Algemeen NETFLIX ervaringen etc.

Gestart door Etiennevh, september 11, 2013, 08:43:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Citaat van: Bas Akkerman op november 26, 2015, 20:57:14
Hannibal,  helemaal niet verkeerd. Soms iets te teveel de neiging om van extreem naar extremer te willen, maar Hannibal Lecter blijft een genot!
Ik vind het wel wat luguber worden hoor.. We hebben seizoen 1 & 2 gekeken, mijn vrouw wil dolgraag seizoen 3 zien maar ik moet weer ff op adem komen  :baaa:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Bas Akkerman

#851
Begrijp ik. Tegelijkertijd vind ik dat ook de kracht van de serie en Lecter in het bijzonder. Dat je al die gruwelen ziet en Lecter daardoor haast gezond van verstand lijkt te zijn. Bij de "goeden" vraag ik me soms ook af of de middelen het doel wel heiligen. Er zit kortom veel meer onderhuids, pun intended.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tommi

De Netflix ervaring is voor mij sterk afhankelijk van het gebruikte apparaat, ik zou een Apple TV als niet meer dan acceptabel aanduiden (arme BeoVision Avant gebruikers), echter via de app in een LG 960 Oled ziet het er echt top uit! (net als 4K via youtube trouwens). Mijn eigen Panasonic VT50 heeft best een aardige kwaliteit voor series, maar voor films heb ik veel liever blu-ray, je ziet gewoon dat er meer info voorhanden is.


Tom
Computers are useless....they only provide answers.
NAD Masters Series M12 BluOS - Nad Masters Series M22 - Ocos Triple - Audioquest Colorado XLR - Vivid Audio 1.5SE Rijksmuseum Blauw - Panasonic TXP50VT50 - Arcam AVR-390 - Classé CAV75mkII - Dynaudio Conctour SC Esotar2 - Dynaudio Contour Special 25 surrounds - Dune 4K Solo - Xbox One

TopGun2010

Appletv 4 werkt ook erg goed en snel met NF
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

LittleNinja

Ik vind de ATV3 al gewoon goed werken met Netflix.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

apogeefreak

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de netflix kwaliteit is via de oppo103d.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

tommi

Citaat van: LittleNinja op december 17, 2015, 13:01:02
Ik vind de ATV3 al gewoon goed werken met Netflix.

Werkt ook prima en vlot, echter op de betere schermen is duidelijk een gebrek aan beeld-diepte te zien. ATV4 heb ik nog niet goed bekeken, zal dat binnenkort es doen als ik een beetje tijd heb. Wel super jammer dat ATV4 geen 4K ondersteunt, echt een gemiste kans als je het mij vraagt.

Tom
Computers are useless....they only provide answers.
NAD Masters Series M12 BluOS - Nad Masters Series M22 - Ocos Triple - Audioquest Colorado XLR - Vivid Audio 1.5SE Rijksmuseum Blauw - Panasonic TXP50VT50 - Arcam AVR-390 - Classé CAV75mkII - Dynaudio Conctour SC Esotar2 - Dynaudio Contour Special 25 surrounds - Dune 4K Solo - Xbox One

raindog

Citaat van: tommi op december 17, 2015, 00:22:46
De Netflix ervaring is voor mij sterk afhankelijk van het gebruikte apparaat, ik zou een Apple TV als niet meer dan acceptabel aanduiden.

Niet mee eens, hier is het Netflix via ATV3 superstrak, scherp en met veel diepte. Ik projecteer een beeld van 104". Bij goed bronmateriaal is er soms nauwelijks verschil te zien met bluray als ik ze met elkaar vergelijk. Alleen audio van Netflix is helaas nog niet op niveau.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

snopper

Heren,

hoe kan ik nagaan of een bepaalde serie vrijgeschakeld is in een bepaald land. Wij hadden afgeliopen WE bezoek van vrienden die in Zwitserland wonen en daar recent op Netflix naar Lilyhammer hebben gekeken. Nu wilde ik dit gisteravond ook doen en groot is mijn verbazing dat deze in Luxemburg niet is vrijgeschakeld ... Het betreft geloof ik hier een eigen Netflix productie, dus je zou denken dat deze beschikbaar is ... Ik moet hier wel zeggen dat ik kijk met de geintegreerde Netflix app op een oudere Samsung Smart-tv (van 2012). Of worden producties selectief vrijgeschakeld?

Snopper

LittleNinja

Lilyhammer heeft ook in Nedeland gespeeld als ik me niet vergis. Ik denk dat hij al weer verdwenen is..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Hoe kun je trouwens zien welke films/series/docus in 4K aangeboden worden? Of moet je dan ieder programma controleren??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Nooff

Staat een aparte rij tussen met 4K

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

rwalstijn

voor het zoeken van netflix series/films en waar beschikbaar zijn de volgende sites/apps handig
filmefy:

https://www.filmefy.com/movie/lilyhammer:2012/Lilyhammer?iqt=lilyhammer&muk=lilyhammer:2012
let op drop down waar je seizoen kan selecteren

en op ios: istreamguide
https://itunes.apple.com/nl/app/istreamguide/id896295904?mt=8
en google-android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.istreamguide.app&hl=nl

zelf gebruik ik altijd de ios app istreamguide (dus ik kan niets zeggen over de android versie)

denoontje

#864
Op de samsung tv zit een netflix app.
NU hoopte ik dat de horizonbox dit ook aan zou kunnen maar helaas...
Voor de ht dus op zoek naar iets dat netflix kan afspelen.
Wat is dan beter apple tv (3??) of chromecast..beide ca 30-40 euro.
Of dan direct voor apple tv 4 gaan?
4K nog geen direct doel nu. HD audio zal denk ik wel niet komen....

Netflix als zodanig wel leuk (zitten nu in gratis maand)
Hebben making an murderer gezien, nu is de dame des huizen bezig met orange is the new black en we zijn begonnen aan hannibal.

erik s.

Met een Apple tv stream je via het apparaat waarmee je bedient, bij Chromecast streamt hij direct.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

arjan1978

Ik heb mijn apple tv 4 weer verkocht.
Kreeg een nvidea shield, daar stream ik netflix mee.
Deze kan ook netflix 4k en dolby digital plus.

Lillyhammer staat er in nederland trouwens nog gewoon op
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

mikekiwi

Citaat van: erik s. op februari  1, 2016, 21:53:42
Met een Apple tv stream je via het apparaat waarmee je bedient, bij Chromecast streamt hij direct.
nadeel van de chromecast vind ik zelf de bediening via de app (telefoon of tablet). Ik vind zelf de fysieke a.b. van de Apple TV een behoorlijke plus (zit bij mij nu gewoon in mijn Harmony ingeprogrammeerd)

HJ


Richi

Sony BDP-S5500 werkt ook uitstekend.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

erik s.

Citaat van: mikekiwi op februari  2, 2016, 08:47:54
nadeel van de chromecast vind ik zelf de bediening via de app (telefoon of tablet). Ik vind zelf de fysieke a.b. van de Apple TV een behoorlijke plus (zit bij mij nu gewoon in mijn Harmony ingeprogrammeerd)
Dat vind ik juist heerlijk, ipv van dat gepriegel met een rc.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

mikekiwi

Citaat van: erik s. op februari  2, 2016, 12:03:22
Dat vind ik juist heerlijk, ipv van dat gepriegel met een rc.
Ha, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Als er bij mij iemand binnenkomt als ik zit te kijken en tegen me begint te praten of als ik denk dat ik mij dochter hoor roepen (terwijl die eigenlijk moet slapen)  wil ik de serie stilzetten, maar dan eerst telefoon unlocken, app moet dan verversen, dan pauze. Reageert niet altijd, nog een keer drukken. Kost me soms een halve minuut. Dan liever even op de pauze knop op de ab rammen...

HJ

Ik dacht dat op het unlock screen een pauze toets aanwezig is?

mikekiwi

Citaat van: hans. op februari  2, 2016, 12:42:59
Ik dacht dat op het unlock screen een pauze toets aanwezig is?
Op mijn telefoon werkte dat niet (en nu zeker niet meer, heb windows mobile) en op mijn tablet (Android) heb ik geen unlockscreen en duurt het switchen tussen apps of h navigeren naar een widget eventjes... Maar goed, laat dit geen chromecasttopic worden...

modde239

#874
Citaat van: mikekiwi op februari  2, 2016, 12:40:04
Ha, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Als er bij mij iemand binnenkomt als ik zit te kijken en tegen me begint te praten of als ik denk dat ik mij dochter hoor roepen (terwijl die eigenlijk moet slapen)  wil ik de serie stilzetten, maar dan eerst telefoon unlocken, app moet dan verversen, dan pauze. Reageert niet altijd, nog een keer drukken. Kost me soms een halve minuut. Dan liever even op de pauze knop op de ab rammen...

Ligt aan jouw telefoon ik kan vanaf de lockscreen op pauze drukken..... :D

Ps: ik zie dat mijn post achterhaald is....had het vorige gemist.....krijg je wanneer je nachtdiensten heb gehad... :D