Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xstream

Citaat van: riwi op augustus 14, 2013, 15:08:41
Wat betreft 'anders dan amerikaans' zijn de britse series toch wel het leukst.
Dat trek ik ook beter :)

Over Canadese series. Volgens mij is Continuum de eerste die ik zie. Weet niet of dat "typisch" is? Vind 't vooral een meer amateur versie waarbij ze wel erg hun best doen om 't zoals US over te laten komen. Dat laatste zouden ze moeten laten varen, dan zou ik 't misschien beter oppakken :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Citaat van: alexander2 op augustus 14, 2013, 16:01:40
Riwi zit hier iets tussen?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_English-language_Canadian_television_series

Da's een lange lijst  ;D  Was Stargate ook Canadees??

Citaat van: Robbo op augustus 14, 2013, 16:28:49
Nu ik gisteren een paar afleveringen gezien snap ik hem  :)

Knap van haar om al die personages zo goed neer te zetten.      De serie doet me denken aan John Doe, wat ik zeer jammer vond toen ze die destijds na 1 seizoen cancelde.

Ik heb er nu 7 gezien, nog 3 te gaan. Zeker de moeite waard.  John Doe ken ik zo niet. Zal eens zoeken.


Hanky Panky

Citaat van: alexander2 op augustus 14, 2013, 16:01:40
Britse series zijn veelal top!
Ik verheug mij binnenkort weer op Silk, wat een prachtserie.

Riwi zit hier iets tussen?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_English-language_Canadian_television_series

Silk is inderdaad erg goed maar de eerste afleveringen zit je voor je begrip wel even te googelen op alle termijn  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Citaat van: riwi op augustus 14, 2013, 17:07:59
Da's een lange lijst  ;D  Was Stargate ook Canadees??

Ik heb er nu 7 gezien, nog 3 te gaan. Zeker de moeite waard.  John Doe ken ik zo niet. Zal eens zoeken.

Stargate was Canadees heeft verscheidene awards gewonnen en terecht.

alexander2

Citaat van: Hanky Panky op augustus 14, 2013, 17:10:07
Silk is inderdaad erg goed maar de eerste afleveringen zit je voor je begrip wel even te googelen op alle termijn  :D

Mad Dogs ook zo een serie.  :clapping: :clapping: :clapping:

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Citaat van: Hanky Panky op augustus 14, 2013, 18:47:41
ik bedoelde  natuurlijk termen en niet termijn  :-X

Ach als je John Deed al volgde dan kreeg je al aardig inzicht in het Engels rechtssysteem was ook een goede serie totdat het meer een soap werd jammer.

Benco

Ik wacht nu op de start van :
The mentalist seizoen 6
Castle Seizoen 6
Homeland seizoen 3
eind september beginnen ze eraan , can't wait

svmnb

Low winter sun met Mark Strong in de hoofdrol is een aanrader. Politieserie die speelt in Detroit. Erg sfeervol en duister.
Luther met Idris Elba is ook weer begonnen aan seizoen 3.
Ray Donovan is een goede nieuwe serie over een Ierse familie met John Voight als patriarch/ex bajesklant en Liev Schreiber als 'fixer' voor de Hollywood incrowd.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Jumping Jack

Seizoen 1 van Breaking Bad moet hier eerdaags in de bus zitten (blu ray besteld bij amazon). Ik loop achter, ik weet het  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Hanky Panky

Gisteren begonnen aan Under the Dome maar die zit wel leuk in elkaar.

Hank uit Breaking Bad speelt een fout gemeenteraadslid en ...... ik zal niet teveel verklappen :D

Boeide vanaf aflevering 1
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

clockwork

Citaat van: Hanky Panky op augustus 26, 2013, 12:19:06
Gisteren begonnen aan Under the Dome maar die zit wel leuk in elkaar.

Hank uit Breaking Bad speelt een fout gemeenteraadslid en ...... ik zal niet teveel verklappen :D

Boeide vanaf aflevering 1

kende ik nog niet. Ga ik checken!
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Ronin79

Gister avond aflevering 9 van Under The Dome gekeken.
Is wel een vermakelijke serie.

gerard1

Ben nu bezig met de killing S3, Wat een verschil met de eerste 2 seizoenen.
Veel meer vaart en veel meer spannend, zeker de moeite waard.

Maximus_Aurelius

Net klaar met kijken Covert Affairs S3. Zodra S4 compleet is beginnen we met S4.
Vanaf vandaag beginnen we met Defiance + Supernatural S7. Beetje afwisselen  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

clipto

Eindelijk is Homeland weer begonnen, net S03E01 gekeken.
Nu weer weekje wachten  :yawnee:
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

basyamaha

Citaat van: clipto op september  4, 2013, 00:50:57
Eindelijk is Homeland weer begonnen, net S03E01 gekeken.
Nu weer weekje wachten  :yawnee:
OH leuke serie .
gemist dus  >:(

Zaagstra

Ik heb dit weekend op HBO de laatste 3 afleveringen van Profugos gekeken. Ondanks de wat wiebelige camera's en de gaten in het verhaal (maar waar zitten die niet?) heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten. En het einde mocht er zijn!

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Maximus_Aurelius

Ik schreef gisteren dat ik start met Defiance, nu zag ik dat ik ook nog Arrow had liggen. Na twijfelen ben ik met Arrow gestart. ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

clockwork

Citaat van: clipto op september  4, 2013, 00:50:57
Eindelijk is Homeland weer begonnen, net S03E01 gekeken.
Nu weer weekje wachten  :yawnee:

Volgens Bierdopje begint het pas eind september. Was dit een preview of zo?
 
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

clipto

Ja. Homeland s03e01 is een workprint. Maw hij is nog niet af. Als Sal uit het raam van zijn kantoor kijkt kijkt hij naar een greenscreen met de tekst "crater" erop.
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

zegel

Ik ben na 5 afleveringen afgehaakt bij Under the Dome, mooi gegeven maar wel erg weinig ontwikkeling. Nu weer aan de slag met mijn Nordic map ( laatste Wallanders, Maria Wern, Irene Huss, Graven en The Eagle).

Ik hoor heel veel buzz ( ook de tip van de redactie op BNR voor komend seizoen) rondom een serie die op 23 sept. start op CBS: Hostages.  Gegeven: Chirurg moet morgen de president opereren. Zijn familie wordt gegijzeld. Aan hem de keuze: de president of zijn familie dood.  Naast de uitwerking van deze onmogelijke keuze ben ik heel benieuwd hoe je daarover een serie kan maken. De trailer is ook veelbelovend.
Kii three + control, Allo Usbridge signature, Roon lifetimer, Ropieee, Uptone Ultracap LPS-1. Keuken: Dali Callisto 2C

clockwork

Citaat van: clipto op september  4, 2013, 11:11:35
Ja. Homeland s03e01 is een workprint. Maw hij is nog niet af. Als Sal uit het raam van zijn kantoor kijkt kijkt hij naar een greenscreen met de tekst "crater" erop.

LOL! ik wacht wel even op de echte.... ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

clipto

Eind deze maand... Maargoed, 1 greenscreen moment.
Is toch de moeite waard ;)
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel