Front der Fronts

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), juni 27, 2003, 09:42:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Shorty

CitaatEn natuurlijk nemen we wel TE veel death/black/thrash-metal mee van het ergste soort.
Nou.... :P....veel sterkte toegewenst alvast, Erik.... ;D

VrGr,

Bart J.

Oracle

#2951
@Garmt/Bjorn/Martin: plaatsen jullie nog wel even een linkje naar jullie bevindingen (indien deze in een seperate thread komen)?

Ben er wel erg benieuwd naar eigenlijk...  :D

Groet,
Mark

P.s. bijna 200 pagina's!  ;D
Edit: door een wijziging in het systeem staan er nu meer berichten op één pagina, waardoor bovenstaande opmerking niet meer relevant is...

bmateijsen

Citaat van: Mark Lemmens op juli 26, 2005, 10:45:51
@Garmt/Bjorn/Martin: plaatsen jullie nog wel even een linkje naar jullie bevindingen (indien deze in een seperate thread komen)?

Donderdag zitten Garmt en ik er..... Ben erg nieuwsgierig!!

R

Citaat van: bmateijsen op juli 26, 2005, 10:47:33
Donderdag zitten Garmt en ik er..... Ben erg nieuwsgierig!!

Anders wij wel... Have fun.

Merijn

Overigens ben ik van mening dat behalve de xXx-en ook de foto's van dit verslag van zeer goede kwaliteit zijn...

Hoe doe je dat toch? En Fineren en foto maken... ???
I Prefer Coffee For Mental Stability...

Kjelt

Citaat van: bmateijsen op juli 26, 2005, 10:47:33
Donderdag zitten Garmt en ik er..... Ben erg nieuwsgierig!!

Paar jaar geleden waren de lage tonen van een popconcert in limburg, helemaal in Groningen te horen.
Ik zal donderdag ook eens naar het NOS journaal kijken  ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

#2956
Over een paar minuten komt de zoveelste luisteraar  (2 man sterk)... ;D

Weer geen forumleden, ik zit (s'avonds) behoorlijk weinig  "in het midden"  :'(
(overdags tuinier ik nu mijn 2 jaar achterstallige japanse tuin bij elkaar ;D)

De xXx hebben een duidelijke sweetspot maar welke speakers buiten de Radialstrahler van MBL
heeft dit niet....het klinkt nog steeds verschrikkelijk gaaf naast de sweetspot......maar de magie ontstaat in het midden..... ;)

Vandaar dat ik met maximaal 2 tegelijk uitnodig.... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

Ruud en Toine

Ik zou jullie ook graag willen uitnodigen alhoewel ik weet dat Toine het erg druk heeft
zou ik het toch wel leuk vinden....volgens mij wonen jullie een beetje in de buurt van elkaar.

Ik hoor het wel

Erik
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Interficior

Citaat van: Erik van Voorst op juli 27, 2005, 16:29:04
Ruud en Toine

Ik zou jullie ook graag willen uitnodigen alhoewel ik weet dat Toine het erg druk heeft
zou ik het toch wel leuk vinden....volgens mij wonen jullie een beetje in de buurt van elkaar.

Ik hoor het wel

Erik
Komt het hele forum nog aan de beurt? ;D
Ik zou het trouwens best begrijpen dat iemand ze _niet_ wilt luisteren omdat hij/zij andere suïcidiale neigingen krijgt als hij/zij weer is teruggekeerd naar huis. ;)
Take it or lease it

Erik van Voorst (in memoriam)

Als jullie geduld hebben wel ....maar dat kan wel een behoorlijke tijd duren....

Patrick...ik heb Remco uitgenodigd, mischien een leuk idee als ik jou tegelijk ook uitnodig zodat ik weer
een 2 mans-party heb..

Als je zin en (reis)tijd hebt mischien kun je dan met Remco afstemmen en een paar data PM-en  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

ruud2

Hoi Erik,

quote:
>Ik zou het trouwens best begrijpen dat iemand ze _niet_ wilt luisteren omdat hij/zij andere suïcidiale neigingen krijgt als hij/zij weer is teruggekeerd naar huis. <

Kom graag een keer luisteren , al heb ik van het bovenstaand geen last , ik weet wat er hier thuis staat! ;D ;D

groet, Ruud
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

garmtz


Durk

das jammer voor het aantal views...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

garmtz

Citaat van: Durk! op juli 29, 2005, 18:59:57
das jammer voor het aantal views...

Vind je het niet genoeg views dan?  :)

Sullivan

Erik,

Ongelofelijk mooi zijn ze geworden. Bij deze wil ik je feliciteren met het eindresultaat. Heel veel luisterplezier toegewenst.

Ik ben trouwens benieuwd hoe het zilver klinkt... ;)

mvg,
Frank

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

garmtz


Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Sullivan op juli 29, 2005, 21:19:16
Erik,

Ongelofelijk mooi zijn ze geworden. Bij deze wil ik je feliciteren met het eindresultaat. Heel veel luisterplezier toegewenst.

Ik ben trouwens benieuwd hoe het zilver klinkt... ;)

mvg,
Frank

Dan kom je toch langs  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Smitsmans

Erik,

Ik las de revieuw van Garmt. Een mooier compliment dan de schijnbare acoustische afwezigheid van de speakers kun je volgens mij niet krijgen.

Muziek puur en dat zonder enig effectbejag, dat is waar het om gaat!

Als je nog eens een plaatsje vrij hebt op de sweetspot.....

Groeten, Guido


jowi

Ben wel benieuwd, hoeveel hebben deze speakers nu uiteindelijk gekost? Dus puur aan materiaal en drivers, filters schroefjes kabels enzo? Niet arbeidsloon etc, het is ten slotte een doe-het-zelf project (understatement of the century, maar je weet wat ik bedoel) of is dat al gevraagd?

Erik van Voorst (in memoriam)

Ongeveer 19.000 Euro...(eerder ietsje meer dan minder).
(Houtpakket/Units/Filter)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

The Foundation

Citaat van: Erik van Voorst op juli 30, 2005, 09:29:45
Ongeveer 19.000 Euro...(eerder ietsje meer dan minder).
(Houtpakket/Units/Filter)

meent ge dat ? :o

Erik van Voorst (in memoriam)

Ja dat meen ik.


Wat een verschrikkelijk gaaf Aktief Bryston Filter !!!!!!

Ik heb nl. de setting iets aangepast " om een paar weekjes te proberen"

Hij stond op 50 Hz met een 12dB
Nu gezet op 50 Hz met een 18dB

Wat we nl. bemerkte bij een oorverdovende PA demonstratie van Madonna met de track Die Another Day was een wat dikkere laagaanzet....

Een paar andere Vette PopTracks met laag gaf in het begin ook zo een gevoel (let wel de ruiten stonden toen bol)

De eerste indruk met deze setting is dat dit "laagspoortje" nu ook is gladgestreken... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Durk

19 k aan materiaal lijkt me niets ten opzichte van de uren die jij er in het gestoken.
en verspreid over 2 jaar...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749