Algemeen NETFLIX ervaringen etc.

Gestart door Etiennevh, september 11, 2013, 08:43:00

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maximus79

Tip: Zet in je netflix account via de pc de kwaliteit op hoog ipv op automatisch. (geld dan voor alle apparaten gelijk)
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Witalik

Citaat van: raindog op april 21, 2015, 17:39:12
Wat een non-argument zeg, van die hoge acteurssalarissen. Als dat een excuus zou zijn voor onrechtmatig auteursgebruik wat is dan nog meer 'gerechtvaardigd'? Skimmen bij de ABN-Amro vanwege de idiote loonsverhogingen bij de bestuurders? Proletarisch winkelen bij de AH omdat de topbestuurder daar 3.5 miljoen per jaar verdient? Een paar plastic stoeltjes afbreken in de Arena wanneer er voor 100 miljoen op het veld staat te stuntelen?
Van wie MOET dat? En waarom heeft het anders geen zin? Netflix is een prima streamingsdienst voor een ieder die een leuk aanbod van films en series wil, op een eerlijke manier en tegen een redelijke prijs. Vind je de prijs niet redelijk, of vind je de content te oud, dan maak je er geen gebruik van, die keuze heb je. Voor niks gaat de zon op en voor wonderen moet je in de kerk zijn.

Ah waar lees jij dat het een excuus moet zijn voor onrechtmatig auteurs gebruik ?

Wat voor nut heeft het als je het ergens anders wel betaald kan kijken omdat het al gewoon uitgebracht is ?

Maar dat is een eindeloze discussie, ik kap er ook gelijk maar mee. Alleen dat realiteitszin schoot even in het verkeerde keelgat. Want dan ken ik er nog wel een paar.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Morpheusk

Ik ben zelf wel tevreden over Netflix. Ik gebruik dit in combinatie met een WDTV Live, wel kom ik dit apparaat in dit topic eigenlijk nagenoeg niet tegen. Mis ik iets wat velen malen beter werkt? ::)
NAD T748, DALI Ikon 6 MK2, DALI Ikon 1 MK2, DALI Vokal MK2, Panasonic 50VT30

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Akosoft

Gewoon een 2e hands Ps3 kopen kan ook... 8) Topt elke andere saaie browser en werkt als een tiet... :) 

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

LuPo

Citaat van: Morpheusk op april 23, 2015, 13:43:21
Ik ben zelf wel tevreden over Netflix. Ik gebruik dit in combinatie met een WDTV Live, wel kom ik dit apparaat in dit topic eigenlijk nagenoeg niet tegen. Mis ik iets wat velen malen beter werkt? ::)

Als het prima werkt hoef je het toch niet te vervangen? WDTV Live zijn volgens mij genoeg mensen zeer tevreden over.

djaxx

Citaat van: Akosoft op april 24, 2015, 09:28:26
Gewoon een 2e hands Ps3 kopen kan ook... 8) Topt elke andere saaie browser en werkt als een tiet... :)

Niet akkoord, ten eerste maakt deze meer lawaai als de gemiddelde stofzuiger en ten tweede is het menu hier veel minder uitgebreid en mooi dan bij bv de apple tv. Ik gebruik zelf de ps3 omdat die hier nu eenmaal stond maar heb bij mijn ouders de apple tv gezien. Vele malen beter voor netflix.

Jumping Jack

Wat handig is: je kan de interface gebruiken op de ipad (werkt makkelijker) en dan casten naar bv de ps4 (of in mijn geval: de decoder van Proximus tv, Belgie).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Akosoft

Nou, wellicht maakt die van jou lawaai want de laatste ps3 generatie is toch echt muisstil geworden. Laat staan een ps4. Die hoor ik niet. Maar prima als jij de apple tv mooier vind. Ieder zijn ding tenslotte en als de film / serie loopt merk je niet meer waarmee je kijkt... :)

quote author=djaxx link=topic=136597.msg2786873#msg2786873 date=1429876209]
Niet akkoord, ten eerste maakt deze meer lawaai als de gemiddelde stofzuiger en ten tweede is het menu hier veel minder uitgebreid en mooi dan bij bv de apple tv. Ik gebruik zelf de ps3 omdat die hier nu eenmaal stond maar heb bij mijn ouders de apple tv gezien. Vele malen beter voor netflix.
[/quote]

zegel

Ik zal een uitzondering zijn met mijn Wii-U , maar hierop draait Netflix fantastisch; en is het tweede schermpje op de controller ook heel praktisch. Afgezien van Mario kart, is dat ook meteen het enige waarvoor ik de Wii nog gebruik.
Kii three + control, Allo Usbridge signature, Roon lifetimer, Ropieee, Uptone Ultracap LPS-1. Keuken: Dali Callisto 2C

Akosoft

Nee hoor, mijn dochter kijkt ook met een WiiU naar Netflix en ik geef je helemaal gelijk. Die nieuwe levels zijn trouwens echt vet zeg van Mario kart. Toevallig gisteren ff gespeeld. F zero level rocks!! :)

Citaat van: zegel op april 24, 2015, 19:51:45
Ik zal een uitzondering zijn met mijn Wii-U , maar hierop draait Netflix fantastisch; en is het tweede schermpje op de controller ook heel praktisch. Afgezien van Mario kart, is dat ook meteen het enige waarvoor ik de Wii nog gebruik.

mikekiwi

Ik kan me herinneren dat ik een aantal maanden geleden wat materiaal in 5.1 surround gekeken op Netflix. De film die ik gisteren heb gezien was echter 2-kanaals. Nu maakte pro-logic er best een acceptabel geheel van, maar toch.

