hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Icarus314

Ja maar de HD1 heeft meer licht dan de HD350 toch? Is ook niet een minpunt, maar wel iets om op te letten bij aanschaf en ik vond de getallen vrij onrustwekkend. Overigens wil ik crt er graag buiten houden want dat wekt die emoties op waar we niets aan hebben (zoiets als ajax en psv). En zeker is het zo dat ik voorlopig bij crt blijf en daar heb ik goede persoonlijke redenen voor die ik in een ander topic zal verklaren. Maar I keep an open mind en hoor geluiden dat mensen van een G70 naar een hd750 overstappen. Het is ook zeker niet zo dat ik een keuze tussen technologieen wil maken of wil beinvloeden. Ik wil kijken wat ik er op vooruitga en wat ik er op achteruit ga als ik van projector verander. En ik hoop, ja hoop heel erg dat de hd350 het eindelijk wordt ook voor mij.

garmtz


hifiman

Citaat van: riwi op maart  6, 2009, 15:14:52
Zal ik de tvix meenemen of zal ik hem thuis laten?
Laat maar lekker thuis Richard, ik kan het op dit moment namelijk toch niet goed reproduceren dus dan heeft het niet zoveel zin..

celerontje

Zal je net zien dat ik vanavond je PCH gehackt heb en de ''dustbunny'' weer te zien is, mwuhahahahahahah :devil: :P
Wedden dat ie vanavond weer verschijnt?
De wet van Murphy, weet je nog?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Icarus314

Citaat van: garmtz op maart  6, 2009, 15:30:15
De HD1 en HD350 hebben vrijwel evenveel licht.

Hoe verklaar je dan dat op de site van JVC de hd1 en de hd100 700 en 600 lumen hebben
http://tv.jvc.com/product.jsp?modelId=MODL027863&pathId=140&page=14

En de hd100 en de hd350 1000 en 900 lumen.
http://tv.jvc.com/product.jsp?modelId=MODL028426&pathId=140&page=14

Als jij dit vrijwel evenveel licht noemt dan moet je daqt toch nader toelichten :colgate:Maar tis wel net andersom  :hehe: Misschien gooi je het er op dat deze getallen verschrikkelijk overdreven zijn? Echte metingen zoals die van jullie komen op 350 lumen uit meen ik me te herinneren.



hifiman

Heren, het was gezellig gisteren en bij deze nogmaals dank voor zowel jullie aanwezigheid als de lekkere appelflappen, de heerlijke vlaai en de fles wijn die de vrouw vanavond gaat uitproberen  ;)

Helaas wilde de dust-bunny zich niet echt laten zien, misschien is tie wat verlegen  ;D

Kjelt

Ik vond het een hele gezellige informatieve, maagvullende en sfeervolle avond, om even wat indrukken te geven:
Het eerste dat mij en de anderen meteen opviel was dat het interieur zoals op de foto's staat geen recht doet aan de werkelijkheid.
In het echt is het nog veel sfeervoller, warmer en gezelliger. Ik had kortom niet het gevoel in dezelfde ruimte te zijn als van de foto's maar dan in positieve zin.

Wat het HT gebeuren betreft: het viel me wederom op hoe mooi zo'n 1:2.35 AR scherm is. Ik ga er weer over nadenken.
De HD350 deed zijn werk uitstekend, zelfs bij een 2,6m hor. scherm met anamorphic lens had het beeld voor mij genoeg licht en punch, een beeldje om van te genieten.
Een klein minpuntje vond ik de hoogte van het scherm, ik hou er zelf meer van om de ooghoogte op 35% van de onderkant van het scherm te hebben. Hier zaten mijn ogen op 0% van de onderkant. Wat hierdoor een bijkomstige neveneffect was dat het witte plafond veel licht van het scherm weerkaatste waardoor het zwartniveau duidelijk omlaag ging. Gezien de indeling van het interieur (tv, kastje, etc.) viel aan de positie van het scherm waarschijnlijk niet te ontkomen.
Het was toch makkelijk om in de film te komen en blijven dus ik heb het niet als zeer storend ervaren.

We hebben een aantal blue rays bekeken om de kwaliteit van de totale setup te kunnen beoordelen en deze vond ik uitstekend, een ht om lekker van te kunnen genieten. Tijdens de films werden er lekkernijen geconsumeerd:
Wat de appelflappen betreft: errrrrrrg lekker,
wat het "kleine" (kennelijk thais voor groot) puntje bananenslagroomvlaai betreft: errrrrrg lekker,
wat de worst en kaas betreft: errrrrrg lekker!

Na de Blue Rays kwam de speurtocht naar het inmiddels befaamde stuifkonijn, a.k.a. dust bunny, en zo waar hij was er zo nu en dan weer  :ohmy:
Daar waren we voor gekomen..... not!  ;D
Volgens Ronald was het stuifkonijn niet zo duidelijk als voorheen, wat het mysterie nog groter maakt.  :-\
Toch was hij ook voor mij duidelijk waarneembaar. Zie onder voor een tekening van een amerikaanse politie scetch artist  :police: , zodat je weet waar we naar op zoek
zijn. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat we er achter komen waar dit stuifkonijn zich schuilhoudt en dat deze voor de kerst in de oven is beland, zodat Ronald zijn nachtrust weer terug krijgt en kan gaan genieten van zijn HT.  :P

Helemaal aan het einde van de avond werden er opeens thaise vecht- en horror-scenes gedraaid  :devil: waardoor het duidelijk tijd was om naar huis te gaan  ;)  ;D
Ik vond het een hele gezellige ontmoeting Ronald, hartelijk bedankt, ik heb genoten van je gastvrijheid en je ht setup en alle anderen ook bedankt voor de versnaperingen en gezelligheid.

kermit

 

Ik was gisteren ook van de partij maar moest helaas wegens wat andere verplichtingen rond 23:00 uur het feest verlaten.  >:(

Ik was als eerste gearriveerd en het wachten was op de andere forum leden. Het duurde niet lang of mijn telefoon stond te gloeien. Riwi had het verkeerde huisnummer in zijn tomtom. :tounge:

Na wat praten en een grooooooote appelflap die ik nauwelijks kon weg werken ging de projector aan.

Het was immers mijn eigen oude projector en lens ;D. Het beeld van de JVC HD350 zit nog steeds goed in mijn geheugen. Ronald had het steeds over dat hij de lichtsterkte terug zag gaan. Daar leek het absoluut niet op.Voldoende licht en ik denk dat je bij de 500 uur ook geen problemen hoef te verwachten. Zelf denk ik dat je niet eens de 500 uur haalt maar dat je bij 400 uur geupgrade hebt naar de JVC HD750 ;D

En dan het beeld van de JVC HD350

Wat mij opviel is dat het beeld er goed uitzag.De kleuren zagen er prima uit. De kleuren bij de JVC HD350 is toch een punt van kritiek. Het enige nadeel is dat het beeld last heeft van het witte plafond(reflecties)Het scherm is bijna tegen het plafond gemonteerd.Je merkt wel dat het contrast en zwartwaarde hieronder lijden.

Een mogelijkheid zou zijn om het scherm lager te monteren of iets van een zwart gordijn tegen het plafond te spannen. Maar dat zal niet gebeuren denk ik. Maar wil je het maximale uit de JVC HD350 halen zul je concesies moeten doen. Voor de kijker vond ik het geen probleem om naar het scherm te kijken. Ik had geen last van de hoogte van het scherm. En idd geen bunny te zien het zal wel een visioen zijn geweest. :)

Het geluid

Samendvattend is het geluid subliem.Ook de achterluidsprekers doen uitstekend hun best.Mooi afgesteld en zeer aanwezig bij surround geluiden.Ik was onder de indruk van de basshakers.Die zal ik zeker aanschaffen. Het geeft nog meer het bioscoopgevoel zonder dat je de sub harder hoeft te zetten.

Het scherm. 21:9 en anamorphic lens

Ronald heeft een scherm formaat van 250cm breed. Mijn scherm is 10 cm breder maar daar zie je weinig verschil in.Het blijft een genot om naar een film te kijken zonder zwarte balken. Ik doe het nu al 3 jaar maar zou het niet anders willen. Ik denk dat Ronald de juiste keuze gemaakt heeft om voor een 21:9 scherm te kiezen. Ook de lens doet prima zijn werk.Ronald heeft de lens geupgrade met een gemotoriseerde functie.Je kunt de lens nu bedienen met de AB en hoef je niet steeds weer op te staan van je plek om te schakelen tussen 1.85 en 2.35formaat films.Het is een investering maar dan heb je ook wat.

Ik kreeg natuurlijk de vraag of de HD750 beter is als de HD350 ;D. Ik zal gauw weer een meeting houden .
Het was weer leuk om de vaste kern te zien en zeker Searcher die ik voor het laatst ergens in 2003 voor het laatst ontmoet had.

Ronald en Phannee bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond. Je hebt het goed voorelkaar.

Kermit

riwi

Ik zal ook nog even mijn ervaringen neer pennen :)

Ronald heeft een mooi HT prachtig geintegreerd in de woonkamer. Ik vind dat de apparatuur ook netjes is weggewerkt, veel mooier dan bij mij waar het allemaal in direct zicht staat. Achter elk kastdeurtje staan wel een paar apparaten :) Leuk opgelost.

Kwa beeld ken ik de HD350 erg goed net als de andere bezoekers (behalve Searcher  :bigsmile: Maar die gaat er vast binnenkort ook een bestellen  :bigsmile: ). Ik ben het met Kjelt en kermit eens dat het contrast en de zwartwaarde lijden onder het feit dat het scherm hoog geplaatst is en je daardoor meer reflectie via het plafond hebt. Ik heb gisteravond nog even een stukje bij mij gekeken en daar is dat effect een stuk minder, omdat de afstand tussen het plafond en doek groter is. Hoe dan ook blijft een wit plafond een nadelig effect hebben op het beeld, dat is nu eenmaal zo. Doeken spannen of plafond schilderen gaat niet gebeuren in de woonkamer hier.

Kwa calibratie hebben we die van Garmt en Audioloog zelf even vergeleken en die zitten erg dicht bij elkaar vwb we dat aan een paar scenes konden beoordelen. Ziet er erg goed uit, en ik heb het gevoel dat de calibratie met color op -7 of -9 echt wel een boel helpt in de overgesatureerde kleuren waar je sommige mensen over hoort klagen in relatie met de HD350. Hij geeft gewoon een erg mooi plaatje waar je heerlijk film op kunt kijken.
Ik vind het cinemascope scherm erg mooi. Die 250cm breedte geeft een erg mooie cinema beleving, ook door de goede afkadering. De lens doet goed zijn werk inclusief de gemotoriseerde verstelling. Ik heb wel de indruk dat je licht scherpte verlies door de lens hebt, maar het is minimaal en zeker niet storend.

Het bezoek had zich niet goed gehouden aan de opdracht : 'neem 2 BD'tjes mee'  ;D Maar er was genoeg om af te spelen, en er was ook genoeg taart/appelflappen  :) Lekker :hehe: Ook de worst en de kaas gingen er goed in.

Kwa geluid doen de Avalons het erg goed in combinatie met de bipolen achter. Audioloog vroeg me halverwege of ik de center mistte en die had ik dus geen moment gemist :) Ik had me na binnenkomst wel associaal direct op de sweetspot gemanoevreerd natuurlijk :o Maar dialogen komen prima tot hun recht via de phantom center en je mist de center speaker dus echt niet.

De butt kickers waren een nieuwe ervaring voor mij. Geeft echt wel iets extra's, en het mooie is dat je de sensatie van de actie ervaart, zonder dat je buren wakker hoeven te liggen. Als ik thuis het volume iets verder openschroef dan heb ik bij actie momenten vaak de neiging om naar de volume knop te grijpen om de buren niet tot last te zijn. Met de tactile transducers heb je wel het effect maar niet het volume. Leuk.

Al met al een gezellige avond met een leuke club HT freaks :) We misten alleen reza om ons er periodiek op te wijzen dat de kleuren niet goed waren :D Maarja reza moest werken.

Ronald en Phannee bedankt voor de ontvangst en de gezelligheid.

hifiman

Leuk om te lezen jongens en bedankt voor het neerpennen ervan  :colgate:

Ik heb het gisteren ook prima naar mijn zin gehad  :xmas: Phannee vond het zowaar (ze wordt wel eens een beetje moe van het gedoe om de hobby heen) ook erg gezellig, ze was van plan om boven te blijven tv kijken maar ze bleef zowaar de hele avond beneden  8) Verschil met andere keren (dit was eigenlijk de eerste >1 mans bijeenkomst bij mij thuis die op hometheater was gericht en niet op stereo) was dat er niet gerommeld werd met apparatuur en kabeltjes en dat iedereen zijn kop moest houden als er dan weer wat getest werd  ;D  ;)

Wat jullie commentaar op de hoogte van het scherm betreft, ik kan dat alleen maar beamen. Het is en blijft een compromis, maar wel eentje waar ik goed mee kan leven en je hoort mij (daarover) dan ook niet klagen  ^-^ Mocht ik ooit een briljant idee krijgen (gemiddeld eens in de 10.000 jaar  :P ) dan zal ik het niet laten om er wat aan te doen. Zwarte doeken, zwarte verf en dat soort zaken zijn helaas niet aan de orde, de concessie die daarvoor nodig is, is een echtscheiding vrees ik  :nervous:  ;)

En Brian, wil jij aub nooit meer van die lekkere vlaai meenemen, ik heb ondertussen al 4 stukken op en hij is nog steeds niet op  :-X
(de appelflappen waren ook erg lekker, maar voor vlaai mag je me wakker maken) Tsja dan had ik nog chips, nootjes , chocolademergpijpen en nog wat van dat spul gehaald maar ik had zo'n idee dat jullie daar niet meer voor in waren, dus dat eet ik zelf maar weer lekker op allemaal :devil: Tenzij Brian binnenkort een HD750 inloop avond houdt, dan kan ik wellicht nog wat meenemen  :satisfied:

Ik ben zelf erg tevreden met hoe de huidige set erbij staat en presteert. Het blijft altijd een compromis tussen budget, akoustiek, het vrouwtje tevreden houden en de opstelmogelijkheden in een niet al te grote huiskamer. Ik begon met een groot opvallen glazen rek vol met apparatuur die flink in de picture stond en ben nu "ge-eindigd" met een veel soberder set (sober betekent niet persee slechter) die discreet in de huiskamer is verwerkt. Het zal wel deels de leeftijd zijn  ;D

Het ontbreken van de center vind ik zelf ook totaal geen gemis, tenzij je niet op de sweetspot zit, maar who cares, want normaliter ben ik degene die daar altijd zit  ;D

De bass shakers zijn een leuke gadget die ook nog eens niet duur hoeft te zijn, je moet ze wel filteren (heb ze zelf op 40 Hz 24dB/oktaaf afgefilterd) want anders is de lol er snel vanaf kan ik je vertellen. En een leuk zelfbouw idee voor deze zomer, een delay inbouwen in de bass shaker versterker zodat deze gelijk loopt met het arriveren in de oortjes van het geluid van de subwoofer.  De bass shakers staan misschien wat te hard in verhouding, maar ik zie het als een stukje entertainment en vind dat leuk  :hehe:

Nogmaals bedankt voor jullie komst en ik hou me aanbevolen voor wederbezoekjes (altijd leuk)  :wub:


celerontje

Ik ben zelf geen liefhebber van bass shakers, de trillingen zijn te direct.
Naar mijn mening moeten bassen mooi rollen, niet in één keer brrrrrttt doen.

Ronald, kan je mij PM'en?
Ik zou ook nog eens langskomen om je ''Cinemascope--HD350-Anamorphische-lenssetup'' te bewonderen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op maart  7, 2009, 16:48:38
Ik ben zelf geen liefhebber van bass shakers, de trillingen zijn te direct.
Naar mijn mening moeten bassen mooi rollen, niet in één keer brrrrrttt doen.
Haha, afijn ieder zijn meug, je kunt ze ook uitzetten dat scheelt  ;)

Citaat van: celerontje op maart  7, 2009, 16:48:38
Ronald, kan je mij PM'en?
Ik zou ook nog eens langskomen om je ''Cinemascope--HD350-Anamorphische-lenssetup'' te bewonderen.
Je bent welkom, maar dan wel 's avonds als het donker is dit keer want anders schiet het echt niet op!  :P

celerontje

's Avonds komt voor mij weer lastig uit, maar misschien kan ik wel logeren in Den Haag, dat moet nog overlegd worden.

Ik heb trouwens een nieuwe naam bedacht voor bass shakers:
Reet-rammelaars ;D

Is al dat HT gezwam echt zo vermoeiend voor Phannee?
Achja, of jij gelukkig wordt van die karaokeavonden? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

kermit

Tja, ik had Reza nog voorgesteld om zich ziek te melden. :smile: 
Volgende keer zal ik een plekje vrijhouden voor alle lekkere hapjes. Ronald je zult ongetwijfeld van de vlaai hebben genoten, maar ondertussen ben je ook weer 2 kg zwaarder geworden.  :P

searcher

Citaat van: Audioloog op maart  7, 2009, 16:36:30
Leuk om te lezen jongens en bedankt voor het neerpennen ervan  :colgate:

Ik heb het gisteren ook prima naar mijn zin gehad  :xmas: Phannee vond het zowaar (ze wordt wel eens een beetje moe van het gedoe om de hobby heen) ook erg gezellig, ze was van plan om boven te blijven tv kijken maar ze bleef zowaar de hele avond beneden  8) Verschil met andere keren (dit was eigenlijk de eerste >1 mans bijeenkomst bij mij thuis die op hometheater was gericht en niet op stereo) was dat er niet gerommeld werd met apparatuur en kabeltjes en dat iedereen zijn kop moest houden als er dan weer wat getest werd  ;D  ;)

Zwarte doeken, zwarte verf en dat soort zaken zijn helaas niet aan de orde, de concessie die daarvoor nodig is, is een echtscheiding vrees ik  :nervous:  ;)

En Brian, wil jij aub nooit meer van die lekkere vlaai meenemen, ik heb ondertussen al 4 stukken op en hij is nog steeds niet op  :-X
(de appelflappen waren ook erg lekker, maar voor vlaai mag je me wakker maken) Tsja dan had ik nog chips, nootjes , chocolademergpijpen en nog wat van dat spul gehaald maar ik had zo'n idee dat jullie daar niet meer voor in waren, dus dat eet ik zelf maar weer lekker op allemaal :devil: Tenzij Brian binnenkort een HD750 inloop avond houdt, dan kan ik wellicht nog wat meenemen  :satisfied:



Heren,

Mijn korte bijdrage zit pottejandullem alsmaar in de Thread Meet and Greet te zoekn  :lookaround:
Gisteren liet mijn gezondheid het afweten en een flinke migraine aanval zijn de kg's eraf.

Ik vond het gezellig en ik ken de Heer R en Dame P al wat langer na een babbeltje boven kwam P toch naar beneden.
Dames moet je niet alleen laten zitten dat is niet goed voor de toekomstige upgrades.

De Appelflap en al datgene wat ik geprojecteerd zag plus een stukje  :blink: bananen vlaai van vootreffelijke kwaliteit was overdonderend.

Batman staat in mijn geheugen gegrift en vooral de scene even met de granaat immers de rook is dacht ik bij mij niet paars achtig.

De Buttkickers vind ik ook geweldig , ik vind het een upgrade en ik heb er vele bij Ronald meegemaakt die er wezen mag.
Ik zag dat Ronald ook echt tevreden was maar natuurlijk het plafondje zwart wilde hebben.

Dan is het altijd leuk om even met Moeders de Vrouw erbij te plagen een zwart doek een haakje........
Lady Di zou me thuis ook ophangen.

Ach..... eens een JVC voorlopig draai ik door met de BenQ budgeter zit het er niet in het is een te grote uitgave.

Ik ben nog even blijven plakken..... en 01:00 lag ik mijn bed met sweet JVC Dreams  :wub: :laugh:

Allemaal bedankt voor de gezellige avond en Ronald en Phannee in het bijzonder. :colgate:

                                                                                                                          Gr Searcher



hifiman

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
Heren, mijn korte bijdrage zit pottejandullem alsmaar in de Thread Meet and Greet te zoekn  :lookaround:
;D

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
Gisteren liet mijn gezondheid het afweten en een flinke migraine aanval zijn de kg's eraf.
Dat is niet zo leuk  :ohmy:

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
Ik vond het gezellig en ik ken de Heer R en Dame P al wat langer na een babbeltje boven kwam P toch naar beneden.
Dames moet je niet alleen laten zitten dat is niet goed voor de toekomstige upgrades.
Daar zit wat in ja  ;D Gelukkig is Dame P meestal vrij snel overtuigd van de noodzaak van een upgrade  :tounge:

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
De Appelflap en al datgene wat ik geprojecteerd zag plus een stukje  :blink: bananen vlaai van vootreffelijke kwaliteit was overdonderend.
Ik heb net de laatste 2 stukken opgegeten als ontbijt, als we in amerika hadden gewoond dan had ik Kermit nu aangeklaagd wegens mij vetmesten met voorbedachte rade  :-X

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
Batman staat in mijn geheugen gegrift en vooral de scene even met de granaat immers de rook is dacht ik bij mij niet paars achtig.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat die paarsig is  :eh:

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
De Buttkickers vind ik ook geweldig , ik vind het een upgrade en ik heb er vele bij Ronald meegemaakt die er wezen mag.
Ik zag dat Ronald ook echt tevreden was maar natuurlijk het plafondje zwart wilde hebben.

Dan is het altijd leuk om even met Moeders de Vrouw erbij te plagen een zwart doek een haakje........
Lady Di zou me thuis ook ophangen.
Geen gedoe met haakjes enzo, vind ik zelf ook niks, het moet wel een beetje plug en play blijven en geen heel gedoe worden.  :alien:

Citaat van: searcher op maart  8, 2009, 08:56:15
Ach..... eens een JVC voorlopig draai ik door met de BenQ budgeter zit het er niet in het is een te grote uitgave.
Even afgezien daarvan, heb ik het nou goed begrepen dat jij nu 200 uur hebt gekeken in de afgelopen 4 jaar, oftewel 50 uur per jaar?  :wacko:
Daar moet je toch even wat aan doen Bob, want anders kom ik binnenkort je projectie licentie innemen  :notify:

Groetjes,

Ronald

hifiman

Citaat van: celerontje op maart  7, 2009, 17:09:20
's Avonds komt voor mij weer lastig uit, maar misschien kan ik wel logeren in Den Haag, dat moet nog overlegd worden.
Even wachten dan tot december dan is het weer om 17:00 donker  ;D

Citaat van: celerontje op maart  7, 2009, 17:09:20
Is al dat HT gezwam echt zo vermoeiend voor Phannee?
Nee, ik doelde op het stereo gezwam (een hele avond kabeltjes vergelijken enzo).

Citaat van: celerontje op maart  7, 2009, 17:09:20
Achja, of jij gelukkig wordt van die karaokeavonden? ;D
Haha, dan vind je mij niet beneden. Ze gaan er dan ook nog bij dansen  :-X

)p(

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2009, 09:36:12
het moet wel een beetje plug en play blijven en geen heel gedoe worden.  :alien:

Ai...je zit er wel aan te denken... >:D  ;D


peter

hifiman

Citaat van: )p( op maart  8, 2009, 10:09:50
Ai...je zit er wel aan te denken... >:D  ;D


peter
Ik probeer inderdaad van alles te bedenken, maar het moet er netjes/onopvallend uit zien en het moet ook geen heel gedoe zijn. Een hele uitdaging dus  :P

)p(

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2009, 10:11:18
Ik probeer inderdaad van alles te bedenken, maar het moet er netjes/onopvallend uit zien en het moet ook geen heel gedoe zijn. Een hele uitdaging dus  :P

HT naar de slaapkamer zoals bij ons  :wub:

peter

Icarus314

Je zou een zwart rolgordijn over het plafond kunnen spannen. Misschien zelfs gemotoriseerd ? :colgate:

hifiman

Citaat van: thegood op maart  8, 2009, 11:37:56
Je zou een zwart rolgordijn over het plafond kunnen spannen. Misschien zelfs gemotoriseerd ? :colgate:
Dat moet wel een flink rolgordijntje worden dan  ;D (250 cm breed)

hifiman

Citaat van: )p( op maart  8, 2009, 10:12:53
HT naar de slaapkamer zoals bij ons  :wub:

peter
haha dat zou ook kunnen maar ik heb het liever in de woonkamer  :)

Icarus314

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2009, 11:40:13
Dat moet wel een flink rolgordijntje worden dan  ;D (250 cm breed)

Ja ok zit maar wat te brainstormen, andere ideeen,

-electrisch scherm van 250 tegen plafond zwartgemaakt.
-heel dunnen luxaflex tegen plafpond aan één kant zwart gemaakt
-zelf iets maken met een motortje en zwarte stof dat oprolt, moet niet zo moeilijk zijn
-...