Linnoontje <--Primoontje <--Denoontje

Gestart door denoontje, oktober 17, 2007, 21:25:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje

Jongens...maak me niet gek :-)


Klinkt nu ook al. Iet echt verkeerd hoor.......
Even een pil halen tegen het virus

HTip

Je gaat weer lekker... Zou maar snel dat pilletje nemen :D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Heb je de voeding gehouden?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ralph71

Citaat van: denoontje op april 13, 2014, 07:08:02
Jongens...maak me niet gek :-)


Klinkt nu ook al. Iet echt verkeerd hoor.......
Even een pil halen tegen het virus

We willen je er gewoon graag voor behoeden dat je niet alles uit je prachtige nieuwe apparatuur haalt...  ;) ;D
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Mitch--

Citaat van: Ralph71 op april 13, 2014, 09:40:40
We willen je er gewoon graag voor behoeden dat je niet alles uit je prachtige nieuwe apparatuur haalt...  ;) ;D

;D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz


Citaat van: zegel op april 12, 2014, 20:39:16
Wacht nog maar even op de nieuwe Wilson Benesch Endeavour. Ik hoop op een prijs in de richting van de Square 5: heb je de sound van de Arc + de slam van de Square V met nog een extra toef slagroom erbij!  ( Verwacht ik, de info is op dit moment schaars en alleen op Russische sites te vinden).

De Endeavour wordt iig duurder dan de Square Five... Het model is gepositioneerd 'ergens' tussen de Vector en Cardinal, in de Geometry serie. Maar kan ik niet zeggen op dit moment.

newday

Citaat van: garmtz op april 13, 2014, 10:18:28
Het model is gepositioneerd 'ergens' tussen de Vector en Cardinal

Oké, weten we dat ook weer, ergens tussen 10k en 70k dus  ;)

garmtz


denoontje

Citaat van: HTip op april 13, 2014, 09:21:00
Je gaat weer lekker... Zou maar snel dat pilletje nemen :D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Heb je de voeding gehouden?

Voeding was ingebouwd, niet extern, dus die gaat mee de verkoop,in.
De chakra is nu eigenlijk een akurate geworden daardoor.

denoontje

zo even net de laatste cd van de 2 gitaristen gekocht.....en hun vorige.
Helaas vanwege de vakantie hun concert gemist in A'dam....net van Ralph moeten horen dat dat weer erg goed was....

Mooie aanbieding: krijg een cd, dvd en mag ook nog eens downloaden indiverse formaten....dit zijn artiesten die weten hoe het moet:

http://www.rodgab.com


denoontje

Op dit moment naar analoog aan het luisteren:


Klinkt toch wel een stuk doffer als streamen
Momenteel lp van kitaro, en die heb ik ook als high res file.

En steeds dat omdraaien.....

cardas49

Het ritueel moet je van houden I guess? Het is niet mijn ding. "Akurate" tracks skippen is ook een kunst.

Kan je leven met de geluidsartefacten? Ik vind dat altijd zo apart klinken bij moderne platen. Met oudere daarentegen...
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

denoontje

tja even beetje spielerei,

pick-up stond nog op zolder, platen van moeders gehaald.....

Ook nog niet echt mijn ding, zal het denk ik ook niet worden...platencollectie is voor mij ook niet je van het die ik nu heb.

advr

Haha. Even terug in de tijd....[emoji41]
Citaat van: denoontje op juli  8, 2014, 00:32:49
tja even beetje spielerei,

pick-up stond nog op zolder, platen van moeders gehaald.....

Ook nog niet echt mijn ding, zal het denk ik ook niet worden...platencollectie is voor mij ook niet je van het die ik nu heb.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Ralph71

Citaat van: denoontje op juli  8, 2014, 00:32:49
tja even beetje spielerei,

pick-up stond nog op zolder, platen van moeders gehaald.....

Ook nog niet echt mijn ding, zal het denk ik ook niet worden...platencollectie is voor mij ook niet je van het die ik nu heb.

Waarom zou je jezelf "martelen" als je ook eenvoudig kan genieten van je Akurate DSM?  ;)
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

mtissink

Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

advr

Martelen.....valt werk mee toch....[emoji3]
Citaat van: Ralph71 op juli  8, 2014, 09:35:56
Waarom zou je jezelf "martelen" als je ook eenvoudig kan genieten van je Akurate DSM?  ;)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


advr

Citaat van: denoontje op juli  8, 2014, 15:30:51
wel goed voor de conditie :P
Zekers een met nieuwe naald en riem gaat ie dadelijk je streamer voorbij....
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Robiwan

Citaat van: advr op juli  8, 2014, 16:10:41
Zekers een met nieuwe naald en riem gaat ie dadelijk je streamer voorbij....

dat hoor ik wel vaker van vinylliefhebbers ;)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Nou met dit philips ding...kan me niet voorstellen dat ie de akurate verslaat

twani

Citaat van: denoontje op juli  8, 2014, 20:31:57
Nou met dit philips ding...kan me niet voorstellen dat ie de akurate verslaat
Dat denken "plastic-tollers" wel vaker.

Jumping Jack

Citaat van: denoontje op juli  8, 2014, 20:31:57
Nou met dit philips ding...kan me niet voorstellen dat ie de akurate verslaat

Je zal idd wel iets beter beslagen op het ijs moeten komen daarvoor...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Joris1971

Citaat van: twani op juli  8, 2014, 20:58:33
Dat denken "plastic-tollers" wel vaker.

Kom op zeg, alsof een platenspeler van een paar honderd euro een streamer van 5K voorbij gaat.

twani

Citaat van: Joris1971 op juli  8, 2014, 23:07:31
Kom op zeg, alsof een platenspeler van een paar honderd euro een streamer van 5K voorbij gaat.
Ik bedoel hetzelfde Joris :)