Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

thanks heren :blush:

Nu even weer het Concert van John Mayer aan het luisteren en dan merk je toch ineens wat afstelling met een DB meter wel niet kan doen. Het is nog niet perfect. (kan ook niet hier) maar waar ik vroeger de gitaar bijvoorbeeld uit de linker speaker hoorde komen, hoor ik hem nu links in het geluidsbeeld. Het is dus van 3 individuele speakers naar een podium gegaan. Heel gaaf om te horen en bovenal genieten.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 31, 2010, 17:26:12
thanks heren :blush:

Nu even weer het Concert van John Mayer aan het luisteren en dan merk je toch ineens wat afstelling met een DB meter wel niet kan doen. Het is nog niet perfect. (kan ook niet hier) maar waar ik vroeger de gitaar bijvoorbeeld uit de linker speaker hoorde komen, hoor ik hem nu links in het geluidsbeeld. Het is dus van 3 individuele speakers naar een podium gegaan. Heel gaaf om te horen en bovenal genieten.
Goed bezig!! :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

waarschijnlijk heb ik binnenkort een hele leuke upgrade te melden 8) 8) 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op november  4, 2010, 16:36:11
waarschijnlijk heb ik binnenkort een hele leuke upgrade te melden 8) 8) 8)
:pompom:

CM1's als rear?
Een sub? BK of Velodyne?
Een nieuw huis?

Spannend!! Laat ons niet teveel in spanning, hè?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

volgende week donderdag weet ik meer, tot die tijd hou ik het nog even voor me :tongue2: :tongue2: :tongue2: (lukt me nooit zo lang)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op november  4, 2010, 17:38:34
volgende week donderdag weet ik meer, tot die tijd hou ik het nog even voor me :tongue2: :tongue2: :tongue2: (lukt me nooit zo lang)

Mijn sub heb je in iedergeval niet gekocht........hmmmmm vertel op, wat is het??
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op november  4, 2010, 17:38:34
volgende week donderdag weet ik meer, tot die tijd hou ik het nog even voor me :tongue2: :tongue2: :tongue2: (lukt me nooit zo lang)
HINTS?? :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Etiennevh

Je hebt gereageerd op een huis.. Dat duurt meestal een week voordat je daar reactie op krijgt?  :sleepy:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Alex Groningen

Citaat van: Xander32 op november  4, 2010, 21:06:29
Een vriendin/vriend ¿

:D  Sander.


JeKa laat dan weten of die Robbert zijn ja woord geeft. :D

JeKa


Madhouse

Citaat van: Alex Groningen op november  4, 2010, 21:24:14

JeKa laat dan weten of die Robbert zijn ja woord geeft. :D

Zijn de postzegels die ik geschonken heb aan Robbert toch nog goed terecht gekomen. Veel onderling schrijven en nu misschien een ja woord  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Die heeft ie gebruikt voor de trouwkaarten Roy ;) Maar blijkbaar ben je niet uitgenodigd, net als ik niet.. :(
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

JeKa

#3922
Ik heb meerdere aanbiedingen liggen en afhankelijk van de grootte van de bruidsschat maak ik mijn keuze. Donderdag dus.

Edit: op mijn avatar is al een deel van mijn (tr)ou(w)tfit te zien.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: JeKa op november  4, 2010, 21:41:29
Ik heb meerdere aanbiedingen liggen en afhankelijk van de grootte van de bruidsschat maak ik mijn keuze. Donderdag dus.

Edit: op mijn avatar is al een deel van mijn (tr)ou(w)tfit te zien.
Op jouw avatar zijn ook een paar stenen uit de muur. Heb je het al eerder geprobeerd maar ben je gestenigd?  :nopompom: :ph34r:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto