hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

reza

Mannen,

Omdat de animo erg groot is om te gaan wokken lijkt het me handig om meerdere datums op te gooien zodat we kijken wie wanneer kan.

Daar gaan we dan :

Dinsdag 7 dec
Zondag 19 Dec
Dinsdag 21 Dec

eeeuh, dit waren ze al voor mij :baaa:
Mochten er nu mensen bij zijn die niet op deze datums kunnen en dus een andere voorkeur hebben, dan is dat natuurlijk prima!
Het hangt natuurlijk niet af van mij! Geef aub even jullie voorkeur door, dit kan gewoon in dit topic ( overlegt met Ronald )
ik ben benieuwd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Ronald had jij een goede woklokatie in Delft?
Misschien handig om gelijk een restaurant te noemen dan kunnen de gegadigden beslissen of de reisafstand acceptabel is.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op november 28, 2010, 15:15:01
Omdat de animo erg groot is om te gaan wokken lijkt het me handig om meerdere datums op te gooien zodat we kijken wie wanneer kan.

Daar gaan we dan :

Dinsdag 7 dec
Zondag 19 Dec
Dinsdag 21 Dec

Ook prima  ;)

Ik kan alleen die zondag de 19e niet (verjaardag dochter).

hifiman

Citaat van: riwi op november 28, 2010, 15:17:37
Ronald had jij een goede woklokatie in Delft?
Misschien handig om gelijk een restaurant te noemen dan kunnen de gegadigden beslissen of de reisafstand acceptabel is.
Jazeker, dit is mijn favoriet, veel keus, lekker eten, alles all-in, betaalbaar en toch een intieme sfeer (geen vreetschuur):
http://www.royal-palace.nl/

:coffee:

tiptop

7 december lijkt mij prima! :)

Het restaurant ook. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

reza

Citaat van: Audioloog op november 28, 2010, 15:36:23
Jazeker, dit is mijn favoriet, veel keus, lekker eten, alles all-in, betaalbaar en toch een intieme sfeer (geen vreetschuur):
http://www.royal-palace.nl/

:coffee:



Is hier ook ijs als toetje? :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op november 28, 2010, 15:39:06
Is hier ook ijs als toetje? :D
Jazeker! Inclusief slagroom, chocoladesaus, appelgebak, tom poesjes, room soesjes, enz..  :D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Kjelt

Ik zou alleen de 21e kunnen dus mocht dat toevallig de datum zijn dan kom ik anders wens ik jullie een fijne wok.

Erik van Voorst (in memoriam)

 ;D...zie nu pas dat de 21e ook een optie nog is...sorry  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Dan hou ik beide avonden vrij  :thumbs-up: Of het moet een wokontbijtje worden?  :D

Audiofiel

Citaat van: reza op november 28, 2010, 15:15:01
Dinsdag 7 dec
Zondag 19 Dec
Dinsdag 21 Dec

Ik kan alleen dinsdag 21 (dinsdag 7 en zondag 19 dus niet). :huh2:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

WimB

Is dit een "voor geselecteerden only" of kan hier iedere forummer zich voor opgeven?

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

riwi

De 21ste kan ik wel.
De 7de kan ook maar dan heb ik all een afspraak met Searcher :)

Erik van Voorst (in memoriam)

21e heb ik een kerst etentje van de zaak...maar wacht niet op mij...kijk gewoon wanneer de meesten kunnen...7 of 21... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Precies en anders maken we er 2 etentjes van en ga ik naar allebei  :thumbs-up:

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Audioloog op november 28, 2010, 19:03:02
Precies en anders maken we er 2 etentjes van en ga ik naar allebei  :thumbs-up:

Dan zien wij elkaar de 7e... ;D :popcorn:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

searcher

Di de 21e ben ik uitgenodigd op mijn eigen verjaardag  ;D



searcher

Citaat van: riwi op november 28, 2010, 18:46:27
De 21ste kan ik wel.
De 7de kan ook maar dan heb ik all een afspraak met Searcher :)

Is geregeld , dat verschuiven we wel  ;)



searcher

Helaas kan ik op de opgegeven data's niet.

                                                Gr Searcher



SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

reza

Citaat van: searcher op november 28, 2010, 19:34:01
Helaas kan ik op de opgegeven data's niet.

                                                Gr Searcher



Je kan toch op de 7de?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"