Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

frank2

Citaat van: HTip op augustus  5, 2012, 12:56:57
Vakantie heb ik in juni gehad. Kan niet aan de gang blijven ;)

Belangrijkste is inderdaad dat we van de Oppo kunnen genieten. Ga deze ook binnenkort vergelijken met een standaard 95. Ben erg benieuwd wat daaruit komt...

Ik gok gelijkwaardig of waarschijnlijk is de 83+tuc beter, alleen met cinemike upgrades gaat ie het flink verliezen de 83+tuc
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

HTip

Ben even offline geweest, maar wel met een goede reden. Ben niet ziek of zo, maar druk bezig met het plannen van een toch wel omvangrijke verbouwing. En als het allemaal meezit en doorgaat dan heeft dat ook nog een relatie met onze HT.

Citaat van: Etiennevh op augustus  6, 2012, 10:37:30
Lekker hoor, Honing Mosterd dressing :D
:clapping: Inloopkast wordt bij ons vaak dressing genoemd :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Citaat van: HTip op augustus 18, 2012, 12:48:11
Ben even offline geweest, maar wel met een goede reden. Ben niet ziek of zo, maar druk bezig met het plannen van een toch wel omvangrijke verbouwing. En als het allemaal meezit en doorgaat dan heeft dat ook nog een relatie met onze HT.

Spannend, krijgen we een tipje van de sluier?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skyfox

Spannend!! Ik voel dat die bar er dan toch binnenkort echt gaat komen. ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

clockwork

Of een aantal volwaardige logeerkamers zodat we M&G weekenden kunnen organiseren.  :D

Ik ben benieuwd! :-X
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Madhouse

Lijkt me toch de foyer die nu eindelijk gaat komen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

StefaanD

Citaat van: clockwork op augustus 18, 2012, 13:28:01
Of een aantal volwaardige logeerkamers zodat we M&G weekenden kunnen organiseren.  :D

Ik ben benieuwd! :-X

Als je maar je eigen luchtmatras en slaapzak meeneemt  :D

Nou in ieder geval zeer benieuwd wat het gaat worden, ga me nu terugtrekken want ons zo in spanning laten met dit weer is echt geen goeie combinatie  ;)

Peerless Monster

Citaat van: clockwork op augustus 18, 2012, 13:28:01
Of een aantal volwaardige logeerkamers zodat we M&G weekenden kunnen organiseren.  :D

Ik ben benieuwd! :-X


Ik had wel ff een enorme smile op mijn gezicht!
Pyama party bij Philip
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Zefanja

Lang still en ons gelijk weer in spanning achter laten.
Je krijgt het wel elke keer voor elkaar ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: frank2 op augustus  6, 2012, 10:42:02
Ik gok gelijkwaardig of waarschijnlijk is de 83+tuc beter, alleen met cinemike upgrades gaat ie het flink verliezen de 83+tuc
Gaan we spoedig weten. Volgende week zondag gaan we de 95 met de 83TUC vergelijken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Leuk weer jullie reacties, M&G-weekenden en pyamaparties :clapping:

Zoals jullie weten willen we een 2e garage met tuinberging bouwen. Na een gesprek met de architect zijn die plannen nogal veranderd. In plaats van een bijgebouw is nu het plan de kelder uit te breiden aan de kant van de HT en daarin de garage te realiseren. Hiervoor moet er wel een doorgang vanuit de bestaande kelder komen en laat dat nu dan precies in de toekomstige bar zijn. De gemeente moet wel toestemming geven voor de plannen, maar de architect heeft goede hoop.

En als ik dan toch een deur moet maken... :D

Ben druk bezig de 3D-tekening aan te passen zodat we naar de gemeente kunnen. Wordt dus op korte termijn duidelijk.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Maar we gaan nu eerst de warmte buiten verruilen voor de koelte binnen en een filmpje kijken :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Leuke plannen weer Philip! Je spaart zo wel weer een stuk grond en een tuin is mooier om naar te kijken dan een garage.

Lijkt me nu trouwens goed vertoeven in jouw HT.

RonG

Citaat van: HTip op augustus 19, 2012, 15:24:16
Maar we gaan nu eerst de warmte buiten verruilen voor de koelte binnen en een filmpje kijken :popcorn:
Nog een voordeel wanneer men een kelder HT hebt. Op zolder is het niet uit te houden en nee, ik heb geen airco ;)

Softpower

Zo vanuit de auto ht of bar in! Slim...

Scheelt weer tijd..
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Peerless Monster

Citaat van: HTip op augustus 19, 2012, 15:12:43
Gaan we spoedig weten. Volgende week zondag gaan we de 95 met de 83TUC vergelijken.

Met de CA-plate winnen ze allebei ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Xander32

Een flinke uitbreiding dus; mooie plannen hoor.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

clockwork

Mooie plannen Htip!

Maar waarom zou de gemeente bezwaar kunnen maken? Alles zit toch ondergronds? En in Belgie mag toch alles?


Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: frankp op augustus 19, 2012, 15:59:52
Leuke plannen weer Philip! Je spaart zo wel weer een stuk grond en een tuin is mooier om naar te kijken dan een garage.
Bedankt Frank! Ik had niet gedacht dat onder de grond een betaalbare optie was, maar het is waarschijnlijk even duur of zelfs nog goedkoper.

Citaat
Lijkt me nu trouwens goed vertoeven in jouw HT.
Citaat van: RonG op augustus 19, 2012, 16:37:28
Nog een voordeel wanneer men een kelder HT hebt. Op zolder is het niet uit te houden en nee, ik heb geen airco ;)
Het was inderdaad heerlijk vertoeven in de kelder, die trouwens met een film toch wel opwarmt, maar even de deur open en het is zo weer lekker koel. We wilden Sherlock Holmes 2 kijken maar de Oppo wilde de disk niet spelen. Achteraf bleek dat een firmware-update de oplossing. Daarom MI:4 gekeken en daarvan krijg je het vanzelf warm :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Softpower op augustus 19, 2012, 17:18:33
Zo vanuit de auto ht of bar in! Slim...

Scheelt weer tijd..
:D Dat kan ik nu ook al. Nu wordt wel de afstand nog korter ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Peerless Monster op augustus 19, 2012, 19:01:47
Met de CA-plate winnen ze allebei ;D ;D
;D Ik heb wat overgehouden uit het nalatenschap van mijn tante en ik wilde er iets mee doen wat blijvend was en de CA Plate leek mij een erg leuke besteding. Dus wie weet binnenkort in de Chamber of Dreams... :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: HTip op augustus 19, 2012, 15:22:56
Leuk weer jullie reacties, M&G-weekenden en pyamaparties :clapping:

Zoals jullie weten willen we een 2e garage met tuinberging bouwen. Na een gesprek met de architect zijn die plannen nogal veranderd. In plaats van een bijgebouw is nu het plan de kelder uit te breiden aan de kant van de HT en daarin de garage te realiseren. Hiervoor moet er wel een doorgang vanuit de bestaande kelder komen en laat dat nu dan precies in de toekomstige bar zijn. De gemeente moet wel toestemming geven voor de plannen, maar de architect heeft goede hoop.

En als ik dan toch een deur moet maken... :D

Ben druk bezig de 3D-tekening aan te passen zodat we naar de gemeente kunnen. Wordt dus op korte termijn duidelijk.

Spannend! :) Dat gaat dan tegen die tijd wel weer een nieuwe M&G worden! Had mijn vader jouw HT laten zien en die raakte zeer geinteresseerd  ;D

HTip

Citaat van: Xander32 op augustus 19, 2012, 19:19:21
Een flinke uitbreiding dus; mooie plannen hoor.
Bedankt Sander. Het lijkt me wel ingrijpender dan een gebouw neerzetten, want ik kan nu minder zelf doen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive