The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jean Sibelius

Ondertussen weer tijd voor wat nieuwe foto's ;) (het is tenslotte weekend)

Afgelopen maandag is de eerste hoeveelheid stenen, metselzand, et cetera bezorgd. Er waren al wat pallets (6 stuks) weggehaald en verplaatst naar de ruimte alvorens ik de foto kon nemen ;).
In totaal worden er o.a. zo'n 17.000 stenen gelegd, dus dit (excl. de 6 pallets stenen) is ongeveer 1/3 deel van alle stenen die verwerkt gaan worden in de ruimte.



Voor de rest is het weer deze week dramatisch geweest, dus helaas is de voorgang nihil ten opzichte van wat het had kunnen zijn.
De ruimtes beginnen we steeds beter af te tekenen, dus:

Daar komt de toegangsdeur:



Zo kun je beter inschatten waar deze terecht komt in de muur:



En nog een foto van de HT-ruimte vanuit de berging (nu kan het nog) ;)



Op zich is het wel bemoedigend dat dit het resultaat is van 1 dag metselen (onder niet al te beste omstandigheden).
De overige dagen waren dusdanig dramatisch dat de cement tussen de stenen zou zijn weggespoeld als er wel een poging tot metselen was ondernomen.

Gelukkig volgende week weer 'normaal' en droog weer, dus ik hoop volgende week wat spectaculairdere foto's mbt de voortgang te hebben.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Goed man, ik ben erg benieuwd naar de volgende stappen.

Davey

Je kan nu goed zien dat het een grote ruimte is. Als net het beton is gestort en er nog geen muur staat valt dat altijd een beetje tegen.

HTip

Als ze dat in één dag doen, dan wil ik wel eens zien wat ze in een week doen :o

Volgende week zou mooi meer worden, tenminste hier in de omgeving...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz


Weer ERG nice!!
Dit wordt echt heel mooi.
Ook goed aangepakt allemaal...

Ik kom snel weer terug kijken hier :)

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Jean Sibelius

Citaat van: R op maart 28, 2009, 12:47:51
Goed man, ik ben erg benieuwd naar de volgende stappen.
Vooralsnog zullen allereerst de binnenmuur en buitenmuur gezamenlijk worden opgemetseld tot de hoogte van 2.8 meter.
Aan de buitenzijde van de binnenmuur wordt tevens thermische spouwisolatie met een dikte van 90 mm bevestigd (RC-waarde = 3.0 m2K/W). In dat geval blijft er nog 30 mm ruimte tussen de binnenmuur en buitenmuur welke combinatie zowel erg gunstig is voor de akoestische als thermische isolatie. Verder kunnen nu tevens de definitieve maten voor de toegangsdeuren en het kozijn opgemeten worden. Ik denk dat dit momenteel de dingen zijn waar de langste levertijd op zit (± 5 weken), dus dat bepaald mede de mogelijke datum dat de ruwbouw af kan zijn.
Verder moet de aannemer nog achter de breedplaatvloeren aan (mede omdat de hiermee verbonden constructieberekeningen uiterlijk 3 weken voorafgaande aan de plaatsing bij de Gemeente moeten liggen).

Zéér waarschijnlijk herken je het niet terug als we een kleine 4 weken verder zijn ;)

Citaat van: Davey op maart 28, 2009, 12:52:10
Je kan nu goed zien dat het een grote ruimte is. Als net het beton is gestort en er nog geen muur staat valt dat altijd een beetje tegen.
Voor mijn gevoel zouden de muren nog wel wat hoger mogen om echt een goed gevoel te krijgen voor de totale inhoud van de ruimte, maar je hoort mij vooralsnog niet klagen ;D.

Citaat van: HTip op maart 28, 2009, 13:33:55
Als ze dat in één dag doen, dan wil ik wel eens zien wat ze in een week doen :o

Volgende week zou mooi meer worden, tenminste hier in de omgeving...
Het heeft hier vandaag nog tot circa 14:00 geregend. Ondertussen schijnt te zon, maar het heeft geen zin om vandaag nog aan de slag te gaan.
Morgen weer een berg stenen klaar zetten voor de mannen en dan zie ik maandagavond wel weer wat ze hebben uitgespookt.
Ik schat dat ze met 2 man circa 1500 stenen leggen op een dag, dus het moet nu héél snel kunnen gaan.

Citaat van: atmoz op maart 28, 2009, 13:48:45
Weer ERG nice!!
Dit wordt echt heel mooi.
Ook goed aangepakt allemaal...

Ik kom snel weer terug kijken hier :)

Mvg,

Atmoz
Altijd welkom! Overigens is jouw 'knock knock'-tafel geniaal! 8)
=> nog nooit in overweging genomen om dit soort ideeën / gadgets commercieel te gaan exploiteren?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Atmoz

Citaat van: Jean Sibelius op maart 28, 2009, 15:42:18

Altijd welkom! Overigens is jouw 'knock knock'-tafel geniaal! 8)
=> nog nooit in overweging genomen om dit soort ideeën / gadgets commercieel te gaan exploiteren?

Thanks.

Jawel, zeker overwogen.
Mensen kunnen me natuurlijk altijd PM'en.
Maar het wordt misschien eens tijd om er echt actief iets mee te gaan doen.
En dan eventueel sponsor worden om hier reclame te maken enzo :)

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Jean Sibelius

Hoi allemaal,

Ik ben momenteel aan het kijken hoe ik het beste verse lucht in de HT-ruimte kan krijgen. Idee is om middels natuurlijk wijze lucht toe te voeren en om deze mechanisch af te voeren (op Internet wordt dit aangeduid als situatie C).

Ondertussen heb ik al wat offertes de deur uit gegaan, maar misschien dat iemand nog goede tips/suggesties heeft ;D.

Na wat zoeken op Internet lijkt een zogenaamde woonhuisventilator een geschikte oplossing (ter illustratie):



Gezien de inhoud van de ruimte van circa 125 m3 kom ik uit op een aanbevolen verversingniveau van ± 240 m3/uur. Daarnaast zijn bijkomende eisen een geluidsarm product (de ventilator zelf zal buiten de ruimte geplaatst worden, maar toch) en bij voorkeur een systeem wat regelbaar te bedienen is tussen 0 en maximaal (liefst in verschillende trappen) afhankelijk van de omstandigheden. Veel van die dingen hebben een aparte afstandbediening, dus dat is wel kinky :P

In de gegeven situatie zal de ventilator zelf geplaatst worden op de zolder onder het schuine dak, welke zich direct boven de genoemde thuisbioscoop bevindt. Het plafond zal bestaan uit een sectie van breedplaatvloeren met daarboven circa 10 gestort beton (ik ga dus achteraf gaten boren in het plafond voor de luchtafvoer). Op een afstand van 20 centimeter onder de breedplaatvloeren zal een geluidsabsorberend plafond aangelegd worden, waarin roosters worden aangebracht zodat de warme lucht uit de ruimte kan opstijgen tot achter het geluidsabsorberende plafond. Vandaar wordt dan de lucht middels de genoemde ventilator afgezogen.

Mocht iemand opmerkingen/tips/suggesties hebben of ervaringen hebben met een bepaald merk, dan hoor ik het graag!


Groeten, Jan

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: jowi op maart 29, 2009, 14:20:40
Airco...? Nu kun je het nog perfect wegwerken...
Ik houd de optie van een airco eventueel later nog zeker open (zorg in ieder geval dat alle nodige voorzieningen beschikbaar zijn).
Helaas zit ik met het probleem waar ik de buitenunit kan monteren. Die dingen maken toch behoorlijk wat herrie (± 55 dB(A)] en ik kan het niet maken om deze over de perceelgrens van mijn buren te hangen, dus aan de linker- dan wel de rechterzijde van de bebouwing. Aan de achterzijde van de ruimte is eigenlijk óók geen optie gezien het risico van vandalisme (dan zou hij ergens in de brandgang komen te hangen waar je relatief makkelijk bij kunt komen).

Angelie heeft haar veto uitgesproken om de buitenunit aan de tuinzijde te hangen. Ze wil zo'n lelijk gedrocht niet in de tuin, dus dan ben ik door de opties heen :-\.
Zoals ik al schreef: ik zorg wel alvast voor een stroompunt aan de voorzijde en aan de achterzijde (en houd rekening met de afwerking van de zijwanden waar mogelijk een airco komt te hangen), mocht het echt niet anders kunnen maar momenteel heb ik te weinig argumenten ;).

Daarom deze (tussen)oplossing om actief warme/vochtige lucht af te zuigen.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Davey

Van het weekend heb ik net een nieuwe mv-box opgehangen van Itho ter vervanging van de oude. De pijpen van de mv lopen door je hele huis met ongeveer 6 punten waar ze uit je plafond komen waar een ventiel op geplaatst zit. Ik zag ook tijdens mijn zoektocht op internet (van heel veel verschillende merken) zogenaamde muur- en / of raamventilatoren (zelfs met warmteterugwin maar die zijn wel prijzig). Jij kan in je muur of raam nu nog ale kanten op dus misschien dat het wat voor je is. Je hebt geen pijpen nodig die van de ene naar de andere kant lopen en geen lelijke grote mv-box die je weer moet wegwerken in een of andere kast.

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op maart 29, 2009, 14:11:21
Gezien de inhoud van de ruimte van circa 125 m3 kom ik uit op een aanbevolen verversingniveau van ± 240 m3/uur.
Ik vind 240 m3/uur wel erg veel. Ik dacht dat 0,7VU/uur voldoende was. In jouw geval dus 125*0,7=88 m3/uur

Hoe kom je bij 240 m3/uur?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

The Penguin

#561
Citaat van: Davey op maart 29, 2009, 15:11:01
Van het weekend heb ik net een nieuwe mv-box opgehangen van Itho ter vervanging van de oude.
Ik heb van itho ook een unit opgehangen in 2007. Die kan in drie standen. deze kan met een optie draadloos bediend worden. ben er zelf tevreden over, maar uiteraard in de hoogste stand goed hoorbaar.

http://www.itho.nl/Content/1/Ventilatie/Woning/brochureCVE_Eco-fan0108.pdf
RonV | 50PY70 | VSX-LX70 | BDP-51FD |Kef iQ7SE iQ5SE iQ6c |BK XLS300/PR | Anti Mode 8033 DSP | Canare 4S11

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op maart 29, 2009, 21:51:20
Ik vind 240 m3/uur wel erg veel. Ik dacht dat 0,7VU/uur voldoende was. In jouw geval dus 125*0,7=88 m3/uur

Hoe kom je bij 240 m3/uur?
Ik beschouw de ruimte vergelijkbaar met een 'kantoorruimte'. In dat geval kun je op de onderstaande site een berekening uitvoeren:

http://www.xs4all.nl/~akindt/page17.html

125 m3 inhoud levert 225 m3/uur ventilatie capaciteit.

Ik heb al zitten rekenen aan de luchtsnelheid door de aanvoerleiding, vandaar dat ik óók mijn twijfels heb => daarom tevens de wens om in diverse standen schakelbaar (met genoemde waarde een beetje als bovengrens).
(naast de offerte bij de aangeschreven leveranciers tevens het gebruiksdoel aangegeven en de inhoud van de ruimte, dus mogelijk komen zij óók met andere getallen) ;)

Citaat van: The Penguin op maart 29, 2009, 21:58:48
Ik heb van itho ook een unit opgehangen in 2007. Die kan in drie standen. deze kan met een optie draadloos bediend worden. ben er zelf tevreden over, maar uiteraard in de hoogste stand goed hoorbaar.

http://www.itho.nl/Content/1/Ventilatie/Woning/brochureCVE_Eco-fan0108.pdf
Bedankt voor de link! Ik zal Itho óók aanschrijven voor een offerte (zie geen getallen qua geluidsnivo's, maar die zullen ze vast hebben). Heb zelf beneden een afzuigkap van Itho en die bevalt prima :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Durk

gewoon 'uit' zetten bij het luisteren.. Heb je ook geen last van een iets gehorige MV box.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op maart 30, 2009, 06:53:21
Ik beschouw de ruimte vergelijkbaar met een 'kantoorruimte'. In dat geval kun je op de onderstaande site een berekening uitvoeren:

http://www.xs4all.nl/~akindt/page17.html

125 m3 inhoud levert 225 m3/uur ventilatie capaciteit.

Ik denk dat voor een kantoorruimte andere eisen gelden dan voor een ruimte waar je niet continu verblijft (behalve in het begin ;D) Ik heb 0,7*volume aangehouden en in mijn geval is dat voldoende.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: Durk op maart 30, 2009, 10:51:32
gewoon 'uit' zetten bij het luisteren.. Heb je ook geen last van een iets gehorige MV box.
Lijkt me inderdaad het beste advies. Als ik niet in de ruimte ben, dan kan de ventilatie rustig op de laagste stand doorwerken.

Citaat van: HTip op maart 30, 2009, 14:01:31
Ik denk dat voor een kantoorruimte andere eisen gelden dan voor een ruimte waar je niet continu verblijft (behalve in het begin ;D) Ik heb 0,7*volume aangehouden en in mijn geval is dat voldoende.
Ondertussen contact gehad met een installatiebedrijf. Ze kunnen me een mooie aanbieding doen. Zij rekenen inderdaad met max. 0.9*Volume, maar het hangt van de omstandigheden af.
Ik ga zaterdag even langs en dan neem ik waarschijnlijk meteen zo'n ding mee :)

En omdat het momenteel onwijs hard gaat, nog wat tussenwekelijkse foto's (waarschijnlijk vandaag de laatste dag dat ik nog over de tussenmuur kan kijken zonder een trapje te gebruiken) ;D



The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

HTip

Citaat van: Fabian92 op april  1, 2009, 19:07:27
WAUW :biggrin: Dat schiet op!  :colgate: O0
You took the words right out of my mouth ;)

(c) Meatloaf ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

The Penguin

Citaat van: Jean Sibelius op maart 30, 2009, 06:53:21
Bedankt voor de link! Ik zal Itho óók aanschrijven voor een offerte (zie geen getallen qua geluidsnivo's, maar die zullen ze vast hebben). Heb zelf beneden een afzuigkap van Itho en die bevalt prima :)

Jan,

De ventilatie waar we het over hebben is niet akoestisch gedempt, geluid gaat dus door je systeem naar binnen en naar buiten.
Bij geluidsaneringsprojecten worden speciale ventilatiekasten gebruikt. Deze zitten vaak ook in een woon- of slaapkamer en zijn fluisterstil.
Voordeel is dus dat jouw geluid niet naar buiten gaat, en buitengeluid niet naar binnen.

Een voorbeeld is www.innosource.nl/ccmsafbeeldingen/175-611783-A%20Folder%20Sonair%20NL.pdf
Hier staan ook alle akoestische gegevens bij vermeld. Denk je er overigens aan dat als je alle kieren dicht maakt ook lucht moet in/uitlaten. Hier zou je ook akoestisch gedempte roosters voor kunnen plaatsen.


RonV | 50PY70 | VSX-LX70 | BDP-51FD |Kef iQ7SE iQ5SE iQ6c |BK XLS300/PR | Anti Mode 8033 DSP | Canare 4S11

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jean Sibelius

Citaat van: Fabian92 op april  1, 2009, 19:07:27
WAUW :biggrin: Dat schiet op!  :colgate: O0
Citaat van: HTip op april  1, 2009, 19:11:20
You took the words right out of my mouth ;)

(c) Meatloaf ;D
Citaat van: -madison- op april  2, 2009, 01:33:29
:o dat gaat snel!! Ziet er goed uit Jan.

Bedankt allemaal! Onder deze weersomstandigheden en met 3 man (2 metselen en eentje stenen sjouwen/cement draaien), gaat het inderdaad lekker snel.
Morgen de laatste stenen opmaken, stijgers opbouwen en dan maandag verder met de volgende vrachtwagen met stenen en metselzand.

Citaat van: The Penguin op april  1, 2009, 20:56:52
Jan,

De ventilatie waar we het over hebben is niet akoestisch gedempt, geluid gaat dus door je systeem naar binnen en naar buiten.
Bij geluidsaneringsprojecten worden speciale ventilatiekasten gebruikt. Deze zitten vaak ook in een woon- of slaapkamer en zijn fluisterstil.
Voordeel is dus dat jouw geluid niet naar buiten gaat, en buitengeluid niet naar binnen.

Een voorbeeld is www.innosource.nl/ccmsafbeeldingen/175-611783-A%20Folder%20Sonair%20NL.pdf
Hier staan ook alle akoestische gegevens bij vermeld. Denk je er overigens aan dat als je alle kieren dicht maakt ook lucht moet in/uitlaten. Hier zou je ook akoestisch gedempte roosters voor kunnen plaatsen.
Ik zaterdag even langs bij een installatiebedrijf. Ga zeker vragen naar een geluidsdemper voor onder of boven het plafond, want het blijft natuurlijk een opening die je liever niet wilt hebben.
Verder inderdaad rekening houden met roosters waar lucht door naar binnen kan komen. Zal me komende zaterdag goed voor laten lichten (als het bevalt neem ik het spul direct mee)

Citaat van: Robbert54 op april  2, 2009, 01:35:29
meld me ook even aan. wil dit volgen!
Welkom! :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

MLCinema

Gaat lekker Jan, gaat in een sneltrein vaart voor hier. Weer zit denk ik ook wel mee.  ;). Keep up the good work! Maar dat zit wel snor ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Madhouse

Er word even een gebouw de grond uit gestampt zeg....goed werk zeg! Het eindresultaat maakt me nog nieuwsgieriger!  :thumbs-up:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sol

Dat gaat lekker!
Hoppa, isolatie alvast er tegenaan. En nou maar hopen dat het droog blijft! ;D
Of staat de buitenmuur inmiddels ook al? ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.