Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

chansig

Handbook of Acoustics gekocht....deel V.

Beetje diagonaal doorgelezen...is echt iets voor mij.  :D

Ik ga het proberen, maar ik verwacht geen wonderen van mezelf. Maar door de formules heen lezen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#5626
Ow...en het klinkt natuurlijk heel erg natuurlijk ondanks digitaal filter en andere zaken die niet zouden kunnen als het gaat om het horen van een natuurlijk geluid. Mogelijk dat de Straffe Hendrik Tripel hier iets mee te maken heeft... :D



Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

#5628
En het schijnt hem in het schuim te zitten.
Dempt dat digitale randje  :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Contour

Plus het glas en flesje zijn rond, compenseert het platte beeld!

;D ;D ;D

Roksan

En het volle glas, heeft een vol geluid  :P
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Alex Groningen

Proost, Hans. Hier nu lekker aan de Gulpener herfstbock. Een echte aanrader!

Contour

Hallo Hans,

Wat ik me afvraag, waarom ben je steeds zo sarcastisch negatief over je eigen set?

Groetjes Walter

op eigen verzoek verwijderd.

Ik denk omdat Hans eigenlijk gewoon heel ontevreden is...

Kan natuurlijk ook helemaal niets zijn die zooi van hem.

chansig

Citaat van: Contour op december  3, 2017, 19:27:13
Hallo Hans,

Wat ik me afvraag, waarom ben je steeds zo sarcastisch negatief over je eigen set?

Groetjes Walter
Als je dat (en mn die laatste) mist dan kan ik het je ws niet uitleggen.

Citaat van: Baardmannetje op december  3, 2017, 19:38:15
Ik denk omdat Hans eigenlijk gewoon heel ontevreden is...

Kan natuurlijk ook helemaal niets zijn die zooi van hem.

Hmm...blijkt dus eigenlijk niet zo moeilijk te zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

#5635
Waarom koop je dan niet die Guru speakers van Huub over, dan heb je tenminste muzikale speakers?

;D ;D ;D

Eventueel nog stukje gamma noppenschuim erachter, ben je helemaal het mannetje!

Sailor Jan

Citaat van: chansig op december  3, 2017, 17:05:32
Ow...en het klinkt natuurlijk heel erg natuurlijk ondanks digitaal filter en andere zaken die niet zouden kunnen als het gaat om het horen van een natuurlijk geluid. Mogelijk dat de Straffe Hendrik Tripel hier iets mee te maken heeft... :D



Gr. Hans
Het jammere van deze tweaks/filters is dat het tijdelijk is of als je er teveel van gebruikt dat de set een dag erna slechter klinkt.
Wees lief voor jezelf

eddy135

Ja, vooral het laag wordt dan erg aangezet!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Grappig...streamer stopt er gewoon spontaan mee. Geen stroom meer. Bizar.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Paniek om niets...ws een update welke automatisch plaatsvond oid.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

#5641
Morgen een leuke middag/avond voor de boeg. Een aantal audiogezinden mogen hier de deur weer binnen komen. Beetje een vast clubje wat in de afgelopen jaren door mij gedwongen wordt om minimaal 1 x per jaar langs/binnen te komen.

Altijd gezellig, hapje, drankje, hoop slap geouwehoer en voor hen die willen muziek.

Ben al aan het opruimen, straks de boodschapjes even doen en de lokale Chinees al wakker schudden.

Kinderen en vrouw kijken er ook erg naar uit. :D

Komt die lange ook weer ? En die drukke meneer (nee Tjeb komt niet  :D) ? En die kale ? En die meneer die altijd loopt te zingen ? Etc....

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.


MechanicalAnimal

Citaat van: chansig op december 15, 2017, 09:47:39
Beetje een vast clubje wat in de afgelopen jaren door mij gedwongen wordt om minimaal 1 x per jaar langs/binnen te komen.


hahahahahahaha :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

solitaire

Citaat van: chansig op december 15, 2017, 09:47:39
Morgen een leuke middag/avond voor de boeg. Een aantal audiogezinden mogen hier de deur weer binnen komen. Beetje een vast clubje wat in de afgelopen jaren door mij gedwongen wordt om minimaal 1 x per jaar langs/binnen te komen.
...

pure omkoping !

met

Citaat van: chansig op december 15, 2017, 09:47:39
... hapje, drankje, ... Chinees ...

proberen te compenseren voor de audio ...

medelijden doet de rest

;)

veel plezier morgen !





soli
Hinterm Horizont geht's weiter.


Ohm Ivo

Klinkt gezellig Hans. Veel plezier!

Groet van Evert

chansig

Tuurlijk komen de mannen niet voor de hapjes en drankjes. Tuurlijk komen ze voor mijn geweldige persoonlijkheid en referentie set. Maar ja dat zeg ik nu eenmaal niet heel erg snel over mezelf...dat ik geweldig ben en een geweldige set heb.

Maar ik ben wel blij dat het nu open ligt, kan het gewoon zonder schaamte benoemd/genoemd worden.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

solitaire

De meeting zal morgen een ongedwongen (...) sfeer hebben, nu dit gezegd en uit de lucht is :D


OK, toegegeven, ondertussen is het denk ik duidelijk dat ik sprak uit jaloezie ...


:xmas:
Hinterm Horizont geht's weiter.

felix01

Citaat van: chansig op december 15, 2017, 09:47:39
Morgen een leuke middag/avond voor de boeg. Een aantal audiogezinden mogen hier de deur weer binnen komen. Beetje een vast clubje wat in de afgelopen jaren door mij gedwongen wordt om minimaal 1 x per jaar langs/binnen te komen.

Altijd gezellig, hapje, drankje, hoop slap geouwehoer en voor hen die willen muziek.

Ben al aan het opruimen, straks de boodschapjes even doen en de lokale Chinees al wakker schudden.

Kinderen en vrouw kijken er ook erg naar uit. :D

Komt die lange ook weer ? En die drukke meneer (nee Tjeb komt niet  :D) ? En die kale ? En die meneer die altijd loopt te zingen ? Etc....

Gr. Hans

veel luisterplezier aan de heren gewenst :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,