Hulp mbt Sub/Dualsub,s afstelling/plaatsing, REW/DSP, akoestiek ,ADSY.

Gestart door morca, februari 1, 2011, 19:22:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

morca

Citaat van: bert stoltenborg op april 14, 2016, 18:14:21
Morca heeft me zelf gevraagd om in dit topic te posten toen ik op dit forum kwam.
Dus ik zal met alle plezier en altijd onderbouwd alle vragen beantwoorden en alles dat als feit wordt gepresenteerd en dat ik bedenkelijk vind pareren, ook weer onderbouwd en sans rancune  ;D.

Klopt,heb ik gevraagd omdat ik je expertise hoog inschat.

Bij dat dikgedrukte ging het mis,teveel :sans rancune zeg jezelf.
Dat zegt al genoeg over de verdere intentie,s hier,...,gaat niet gebeuren !!
Lees betekenis http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/FR/NL/rancune
Zo werkt dit topic niet,dus ik trek me woorden terug,je past niet in dit team.



MAAR, hoe jij me benoemd kan niet.
Iedere medebeheerder van dit topic heb ik uitgekozen omdat we allemaal goed met elkaar kunnen.
Ik heb van me medebeheerder een paar berichtjes gehad waar wel uit blijkt dat je tever ging.
Al ik jammer genoeg de enige bent die dit uitspreekt.

Het gaat dus niet alleen om de tips,je moet ook in het team vallen anders maak je het rommeliger.
Je hebt nog steeds niks onderbouwd.../
Daarbij bedacht ik me dat ik vd week tegen iemand op het groene forum iets zei ,over een beledigende opmerking mbt dit forum en dit topic,dat we prutsers waren.
Valt me wel op dat jij de volgende dag opeens dingen doet en zegt die je normaal niet deed.

Zoals ik nu via paar PM binnenkrijg was dit geen samenwerken maar tegenovergestelde.
Daarna begin je nog te schelden ook waar je eigenlijk een waarschuwing,of misschien wel ban moet hebben .
Dus dat ik jouw vroeg hier te posten was misschien een vergissing.
Ik kan het akoestische gedeelte weghalen,vraag je je eigen sticky aan .

Dat lijkt gezien de blzd lange discussie over iets wat ik zelf al eerder gesmoort had beter.
En dan kan je volop advies doen,dit topic word te rommelig door zulke gesprekken.......


Ik ben ziek thuis daarom post ik ook minder,maar wat nu gebeurde kan niet.
Wat daarna gebeurde helemaal niet imo.


Citaat van: GPO op april 14, 2016, 20:05:17
Zo, ik kijk ff niet en het is meteen oorlog op het forum... whoehahaha. Graag dan wel met een leuke soundtrack erbij ala WoTW...  :headbanging:

@mods: hoop niet dat deze topic op slot gaat of iets dergelijks, want ik vind het altijd wel een erg interessant en leuk onderwerp. En velen met mij denk ik zo.

Citaat van: doorofnight op april 14, 2016, 20:06:54
^^

Zal vast goedkomen ook zonder mij.
Maar ik ga nooit weg  ;)



chansig

Precies...Bert uitnodigen...biertje erbij een goed gesprek aan de keukentafel en zo zijn jullie beiden weer blij. En kan de rest van het forum blijven genieten van de kennis...

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

GOOS88

* Marantz AV7706 , Xbox Series X , Intel NUC , Hypex Ncore *
* Klipsch RF-7 , RC-7 , RS-7 , RS-52 * 5.2.2 Atmos *
* DIY sub: Dual Dayton RSS315HF Closed *
* DIY sub: Dayton UM12-22 Ported *

martien


DofN

Morca, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software


RalphH

Citaat van: chansig op april 15, 2016, 08:12:31
Precies...Bert uitnodigen...biertje erbij een goed gesprek aan de keukentafel en zo zijn jullie beiden weer blij. En kan de rest van het forum blijven genieten van de kennis...

Lijkt me een goeie. Alcohol en een face to face gesprek maken meer goed dan typelarij kapot kan maken.

Marco, gefeliciteerd!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Staaled

Gefeliciteerd.  :thumbs-up:
Snertweer vandaag dat wel, dus lekker een filmpje? :popcorn:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

XtrmB

HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

bert stoltenborg

Ik bedoel het allemaal minder beroerd dan je denkt, Marco.
Fijne verjaardag!  ;D :pompom:
Ik bazel maar wat.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Ejorne


GPO

Citaat van: chansig op april 15, 2016, 14:41:49
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Gr Hans

^^

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:


Citaat van: morca op april 14, 2016, 23:34:07
Zo nog 32 min dan word ik 44 jaar.
Dus laten we morgen een feestje bouwen heren  :pompom:

Gefeliciteerd Morca!

thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

morca

Citaat van: chansig op april 15, 2016, 08:12:31
Precies...Bert uitnodigen...biertje erbij een goed gesprek aan de keukentafel en zo zijn jullie beiden weer blij. En kan de rest van het forum blijven genieten van de kennis...

