R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Deleted member

Strak en simpel, ziet er goed uit R!!  :thumbs-up:

garmtz

Hoe doe je een schijfje in de Blu-ray speler? En hoe bedien je alles? :) 

kippekop

#3977
Citaat van: R op mei 23, 2012, 11:38:27
Beide erg mooi, wat bedoel je met steviger?

Meer welke krachtiger is, of dat er weinig verschil is.

De HDMI ingang, moet daar een nou een pcm 2.0 signaal naar toegestuurd worden, of kunnen ook dolby/dts signalen worden verstuurd? Gezien de pass-through neem ik aan het laatste of niet?

*edit* zie het al, LPCM wordt alleen geaccepteerd, eens kijken of de HTPC Dolby kan downmixen naar 2.0, anders valt het centerkanaal weg, en dan is dialoog zo moeilijk te verstaan...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

R

Kastje open..

Citaat van: garmtz op mei 23, 2012, 15:28:20
Hoe doe je een schijfje in de Blu-ray speler? En hoe bedien je alles? :) 

R

Een 15-tal cd's krijg ik niet geript met XLD (duurt heel lang, of stopt gewoon), en na lang wachten geeft de report errors. Enig idee om hier mee om te gaan?

Jumping Jack

In burst rippen, dus niet secure. Zo doe ik het in dbpoweramp...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

R

Die optie zit er ook op XLD, lever je dan kwaliteit in?

Citaat van: Jumping Jack op juni  4, 2012, 18:28:28
In burst rippen, dus niet secure. Zo doe ik het in dbpoweramp...

garmtz

Citaat van: R op juni  4, 2012, 19:45:11
Die optie zit er ook op XLD, lever je dan kwaliteit in?

Je levert zekerheid in... Als de CD werkelijk perfect is, zonder vuil of krasjes, KAN het resultaat hetzelfde zijn...

beunky

Citaat van: R op juni  4, 2012, 18:19:04
Een 15-tal cd's krijg ik niet geript met XLD (duurt heel lang, of stopt gewoon), en na lang wachten geeft de report errors. Enig idee om hier mee om te gaan?

Andere pc proberen. Ik had hetzelfde met dbpoweramp. Met een andere pc gewoon securerip mogelijk.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

katwax

Citaat van: beunky op juni  4, 2012, 23:09:16
Andere pc proberen. Ik had hetzelfde met dbpoweramp. Met een andere pc gewoon securerip mogelijk.
Yep heb ik ook al gehad, dat ik cd via laptop wel kon rippen en vaste pc niet. Terwijl het veel vaker op laptop voorkomt dat hij fouten geeft dan vaste pc.
Soms moet je is naar andere software, ik gebruik normaal dbpoweramp, maar hardnekkige cd's lukken dan toch via EAC. Beide gebruiken zelfde security voor rip.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

R

Net de A32 verkocht..na heel wat jaartjes ... :(

Mocht iemand nog een CD33 willen voor een mooie prijsje, graag bericht.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Eindelijk is de Audioquest CV-8 in Nederland na 5 weken bij de douane..(wat is dat toch een slechte dienst). Hopelijk morgen is huis, anders dit weekend.

kippekop

Citaat van: R op juni 14, 2012, 18:00:16
Eindelijk is de Audioquest CV-8 in Nederland na 5 weken bij de douane..(wat is dat toch een slechte dienst). Hopelijk morgen is huis, anders dit weekend.

En? Al in huis? Ben zelf ook naar Audioquest met DBS speakerkabel aan het kijken...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

R

#3989
Ja de doos is net binnen, niet van nieuw te onderscheiden. Ga ze straks aansluiten. Weet al dat het mooi klinkt, geen toeters en bellen, gewoon goed.


Maximus_Aurelius

Citaat van: R op juni 18, 2012, 15:25:19
Ja de doos is net binnen, niet van nieuw te onderscheiden. Ga ze straks aansluiten. Weet al dat het mooi klinkt, geen toeters en bellen, gewoon goed.



Heel mooi, alleen bij AQ dat kastje(12v) die je kunt aanzetten dat er een soort pulse doorkomt vind ik een beetje raar. Maar het is hun filosofie ;).

Heb je deze kabel ook getest op jouw LS?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Ja, ben er met de demo van de DSM tegenaan gelopen. Het plaatje klopte, dus dan is het goed. V.w.b. het kastje, eens, is een beetje raar, maar ik denk er gewoon niet over na ;)

Citaat van: Maximus_Aurelius op juni 18, 2012, 18:40:04
Heel mooi, alleen bij AQ dat kastje(12v) die je kunt aanzetten dat er een soort pulse doorkomt vind ik een beetje raar. Maar het is hun filosofie ;).

Heb je deze kabel ook getest op jouw LS?

Maximus_Aurelius

Citaat van: R op juni 18, 2012, 18:55:08
Ja, ben er met de demo van de DSM tegenaan gelopen. Het plaatje klopte, dus dan is het goed. V.w.b. het kastje, eens, is een beetje raar, maar ik denk er gewoon niet over na ;)

Elke keer voordat je gaat spelen even achter de luidsprekers kruipen of achter de DSM en op knopje duwen op het kastje dat de pulse er door gaat  :D.
Ik zou er ook niet over nadenken, hij zit er op en gewoon laten zitten ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

bmateijsen

Je hoeft er niet op te drukken en ze zitten aan de kant van de aansluiting die in de luidsprekers gaan ;)

R

Een pulse? Kastjes staan toch gewoon aan, of heb ik slecht research gedaan. Ze zitten in ieder geval aan de speakerzijde.

BuSpu

Is geen puls maar gewoon een soort fantoom spanning. Dit zou de signaal stroom ten goede komen.

kippekop

Waarom heb je eigenlijk je 47labs kabels weggedaan. Die heb ik al wel eens gehoord, en dat was echt prima, alhoewel ik erg kabel sceptisch ben.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

denoontje

Ben benieuw if je verschil hoort met de kastjes aan en uit

R

Omdat ik een grotere afstand moet overbruggen dan gemakkelijk aankon met deze kabel. Daarnaast vond ik het ook wel leuk om wat anders te gebruiken. De kabel zelf was lastig, brak heel snel.

Citaat van: kippekop op juni 19, 2012, 17:28:48
Waarom heb je eigenlijk je 47labs kabels weggedaan. Die heb ik al wel eens gehoord, en dat was echt prima, alhoewel ik erg kabel sceptisch ben.

R

Je hoort wel verschil, samen met Garmt getest ook. Zit hem voornamelijk in plaatsing in de breedte. Die wordt wat minder als de kastjes uitstaan. Ik vond het wel marginaal.

Citaat van: denoontje op juni 19, 2012, 18:55:08
Ben benieuw if je verschil hoort met de kastjes aan en uit