Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijnst1990

Soundcare superspikes.

Of stiekem de B&W 804's van Workaholic ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op november 22, 2010, 21:50:58
Nu hebben jullie alles van mijn wishlist gehad (volgens mijn 1e post in het topic)....
Dat was meer een gok o.b.v. je posts in dat topic ;) Had je wishlist nog niet gezien! :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Zo weer een kleine (1 meter) upgrade  :D

De laatste stroomkabel in de serie die ik nog nodig had. Nu heb ik al mijn apparatuur met Belden 3.3mm2 kabel en W&M Shuko en IEC aangesloten.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Blijf jouw stroomkabels erg mooi vinden. Prachtig afgewerkt!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op november 24, 2010, 22:05:06
Blijf jouw stroomkabels erg mooi vinden. Prachtig afgewerkt!

Thnx! Jij hebt de kabel al live mogen zien dus kun je er goed over oordelen!  :pompom:

Weet nu geen upgrade's meer........ow toch wel  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op november 24, 2010, 22:07:40
Thnx! Jij hebt de kabel al live mogen zien dus kun je er goed over oordelen!  :pompom:
Absoluut!

Citaat
Weet nu geen upgrade's meer........ow toch wel  :tongue2:
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

En door de zelfbouw even een vraag uit nieuwsgierigheid.. Wat is nu de totale kostprijs voor de prachtige kabel?

Mooi afgewerkt, maar dat heb ik op 10-10-10 al gezien ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november 25, 2010, 00:26:54
En door de zelfbouw even een vraag uit nieuwsgierigheid.. Wat is nu de totale kostprijs voor de prachtige kabel?

Mooi afgewerkt, maar dat heb ik op 10-10-10 al gezien ;)

Ik heb echt geen idee, had de kabel nog liggen. Shuko en IEC kosten ongeveer € 55.-
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

Citaat van: Madhouse op november 25, 2010, 08:59:54
Ik heb echt geen idee, had de kabel nog liggen. Shuko en IEC kosten ongeveer € 55.-
de Belden is 15 euro per meter, Viablue sierkous 1,50 per meter, W & M ferrietkern 2,90.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robbert54

mooie kabel weer! moet ik ook nodig weer eens mee bezig. Eerst mijn huisje, dan weer lekker kabels maken. Heb je nog een hint over je upgrade??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op november 26, 2010, 23:08:51
Heb je nog een hint over je upgrade??

Nope   :tongue2: :D

(het is iets wat niets toevoegd)  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jason B.

Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op november 22, 2010, 22:36:01
Of stiekem de B&W 804's van Workaholic ;D

Zou ik echt super graag willen maar helaas dat is het niet.

Mocht ik deze speakers ooit kopen dan zal ik ze ook moeten verwennen met een mooie versterker (of mono blokken) en die investering vind ik te veel. Misschien ooit maar voorlopig niet.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jason B.

Citaat van: Madhouse op november 26, 2010, 23:33:36
Heb ik al  ;)

(zie mijn eerste post)

Mooi overzichtelijke eerste post !
Ik zit op ongeveer 2 upgrades per jaar; jij één of meerdere per maand  :clapping:

Als het niet één van de 4 op de wishlist is, dan zou ik zeggen dat je vriendin zwanger is ofzo ?!
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op november 26, 2010, 23:17:03
Nope   :tongue2: :D

(het is iets wat iets wat niets toevoegd)  ;)
Maar wel iets vervangt? Kom ik toch weer op die Oppo BD93.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

DVDGuy

Een upgrade hoeft geen aanvulling te zijn op iets dat je nog niet hebt, het mag ook gewoon vervanging zijn van iets dat je al hebt  :D

Keus genoeg lijkt me  :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com


Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november 27, 2010, 00:29:11
Maar wel iets vervangt? Kom ik toch weer op die Oppo BD93.

Blijft een leuk spelletje dit  :D

Citaat van: DVDGuy op november 27, 2010, 08:48:29
Een upgrade hoeft geen aanvulling te zijn op iets dat je nog niet hebt, het mag ook gewoon vervanging zijn van iets dat je al hebt  :D

Keus genoeg lijkt me  :D :D

Veel te veel keus  :D

Citaat van: RA SUBS op november 27, 2010, 09:05:28
een Velodyne DD18 ?

Nee die niet. Je weet toch dat de XXLS400 niet meer weg gaat!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Het zijn bijna stands, maar dus niet helemaal.. Ik ga voor muurbeugels voor de nieuwe rears  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32



Prachtig betreft diens looks  :thumbs-up: maarre: hebben ze betreft het beeld en/of geluid nog iets gebracht?
Zelf een aantal maanden terug getest met powercords (Furutech) en de verschillende uitvoeringen waren op mijn installatie goed te onderscheiden betreft de klank/ het geluidsbeeld.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Citaat van: Xander32 op november 27, 2010, 10:03:15


Prachtig betreft diens looks  :thumbs-up: maarre: hebben ze betreft het beeld en/of geluid nog iets gebracht?
Zelf een aantal maanden terug getest met powercords (Furutech) en de verschillende uitvoeringen waren op mijn installatie goed te onderscheiden betreft de klank/ het geluidsbeeld.
Sander.


Ik heb ze nu zitten op mijn subwoofer, receiver en BD speler. Deze versie is voor de BD speler.

Ik vond het vooral op mijn receiver een behoorlijk vooruitgang. Laag werd veel strakker en gecontroleerder. Qua klank vond ik het allemaal wat opener. Op de subwoofer heb ik geen verschil gemerkt omdat ik de kabel vanaf het begin af aan al aangesloten had, maar hij klink lekker en super strak dus dat zit wel goed. Op de BD speler heb niet het gevoel dat het een super vooruitgang is maar het is zeker weten geen achteruitgang.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub