welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wil

Overgenomen van Moondust (bedankt :D):

Ramses


Ben Hur


wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Tommanu

Twee oudere dvd's van David Sanborn:
- Love & Happiness (Marcus Miller, Hiram Bullock, Buster Williams, Don Grolnick en Hamish Stuart).
- David Sanborn & Friends - The super session II (Marcus Miller, Eric Clapton, Ricky Peterson, Dean Brown, Gene Lake, Don Alias, D'Angelo, Steve Gadd, Cassandra Wilson en Gang Starr).

Joep

Citaat van: garmtz op november  7, 2005, 16:08:54
Niet verkeerd... Als je wat verder bent, begin dan maar met John Zorn en Ornette Coleman, o.k.? :)

Tenor Madness is niet mijn eerste tenorsax-plaat, maar van John Zorn en Ornette Coleman heb ik nog nooit gehoord. Ik moet er snel even naar luisteren! Bij deze genoteerd dus :)

Joep

Citaat van: wil op november  7, 2005, 15:28:36
Zo, da's beter qua grootte.
Ik moest echt twee keer kijken hoe je bij Jan Kolentrein kwam, ik had er nog nooit van gehoord...

pling!!! WOEHAHAHA ;D ;D

wil

LOL!  ;D ;D

asterduc

Citaat van: tomanu op november  9, 2005, 09:57:10
Twee oudere dvd's van David Sanborn:
- Love & Happiness (Marcus Miller, Hiram Bullock, Buster Williams, Don Grolnick en Hamish Stuart).
- David Sanborn & Friends - The super session II (Marcus Miller, Eric Clapton, Ricky Peterson, Dean Brown, Gene Lake, Don Alias, D'Angelo, Steve Gadd, Cassandra Wilson en Gang Starr).


Wow zeg, klasse muzikanten.
Zijn die qua klank en beeldkwaliteit in orde?
Waar heb je ze gevonden?

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102



Tommanu

Citaat van: asterduc op november  9, 2005, 12:27:08
Wow zeg, klasse muzikanten.
Zijn die qua klank en beeldkwaliteit in orde?
Waar heb je ze gevonden?

Ed.


De kwaliteit is wel goed. Beide zijn japanse versies.
Love & Happiness is de versie die jaren geleden is uitgezonden op Super Channel, ook in zwart-wit. Is ook nog verschenen op video maar die kwaliteit was echt belabberd. Gelukkig heb ik hem nu op DVD.
The super session II is een soort van nieuwjaarsconcert uit 1999. Ook erg goed. Vooral interessant dat D'Angelo en Cassandra Wilson er op mee spelen.
Er is ook nog een Super Session I, die ik nog steeds zoek. Een andere kameraad van mij heeft hem....ik zal maar eens vragen of hij een kopie wil branden voor mij als ik het origineel niet meer kan vinden.
Ik heb ze overgenomen van een kameraad die ze weg wilde doen. Hij heeft ze enkele jaren geleden gekocht bij RAF en bij Fame in Amsterdam.

T.

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

FrankB

Wil, jij kost me een hoop geld ;D

(dit omdat je allemaal Naim label cd's koopt en als ik er stukjes van luister wil ik ze ook hebben :D)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

asterduc

Citaat van: wil op november  9, 2005, 16:30:47
Probeer hier eens. Succes!

wil

Bedankt Wil,

zeer attent van jou, maar een Nulsnul (mijn uitdrukking voor zero feedback eBayers) in Dublin met USD prijzen. Hmmm???

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102



beunky

Eindelijk binnen, poosje terug voor 70 euro in de NRC webshop besteld (normaal 160 - 180 euro... ;D).
Dit is dus de derde uitvoering van de Ring die ik heb ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
De eerste die ik had gaat er nu wel uit, die is niet zo bijzonder (van het Kruidvat, deze is niet zo super in tegenstelling tot veel andere cd's van het Kruidvat).

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

wil

Citaat van: FrenkB op november  9, 2005, 20:22:45
Wil, jij kost me een hoop geld ;D

(dit omdat je allemaal Naim label cd's koopt en als ik er stukjes van luister wil ik ze ook hebben :D)
Ja, sorry... Ik ben door jou nota bene op dit label gekomen (Forcione, weet je nog? ;)), naarmate ik meer en meer van die artiesten hoor wordt ik steeds enthousiaster. Zojuist heb ik Remember the River van Fred Simon besteld.

Je kan op www.thenaimlabel.co.uk track 7 van deze cd horen. Wáánzinnig mooi. Dit gaat je weer geld kosten ;).

Citaat van: asterduc op november  9, 2005, 20:29:14
Bedankt Wil,

zeer attent van jou, maar een Nulsnul (mijn uitdrukking voor zero feedback eBayers) in Dublin met USD prijzen. Hmmm???

Ed.

Tja, ik zag dat ook staan. Locatie Ierland, ingeschreven in Russische Federatie, prijzen in USD en een beetje vaag doosje... het lijkt een kopie, maar als het zeldzaam is...?  ::)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

FrankB

Citaat van: wil op november 10, 2005, 09:51:37
Ja, sorry... Ik ben door jou nota bene op dit label gekomen (Forcione, weet je nog? ;)), naarmate ik meer en meer van die artiesten hoor wordt ik steeds enthousiaster. Zojuist heb ik Remember the River van Fred Simon besteld.

