R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

shimaan

Het meubel ziet mooi en strak uit! Knap werk R! :clapping:
"Logica brengt je van A naar B, maar verbeelding brengt je overal" - Albert Einstein

DV79

Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

W.Otter

lijkt sprekend op mijn meubel! mooi dus  :tounge:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

R

Dank mannen! Ben nog bezig met 1 deurtje afstellen en daarna de boel helemaal aansluiten.

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Maximus_Aurelius

R jij mag trots zijn op dit meubel. Ik zeg vakmanschap. :thumbs-up:.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

CZ79

Fraai staaltje zelfbouw, erg mooi geworden
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

vik

Mooi geworden!!  :)

Lijkt wel ongeveer mijn oude meubel:



En nagedacht over de deurtjes.. deurtjes die op de grond hangen  zijn zo .. :-X

Ik had een led stripje op de onderkant meubel.


Citaat van: R op februari 14, 2016, 20:33:00


Toch maar even de deurtjes geinstalleerd.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

R

Dank mannen, ben er erg blij mee. Alleen het releasen van de nieuwe tv's duurt zo lang 👎

@Vik, goede look-a-like 👍

denoontje


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raphie

Mooi hoor, waarom nou dat mdf plankje tussen tv en meubel? Kon je die niet ff meerollen? :D
JBL PRX Power!

R

Citaat van: Raphie op februari 21, 2016, 08:17:32
Mooi hoor, waarom nou dat mdf plankje tussen tv en meubel? Kon je die niet ff meerollen? :D

Is tijdelijk totdat er een nieuwe TV is. Ik had geen zin in 2 keer gaten in de nieuwe muur, dus de oude TV niet opgehangen. De plank ligt eronder zodat de pootjes van de tv steun geen sporen achter laten. De verf was pas 5 dagen uitgehard.

W.Otter

waar heb je de inspiratie van het meubel vandaan? ik zie dat er meerdere mensen zijn met zo'n zelfde ontwerp, waaronder ik :pompom: terwijl ik dacht vrij origineel te zijn  ;D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

R

Beter goed gejat dan slecht zelf bedacht 😎

W.Otter

het is inderdaad een prima ontwerp! ben er nog steeds erg blij me. Ik heb wel het center vak bekleed met akoestisch schuim, dat heeft vooral de dialogen in films veel goeds gedaan, minder resonantie en de scherpe randjes zijn er af.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

R

Vandaag sinds lange tijd (excl meubel) weer eens een upgrade gedaan. Ik heb een nieuwe TV gekocht, een panasonic 50' LED met alle toeters en bellen. Maandag komt ie te hangen, nu al zin in  :colgate: . Het is de TX 50dxw784 geworden.


mijkie

mooie tv hoor, heb hier al paar jaar Pana led-tv en nog steeds tevreden !!
* Focal Alpha 50 * under construction *

Doubleoz

Nice! Staat ook op mijn shortlist.
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

JeroenGRT

Mooie tv! Ben ook aan het kijken naar een andere tv, al jaren tevreden met mijn Panasonic plasma maar zou wel eens een maatje groter willen en wat meer HDMI ingangen, en dvb c etc. Maar plasma wordt volgens mij niet meer gemaakt dus dat wordt led.

Mag ik je vragen waarom je voor dit model gekozen hebt?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

R

Citaat van: JeroenGRT op mei  6, 2016, 21:38:11
Mooie tv! Ben ook aan het kijken naar een andere tv, al jaren tevreden met mijn Panasonic plasma maar zou wel eens een maatje groter willen en wat meer HDMI ingangen, en dvb c etc. Maar plasma wordt volgens mij niet meer gemaakt dus dat wordt led.

Mag ik je vragen waarom je voor dit model gekozen hebt?

Sure, daar is het forum voor. Had er drie op het oog: sony 55xd9305, LG 50/55 UH 850 en deze. Uiteindelijk gekozen voor de pana doordat deze een full package aan opties biedt, m.i. Het mooiste plaatje gaf en zeer scherp aan de prijs is. OH en de looks waren het mooist. De LG scoorde ook hoog, maar had een aantal onhandige aansluitingen waardoor hij te ver van de muur hing. De Sony had kleine schaduwlijnen van het edge lit system in het beeld, hier stoorde ik me fors aan.

JeroenGRT

Wat is nu het grootste verschil t.o.v. het model PANASONIC TX-55CX400E, 55inch ultra hd 3D die voor 859 euro te koop is. Is het dan met name dat snelle bewegingen minder scherp worden weergegeven en minder smart features ofzo? Of is het de beeldkwaliteit?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

R

Citaat van: JeroenGRT op mei  7, 2016, 15:52:59
Wat is nu het grootste verschil t.o.v. het model PANASONIC TX-55CX400E, 55inch ultra hd 3D die voor 859 euro te koop is. Is het dan met name dat snelle bewegingen minder scherp worden weergegeven en minder smart features ofzo? Of is het de beeldkwaliteit?

Geen idee, heb alleen naar de 2016 modellen gekeken. ;)

Raphie

Mooie TV, ga je veel plezier aan beleven.
JBL PRX Power!