Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbert54

Dank je! Nee voorlopig niet. Kan t geld momenteel goed gebruiken.  ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Koen K


JCL

Doe je de CA ook nog wel voor een stereo versterker? Dat moet toch zonder winst/verlies (financieel gezien) te doen zijn toch? Maak je een mooie upgrade. Mocht je dat niet nodig vinden kun je nog wat centjes ontvangen en op gelijk niveau blijven spelen.

Robbert54

Citaat van: Koen K op november  6, 2011, 00:41:17
Hé leuk! En hoe klinkt dat nou?
verrassend goed eigenlijk. Stuk muzikaler dan de B&W's

gister Jurassic Park 1, 2 en 3 gekeken. Klinkt geweldig!!

Citaat van: JCL op november  6, 2011, 02:58:33
Doe je de CA ook nog wel voor een stereo versterker? Dat moet toch zonder winst/verlies (financieel gezien) te doen zijn toch? Maak je een mooie upgrade. Mocht je dat niet nodig vinden kun je nog wat centjes ontvangen en op gelijk niveau blijven spelen.
de CA gaat zeer waarschijnlijk ook weg. en hier komt denk ik een simpele marantz receiver voor terug.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Mooi hoor :) Goed om te horen dat het een stuk muzikaler klinkt. Je wilt een goedkope Marantz receiver, dus ik begrijp dat je toch nog bij surround blijft? Toch wel leuk natuurlijk met films, zeker films zoals bv Jurassic Park  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Gefeliciteerd met je aankopen Robbert, leuk dat je zo door deze stap een upgrade hebt kunnen doen. Enne..die optie over die Marantz kan vast geen slechte keuze gaan worden! :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op november  6, 2011, 14:31:17
Mooi hoor :) Goed om te horen dat het een stuk muzikaler klinkt. Je wilt een goedkope Marantz receiver, dus ik begrijp dat je toch nog bij surround blijft? Toch wel leuk natuurlijk met films, zeker films zoals bv Jurassic Park  8)
Ja, want dat klonk bij Jurassic Park toch wel weer erg goed!! Wil ik toch niet kwijt. Zit nu te denken aan een sr6003 of 6004

Citaat van: Etiennevh op november  6, 2011, 16:15:40
Gefeliciteerd met je aankopen Robbert, leuk dat je zo door deze stap een upgrade hebt kunnen doen. Enne..die optie over die Marantz kan vast geen slechte keuze gaan worden! :)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Mooie aanwinsten Robbert! :thumbs-up: Die Hepta's staan erg goed in je kamer. En John Mayer zal niet verkeerd klinken :music: Die SR6005 uit de marktsectie misschien een optie?

Nu alleen nog je avatar en je sig aanpassen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  7, 2011, 21:36:12
Die SR6005 uit de marktsectie misschien een optie?

Dan zou ik nog wel even over de prijs onderhandelen, want de laatste verkoopprijs bij een van de forumsponsors was nog lager dan zijn vraagprijs.. :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

skyfox

Mooie luidsprekers!! Jammer dat je moet inkrimpen, maar als je zo tevreden bent met je nieuwe materiaal dan is dat geluk bij een ongeluk  :music:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Robbert54

Inmiddels staat hier naar volle tevredenheid een Music Hall a25.2 te spelen!

nou was mijn bedoeling een goedkoop receivertje met hd formaten te halen voor surround, maar hoe sluit ik dit dan aan?? kan dit Uberhaupt

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

#5136
Hangt ervan af of de versterker een HT-functie heeft. Die kan je dan doorlussen naar de receiver. Maar dan moet de receiver ook een eindversterker kunnen aansluiten.

Ik weet niet of het anders ook kan...

Hoe dan ook, prachtige versterker (ook voor het oog ;))
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Vind m idd ook erg mooi qua design. Maar qua geluid.... Poeh zeg, Ge-wel-dig!! Zeker met de hepta's een erg goede match. Denk dat ik verder gewoon voor een goedkoop receivertje ga. De versterker heeft wel aansluiting voor een eindversterker. De cd speler van de MH lijn is ook erg mooi trouwens!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Citaat van: The Vampire op november 13, 2011, 19:20:11
Vind m idd ook erg mooi qua design. Maar qua geluid.... Poeh zeg, Ge-wel-dig!! Zeker met de hepta's een erg goede match. Denk dat ik verder gewoon voor een goedkoop receivertje ga. De versterker heeft wel aansluiting voor een eindversterker. De cd speler van de MH lijn is ook erg mooi trouwens!
Hoe kan men een downgrade ombuigen tot een upgrade ...

Tof man dat het zo positief uitpakt!


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Citaat van: The Vampire op november 13, 2011, 19:20:11
Vind m idd ook erg mooi qua design. Maar qua geluid.... Poeh zeg, Ge-wel-dig!! Zeker met de hepta's een erg goede match. Denk dat ik verder gewoon voor een goedkoop receivertje ga. De versterker heeft wel aansluiting voor een eindversterker. De cd speler van de MH lijn is ook erg mooi trouwens!
De receiver moet een aansluiting hebben voor een eindversterker. Dan kan je de aux-ingang van de MH gebruiken en die op een vast volume zetten, want de fronts ga niet elke keer willen ompluggen als je een film wil kijken ;)

Leuk dat je zo aan het genieten bent!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Xander32 op november 14, 2011, 09:48:30
Hoe kan men een downgrade ombuigen tot een upgrade ...

Tof man dat het zo positief uitpakt!


Sander.
Ja bizar hè! Ben er wel echt ontzettend blij mee! Het klinkt gewoon heerlijk in balans zo!

Citaat van: HTip op november 14, 2011, 11:20:00
De receiver moet een aansluiting hebben voor een eindversterker. Dan kan je de aux-ingang van de MH gebruiken en die op een vast volume zetten, want de fronts ga niet elke keer willen ompluggen als je een film wil kijken ;)

Leuk dat je zo aan het genieten bent!
dank je Philip! Zal eens op zoek gaan ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Qlivian

mischien was een music hall 35.2 wel handig geweest die heeft namelijk wel power amp in namelijk   lees dit:http://www.alpha-audio.nl/2011/06/music-hall-a35-2/

ik zelf heb namelijk de a50.2 geluisterd en die klonk op de ushers rete strak.




nu heb ik even gekeken en die is wel flink duurder dan wat jij aangeeft.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Leuk weer is wat van je te horen :) Speakers zien er goed uit, nog steeds tevreden over?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Qlivian

waar staat die music hall dan? :pompom:

edit: dat is nie eerlijk .
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

Robbert54

excuses voor de waardeloze foto's :-\

Citaat van: Martijn90 op januari 21, 2012, 13:10:44
Leuk weer is wat van je te horen :) Speakers zien er goed uit, nog steeds tevreden over?
Jaaa zeker heel erg zelfs. Voor het geld mag ik absoluut niet klagen.

Citaat van: Qlivian op januari 21, 2012, 13:20:07
waar staat die music hall dan? :pompom:

edit: dat is nie eerlijk .
haha! in t kastje dus ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Welcome back! Is mooi geworden zeg :thumbs-up: De Hepta's passen perfect erg goed bij het meubel. Als ik je nog een tip mag geven, zou ik de speakers wel op spikes zetten. Gezien de vloer, de SoundCare Superspikes.

Kan je er ook lekker van genieten?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Ziet er netjes uit allemaal. En mooi dat je er toch lekker muziek op kan luisteren. Mis je je oude speakers nog wel eens of is dat helemaal niet aan de orde?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9