Je kan op www.thenaimlabel.co.uk track 7 van deze cd horen. Wáánzinnig mooi. Dit gaat je weer geld kosten ;).

Hahaha blame me :P

Ja, de artiesten op het Naim label zijn erg goed evenals de opnames. Die Fred Simon cd's zullen er ook wel komen :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Dylan


Even een tip voor de muziekliefhebbers. Ik houd totaal niet van de Free Record Shop, maar ze hebben nu wel een hele leuke actie. 5 cd's voor 15€. Natuurlijk staat daar niet de gehele collectie in, maar wellicht vind je 5 mooie titels. Ik heb op die manier al 10 cd's weten te bemachtigen die ik altijd al had willen hebben maar net iets te duur vond om aan te schaffen.

Sjors

Citaat van: Dylan op november 10, 2005, 14:12:23
Even een tip voor de muziekliefhebbers. Ik houd totaal niet van de Free Record Shop, maar ze hebben nu wel een hele leuke actie. 5 cd's voor 15€. Natuurlijk staat daar niet de gehele collectie in, maar wellicht vind je 5 mooie titels. Ik heb op die manier al 10 cd's weten te bemachtigen die ik altijd al had willen hebben maar net iets te duur vond om aan te schaffen.


Dankje, toch maar even kijken dan vanavond  ;)



Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: wil op november 10, 2005, 09:51:37
Ja, sorry... Ik ben door jou nota bene op dit label gekomen (Forcione, weet je nog? ;)), naarmate ik meer en meer van die artiesten hoor wordt ik steeds enthousiaster. Zojuist heb ik Remember the River van Fred Simon besteld.

Je kan op www.thenaimlabel.co.uk track 7 van deze cd horen. Wáánzinnig mooi. Dit gaat je weer geld kosten ;).
Tja, ik zag dat ook staan. Locatie Ierland, ingeschreven in Russische Federatie, prijzen in USD en een beetje vaag doosje... het lijkt een kopie, maar als het zeldzaam is...?  ::)

wil


Dit gaat mij inderdaad geld kosten Wil, dat soort voorproefjes zijn altijd heel gevaarlijk  ;D 



Groet, Sjors

wil

Citaat van: Sjors op november 10, 2005, 16:05:14

Dit gaat mij inderdaad geld kosten Wil, dat soort voorproefjes zijn altijd heel gevaarlijk  ;D 



Groet, Sjors
Bovendien gun ik hem dat ook wel om deze cd gewoon via de reguliere weg te kopen. Via e-bay weet je nooit of de artiest nog zijn deel in de $$ krijgt. Zie ook hier.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Sjors

Citaat van: wil op november 10, 2005, 16:25:19
Bovendien gun ik hem dat ook wel om deze cd gewoon via de reguliere weg te kopen. Via e-bay weet je nooit of de artiest nog zijn deel in de $$ krijgt. Zie ook hier.

wil


Dat is inderdaad wel heel bijzonder!  :)

Groet, Sjors

robbiedobbie

lizz wright -dreaming wide awake

mooie muziek

HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Marcel_T.

Citaat van: Dylan op november 10, 2005, 14:12:23
Even een tip voor de muziekliefhebbers. Ik houd totaal niet van de Free Record Shop, maar ze hebben nu wel een hele leuke actie. 5 cd's voor 15€. Natuurlijk staat daar niet de gehele collectie in, maar wellicht vind je 5 mooie titels. Ik heb op die manier al 10 cd's weten te bemachtigen die ik altijd al had willen hebben maar net iets te duur vond om aan te schaffen.

Is deze actie ook online te vinden?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

luistervinkje

#2320
Zoals ik wel eens eerder heb gepost is mijn dochter helemaal gek van Frans Bauer en wou ze natuurlijk ook de laatste dvd van hem hebben. Maar er blijkt een pers fout in die dvd te zitten en op heel enkele dvd spelers wil hij niet draaien, wat ons natuurlijk overkomt  >:D >:D >:D (Onkyo 939) maar ook mijn dvd recoreder van Philips wil hem niet eten. alleen een dvd speler van mijn andere dochter die ze op haar slaapkamer heeft van 39,99 euro vreet hem wel ::) ::)

Maar natuurlijk de dvd terug gebracht naar Music Store en weer eentje gekocht bij Free Record en het zelfde verhaal  :-\ :-\ :-\, waarna ik op de site van Frans de muziekshop heb benadert en werd doorverwezen naar www.Rocket.nl.
Na wat mail en telefoontjes blijkt er een 2 de persing te zijn welke wel goed is en worden we getrakteerd op een gratis nieuw exemplaar  :) :) :) :).
Mijn dochter weer helemaal blij en in de wolken :)

O ja , dat rare apparaat wat jullie zien op de foto is onze plafondtilsysteem , onze dochter is gehandicapt maar bij velen van jullie wel bekent.
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

wil

Van dat soort service word ik altijd helemaal blij! Wat fijn voor je dochter :)

Hee lekker ding, hoor ik je zeggen... dat hoef je niet meer uit te leggen...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

bodiug

Lord of the Flies besteld... Moet ik toch nog eens zien.

Jimmy Conway


R