HTMIMIC - het kriebelt

Gestart door mimic, november 6, 2006, 21:23:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Bewaar idd. de rust; er zijn geen levens mee gemoeid he  ;).

Beter nu wat extra tijd (lees:rust) investeren om tot echt passende speakers te komen (en de huidige te verkopen) dan dat je te snel gaat en vervolgens nog niet tevreden bent ...

Suc6,


Sander.

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 22:17:31
Rust ik je hoofd is ook belangrijk. Ik hoop dat je dat nu snel vindt. Succes met de verkoop!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mimic

&*&#*^#) Het zit niet mee zeg!

Ik vertrek in alle vroegte richting utrecht ( 200+km) tbv van een examen. Op de terugweg zou ik in de buurt de nieuwe luidsprekers oppikken. Ter hoogte van Zwolle krijg ik autopech, ANWB erbij met het advies om rechtsomkeer te maken.

Gloeiende!
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Niet te geloven :o Hoeveel pech kan je hebben? :nopompom:

Ging het examen wel goed? En heb je een nieuwe afspraak kunnen maken?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

Ik ben niet bij het examen aangekomen :(

Bedrijfskunde was al niet mijn favo!
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Citaat van: mimic op november  5, 2010, 16:06:42
Ik ben niet bij het examen aangekomen :(

Bedrijfskunde was al niet mijn favo!
Dubbel balen dus. Bedrijfskunde heb ik gelukkig niet hoeven doen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

Best wel!

Bedrijfskunde doe ik wel over, ging zo mooi na al die jaren werken liep alles toch soepel op de opleiding!
KEF LS50W - Velodyne DD12

S@m

Da's geen pech.

Je engeltje wil je gewoon behoeden voor een miskoop... ;)

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Achhhhhhhhhhhhh, doet ie huilie huilie  :D.

Zonder gekheid: tis wel balen voor je!


Sander.

Citaat van: mimic op november  5, 2010, 17:30:54
Ey I need support he :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mimic

Ik laat me niet kisten :)

Heb een vriend opgetrommeld, morgen vroeg gaan we "even" 500Km scheuren. Er vanuitgaand dat zijn auto wel heel blijft heb ik dan dus morgenmiddag toch nog mijn luidsprekers!

KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Thats the spirit!
Komt goed  :thumbs-up:.


Sander.
Citaat van: mimic op november  5, 2010, 18:25:21
Ik laat me niet kisten :)

Heb een vriend opgetrommeld, morgen vroeg gaan we "even" 500Km scheuren. Er vanuitgaand dat zijn auto wel heel blijft heb ik dan dus morgenmiddag toch nog mijn luidsprekers!


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mimic

Niets geen uitslapen op zaterdag!

Luidsprekers halen!!!!!
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Citaat van: mimic op november  6, 2010, 08:09:20
Niets geen uitslapen op zaterdag!

Luidsprekers halen!!!!!
Hoop dat er vandaag niets mis gaat. Succes!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

Alles ging goed!

Ik ben vanaf nu de trotse bezitter van een prachtige set Xavian Trionfa...

Uitgebreid luisteren en foto`s volgen uiteraard maar de eerste indruk.... DIT ZOCHT IK!
KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Zoiets ?


Indien JA: nice  :worship: !


Sander.
Citaat van: mimic op november  6, 2010, 16:49:50
Alles ging goed!

Ik ben vanaf nu de trotse bezitter van een prachtige set Xavian Trionfa...

Uitgebreid luisteren en foto`s volgen uiteraard maar de eerste indruk.... DIT ZOCHT IK!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mimic

DIE JA :)

( heb nu schoonouders op bezoek, gezellig maar...... :P )
KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Allicht sponsoren?

:D Sander.

Citaat van: mimic op november  6, 2010, 17:01:39
DIE JA :)

( heb nu schoonouders op bezoek, gezellig maar...... :P )
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

yorkie13

ja met scanspeak woofertjes, had al een vermoeden :ph34r:

mooi hoor

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Erg mooie speakers om te zien!

Hopelijk bevallen ze goed en heb je eindelijk rust ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

B.

Mooi man. Dit lijkt mij ook precies wat je zoekt. Alhoewel ik de Xavian nooit heb gehoord, kan ik mij iets voorstellen van het geluid met de SS woofers en Seas tweeter.

LordoftheLints

Mooie zuilen hoor!! Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen! :)
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

HTip

Mooie speakers. Ik kan begrijpen dat je ze zo graag wilde hebben. Als ze nu ook nog mooi klinken, dan is je zoektocht eindelijk ten einde. Nu alleen de JM Labs verkopen en dan rust en genieten!

Ik vind ze ook op Living Voice lijken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Stefan S.