Gr Hans
Ik heb geen keukeltafel,geen grapje  ;)

Citaat van: GOOS88 op april 15, 2016, 08:15:46
Morca gefeliciteerd !

kijk eens, je vergat de "sans"  ;)
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=sans%20rancune&lang=nn#.VxCFHjCLSUk
Dankjewel

Tja me frans....ik kom nooit buiten nederland.
Dus mag ik voorstellen dat we vannaf nu nedeldandse termen gebruiken ivm samenwerken
Dat voorkomt misverstanden.


Citaat van: martien op april 15, 2016, 09:19:26
Gefeliciteerd kerel

Citaat van: doorofnight op april 15, 2016, 09:22:04
Morca, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van :)

Citaat van: frankp op april 15, 2016, 09:52:08
Gefeliciteerd Morca!!  :pompom: :pompom: :coffee:

Citaat van: RalphH op april 15, 2016, 10:10:58
Lijkt me een goeie. Alcohol en een face to face gesprek maken meer goed dan typelarij kapot kan maken.

Marco, gefeliciteerd!

Jij ben de enige die ik echt ken,wij hadden geen bier nodig Maistro 
Alleen bosche bollen  ;)

Citaat van: chansig op april 15, 2016, 10:24:14
En natuurlijk gefeliciteerd.

Gr Hans

Citaat van: Christiaan S op april 15, 2016, 10:49:40
Feliciteren Morca ;)

Citaat van: knubbe op april 15, 2016, 10:53:04
Proficiat Marco ! :pompom: :pompom: :pompom:

Citaat van: Staaled op april 15, 2016, 11:29:38
Gefeliciteerd.  :thumbs-up:
Snertweer vandaag dat wel, dus lekker een filmpje? :popcorn:

Nee geen film,me comp is niet aangesloten omdat ze aan het renoveren zijn.

Citaat van: XtrmB op april 15, 2016, 13:03:49
Congratz Marco!!!

Citaat van: bert stoltenborg op april 15, 2016, 13:11:45
Ik bedoel het allemaal minder beroerd dan je denkt, Marco.
Fijne verjaardag!  ;D :pompom:

Ok,....wat je dan bedoelde met nsb vat ik niet maar goed.
Geen frans meer dan aub Bert, ivm met de communicatie .  ;)

Citaat van: GPO op april 15, 2016, 19:57:17
^^

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:


Gefeliciteerd Morca!



Dankjewel heren voor jullie berichtjes !!



Citaat van: Staaled op april 15, 2016, 13:23:23
:thumbs-up:
Hier verklaar ik de lucht dan alvast geklaard. :police: :D
Citaat van: chansig op april 15, 2016, 14:41:49
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Gr Hans

Citaat van: Staaled op april 15, 2016, 15:23:36
Signed, sealed , delivered. :D





GPO

Mij bekruipt het gevoel dat je je persoonlijk aangevallen voelt maar ik zie dat niet in de opmerkingen terug. De opmerking over NSB snap ik al helemaal niet. Dat was een opmerking van Ubuntu die je totaal verkeerd opgevat hebt. Wat Bert daarmee te maken heeft begrijp ik niet. Maar goed ik kan niet voelen wat jij voelt.. en wellicht heb ik iets gemist.... maar ik weet zeker dat iedereen met  goede bedoelingen hier post toch?

Zoals gezegd vind ik dit topic ook altijd interessant dus ben ook prima bereid om mensen te helpen, al is dat alleen s avonds door mn drukke baan overdag.

:)

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

morca

Citaat van: GPO op april 16, 2016, 19:09:16
Mij bekruipt het gevoel dat je je persoonlijk aangevallen voelt maar ik zie dat niet in de opmerkingen terug. De opmerking over NSB snap ik al helemaal niet. Dat was een opmerking van Ubuntu die je totaal verkeerd opgevat hebt. Wat Bert daarmee te maken heeft begrijp ik niet. Maar goed ik kan niet voelen wat jij voelt.. en wellicht heb ik iets gemist.... maar ik weet zeker dat iedereen met  goede bedoelingen hier post toch?

Zoals gezegd vind ik dit topic ook altijd interessant dus ben ook prima bereid om mensen te helpen, al is dat alleen s avonds door mn drukke baan overdag.

:)

GPO
Door persoonlijke omstandigheden waar ik verder niet op in zal gaan:
Niet zo goed,maar dat komt wel weer.

Misschien heb ik het verkeerd gelezen dan,zie het nu nog niet daarom houd ik even pauze hier.

Idd blijven posten moet je altijd doen.

Citaat van: doorofnight op april 16, 2016, 22:33:53
Mee eens. Zou jammer zijn Morca als je niet meer post.
Op ze tijd weer Abel.
Als ik echt zo verkeerd lees, ga ik over een poosje eerst nog eens rustig terug lezen wat ik verkeerd gelezen heb.
Want dat gebeurde me eerder nooit.
Vanaf die tijd dat dat speelt ging er prive ook iets mis,.
Misschien heeft 1 wel meer impact gehad op het andere als ik eerst dacht........

Komt goed,alles op ze tijd  ;)