 2014, 22:55:17
Ik zie net een voorstukje van 'The Last Ship'. Kent iemand deze serie?

Ik vind het idee wel aardig. En ik houd wel van die antiviroloog dame (uit Shooter, Underworld 3, Doomsday) Rhona mitra
Maar acteer prestaties zijn aan de matige kant en verhaal is dun. Toch wel leuk om te bekijken. Veel scenes op het amerikaanse marine schip en een heel dik amerikaans sausje.

Sailor Jan

The Last Ship is vermakelijk, lekker dom kijken. Het idee erachter is goed, maar niet echt sterk. Ik kijk wel weer uit maar seizoen 2.

Ray Donovan vind ik ook een aardige serie. Af en toe weinig verrassend, maar het einde van seizoen 2 is wel weer aardig. Volgende week de laatste aflevering volgens mij.
Wees lief voor jezelf

modde239

Agents of S.H.I.E.L.D seizoen 2 en seizoen 4 van Person of Interest zijn begonnen....... :headbanging:   :popcorn:

Jumping Jack

Net de finale van seizoen 1 van Sons of anarchy gekeken. Het is dat ik er morgen weer vroeg uit moet, of ik begon aan seizoen 2. Dit is echt top!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

LuPo

Citaat van: Jumping Jack op september 24, 2014, 22:32:47
Net de finale van seizoen 1 van Sons of anarchy gekeken. Het is dat ik er morgen weer vroeg uit moet, of ik begon aan seizoen 2. Dit is echt top!

Ik heb net seizoen 2 af. :pompom:

Grindtegel

Zijn de afleveringen van Penny Dreadful op zich staand of is het één lang verhaal?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Eddye

Citaat van: Grindtegel op september 26, 2014, 10:42:13
Zijn de afleveringen van Penny Dreadful op zich staand of is het één lang verhaal?
Het is 1 lang verhaal. Erg goede serie ik ben ongeveer op de helft.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

xynyx


Aeron

Ik hoor en lees veel goede verhalen over Doctor Who The New Series (2005).
Het thema spreek mij erg aan, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die mij deze serie kunnen aanraden (of afraden), en waarom?

Geert

Ondertussen de eerste drie afleveringen van Hannibal bekeken. Mijn eerste conclusie is dat ik de serie behoorlijk vind tegenvallen, dit terwijl ik hier hoge verwachtingen van had, gezien de acteurs die hierin meespelen en mede doordat deze serie in zijn algemeenheid goed beoordeeld wordt. Ik vond de eerste drie afleveringen vrij saai en voelde geen enkele betrokkenheid bij de karakters in deze serie. Hoop dat de volgende afleveringen een stuk beter zijn, anders ben ik bang dat ik het einde van de serie niet ga halen.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

katwax

Citaat van: Geert op september 29, 2014, 13:35:40
Ondertussen de eerste drie afleveringen van Hannibal bekeken. Mijn eerste conclusie is dat ik de serie behoorlijk vind tegenvallen, dit terwijl ik hier hoge verwachtingen van had, gezien de acteurs die hierin meespelen en mede doordat deze serie in zijn algemeenheid goed beoordeeld wordt. Ik vond de eerste drie afleveringen vrij saai en voelde geen enkele betrokkenheid bij de karakters in deze serie. Hoop dat de volgende afleveringen een stuk beter zijn, anders ben ik bang dat ik het einde van de serie niet ga halen.
Klopt je moet even door de eerste afleveringen komen, maar het is zeker de moeite om toch door te kijken. Grappige is dat je daarna beseft dat de eerste "mindere" afleveringen nodig zijn.
Voor mij is dit 1 van beste series van de laatste 2 jaar.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Citaat van: LuPo op september 26, 2014, 09:07:18
Ik heb net seizoen 2 af. :pompom:

Dat zal hier wss vanavond ook het geval zijn. Ook mijn vrouw is ondertussen volledig hooked.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RubenV.

Citaat van: katwax op september 29, 2014, 13:55:03
Klopt je moet even door de eerste afleveringen komen, maar het is zeker de moeite om toch door te kijken. Grappige is dat je daarna beseft dat de eerste "mindere" afleveringen nodig zijn.
Voor mij is dit 1 van beste series van de laatste 2 jaar.

Helemaal mee eens, het komt pas in episode 4 of 5 echt goed los. Maar die eerste afleveringen horen er zeker bij. Ik heb gisteren de finale van seizoen 2 gekeken, wat een heftige twee seizoenen waren het zeg  :worship: En dan net als je denkt was dit het nu, komt er nog een fragmentje dat je denkt..... :clapping: Ik kan niet wachten totdat ik seizoen 3 kan zien. Voor mij is dit een van beste series die ik tot nu toe heb gezien.

Ik heb inmiddels de pilot van Suits gekeken, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van de serie moet denken. Vanavond eens episode 2 kijken.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

katwax

Citaat van: RubenV. op september 29, 2014, 14:00:22
Helemaal mee eens, het komt pas in episode 4 of 5 echt goed los. Maar die eerste afleveringen horen er zeker bij. Ik heb gisteren de finale van seizoen 2 gekeken, wat een heftige twee seizoenen waren het zeg  :worship: En dan net als je denkt was dit het nu, komt er nog een fragmentje dat je denkt..... :clapping: Ik kan niet wachten totdat ik seizoen 3 kan zien. Voor mij is dit een van beste series die ik tot nu toe heb gezien.

Ik heb inmiddels de pilot van Suits gekeken, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van de serie moet denken. Vanavond eens episode 2 kijken.
Nog bezig met seizoen 2, niet geschikt om te kijken als er een dochter van bijna 4 jaar rond loopt.

Suits is ook top, de eerste 2 seizoenen zijn er op 2 weken bij ons doorgegaan :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Citaat van: Aeron op september 28, 2014, 11:50:28
Ik hoor en lees veel goede verhalen over Doctor Who The New Series (2005).
Het thema spreek mij erg aan, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die mij deze serie kunnen aanraden (of afraden), en waarom?
Ik kan 'm zeker aanraden. Maar het is wel een beetje wat je ervan verwacht.
Je moet 't zien als een komische, droge, joviale sci-fi serie die behoorlijk typisch Brits is. Ik vind zelf seizoen 5 en 6 't leukste. Dan is de productie inmiddels ook een stuk beter geworden en krijgt 't "rode lijn verhaal" de meeste aandacht. Zelf 1 van m'n favo wegkijk series.

Misfits vind ik ook een geweldige Britse Sci-Fi (*superhero) serie. Een soort komische, luchtigere (en betere) versie van Heroes.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Citaat van: Aeron op september 28, 2014, 11:50:28
Ik hoor en lees veel goede verhalen over Doctor Who The New Series (2005).
Het thema spreek mij erg aan, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die mij deze serie kunnen aanraden (of afraden), en waarom?

Ik vind doctor who 2005 erg leuk. Vaak korte verhaaltjes per aflevering maar de grote lijn is erg mooi. De doctor wisselt soms van acteur, de eerste in 2005 vond ik wat minder. Daarna David Tennant die het erg goed deed. Ook altijd leuke 'assistentes' van de doctor. Rose uit de eerste paar jaar blijft mijn favoriet. De eerste paar jaren was er geen HD. Maar met de (een na) laatste doctor vaak erg mooi BBC HD. Met het meisje Amy Pond en Rory, de invers door de tijd reizende River Song de afgelopen 2.5 jaar zat er echt een super verhaal lijn in.

O ja ik ben een sucker voor timetravel :)

Aeron

Thnx guys!
Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachtten, maar ik hou erg van time travel films en series, en Britse humor kan ik ook erg waarderen. Heb seizoen 1 even binnengehaald, ga het deze week maar even een kans geven.

Misfits lijkt me ook wel cool, ook maar eens opzoeken!
Dank voor de tip!

LuPo

Citaat van: Jumping Jack op september 29, 2014, 13:59:19
Dat zal hier wss vanavond ook het geval zijn. Ook mijn vrouw is ondertussen volledig hooked.

Ja gave serie hè! Wij zijn inmiddels halverwege seizoen 3. We doen het nu iets rustiger aan dan afgelopen weken. :P

Citaat van: RubenV. op september 29, 2014, 14:00:22
Helemaal mee eens, het komt pas in episode 4 of 5 echt goed los. Maar die eerste afleveringen horen er zeker bij. Ik heb gisteren de finale van seizoen 2 gekeken, wat een heftige twee seizoenen waren het zeg  :worship: En dan net als je denkt was dit het nu, komt er nog een fragmentje dat je denkt..... :clapping: Ik kan niet wachten totdat ik seizoen 3 kan zien. Voor mij is dit een van beste series die ik tot nu toe heb gezien.

Ik heb inmiddels de pilot van Suits gekeken, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van de serie moet denken. Vanavond eens episode 2 kijken.

Ik vond de eerste aflevering van Suits nog wel gaan. Maar na seizoen 1 vond ik het meer van hetzelfde worden. Niet echt mijn ding in ieder geval.

Lightspeed

Citaat van: Aeron op september 30, 2014, 08:28:17
Thnx guys!
Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachtten, maar ik hou erg van time travel films en series, en Britse humor kan ik ook erg waarderen. Heb seizoen 1 even binnengehaald, ga het deze week maar even een kans geven.

Misfits lijkt me ook wel cool, ook maar eens opzoeken!
Dank voor de tip!

Ik had ook al eens een topic hierover geopend. Buiten de UK scoort de nieuwe Doctor Who niet zo erg zo lijkt het.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=135577.0
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

CoSo