Heb net wat rondgesnuffeld op de Netflix-website, maar kan niet vinden of er in de vooraankondiging terug te vinden zou moeten zijn of een film in 5.1 wordt aangeboden.

Kijk ik er over heen of is dit echt niet op voorhand zichtbaar?


HJ

Ik denk het idd niet. Als de film speelt kun je wel duidelijk zien welke talen/soundtracks en subs er beschikbaar zijn.

427 SOHC

Zelf bevalt netflix me wel een mooi aanbod voor een redelijke prijs, echter de beeld kwaliteit valt me wat tegen soms!
zelf speel ik via een intel nuc I5 naar een pioneer vsx-923 naar een sony hw-40 es projector.
Nu zit ik met de vraag of de kwaliteit mooier gaat zijn als ik voor het ultra hd abbo zou gaan ipv het gewone hd?

maximus79

Nee.

Citaat van: 427 SOHC op mei  5, 2015, 15:49:12
Zelf bevalt netflix me wel een mooi aanbod voor een redelijke prijs, echter de beeld kwaliteit valt me wat tegen soms!
zelf speel ik via een intel nuc I5 naar een pioneer vsx-923 naar een sony hw-40 es projector.
Nu zit ik met de vraag of de kwaliteit mooier gaat zijn als ik voor het ultra hd abbo zou gaan ipv het gewone hd?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

murphy_lee

Citaat van: Morpheusk op april 23, 2015, 13:43:21
Mis ik iets wat velen malen beter werkt? ::)

Nope, ik gebruik de WD al ruim 3 jaar. Erg tevreden over wat die moet doen. Een week geleden nog 1 voor mijn ouders aan geschaft. Bij opstart rechtstreeks naar Netflix, geen gedoe etc.
De chromecast is voor mij wel met uitstek nummer 1! Heel simpel, als je geen zin hebt om je HIFI set te gebruiken.

Penny dreadfull seizoen 2 is beschikbaar  :devil:
I badbeat my meat by busting my nuts.

Ejorne

Ik krijg al een paar weken de melding dat er geen verbinding gemnaakt kan worden met netflix, vanaf mijn Panasonic ST50 tv.
Gelukkig gaat het met de Groomkast wel goed.

mikekiwi

Citaat van: hans. op april 26, 2015, 11:04:23
Ik denk het idd niet. Als de film speelt kun je wel duidelijk zien welke talen/soundtracks en subs er beschikbaar zijn.
OK thanks, zelf maar even uitzoeken dus..


Andere vraag: ik heb zowel met Homeland als nu met Daredevil ervaren dat er soms zinnen in de ondertiteling niet worden afgemaakt. Niet altijd, maar 1 op de 20 zinnen bevatten maar de helft van de tekst. Het is niet zo dat het aan de woorden ligt qua vreemde tekens, want die zie ik wel gewoon. Ben ik de enige met die ervaring?

Voorlopig heb ik dit alleen kunnen testen op mijn Sony BD-speler, ik zal de volgende keer wat aantekeningen maken met tijdsnotering en het op mijn Fire TV stick testen...

CineSmurf

Ik heb een samsung smartTV op de slaapkamer - leek me handig met netflix, maar dat kreng ligt er meer uit dan dat er verbinding is. Hebben anderen daar ook last van?
Als oplossing had ik een chromecast gekocht, maar de verbinding tot de wifi router is denk ik wat te lang, dus misschien toch maar weer een kastje: appleTV/bluray speler neerzetten.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

modde239

Citaat van: CineSmurf op mei 18, 2015, 23:31:54
Ik heb een samsung smartTV op de slaapkamer - leek me handig met netflix, maar dat kreng ligt er meer uit dan dat er verbinding is. Hebben anderen daar ook last van?
Als oplossing had ik een chromecast gekocht, maar de verbinding tot de wifi router is denk ik wat te lang, dus misschien toch maar weer een kastje: appleTV/bluray speler neerzetten.

Dan ligt het waarschijnlijk aan je wifi sterkte dat is bepalend voor Netflix...hier op mijn Samsung tv altijd top......

CineSmurf

Mijn samsung hangt bekabeld aan internet, dus daar kan het niet aan liggen.

Netflix app opent snel en normaal, maar als ik een programma start dan zegt ie "programma is tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later nog eens". Doet ie vervolgens met alle programma's. Uitzetten helpt niet en internetverbinding is goed. Chromecast doet het op zich wel, maar die heeft dus een beetje een brakke internetverbinding en kan je niet met kabel aansluiten.

Ga maar eens een appletv erbij kopen.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Dru

Citaat van: CineSmurf op mei 19, 2015, 09:13:11
Mijn samsung hangt bekabeld aan internet, dus daar kan het niet aan liggen.

Netflix app opent snel en normaal, maar als ik een programma start dan zegt ie "programma is tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later nog eens". Doet ie vervolgens met alle programma's. Uitzetten helpt niet en internetverbinding is goed. Chromecast doet het op zich wel, maar die heeft dus een beetje een brakke internetverbinding en kan je niet met kabel aansluiten.

Ga maar eens een appletv erbij kopen.

Dit komt er bij mij te staan als ik met teveel devices aan het kijken.

CineSmurf

Later lukte het met een ander device wel (en toen ik die afsloot, alsnog niet met de samsung)
Ik heb een keer met netflix en samsung gebeld en toen gaf samsung aan dat het bij hun lag (na lang overtuigen dat het toch echt niet bij mij zat). Kennelijk wordt al het netflix verkeer via iets van samsung geleid naar netflix en daar zat toen een probleem. Ik ga Samsung maar weer eens bellen als het later deze week nog steeds niet lukt, maar kennelijk heeft niet iedereen er last van.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Dru

Citaat van: CineSmurf op mei 19, 2015, 09:57:43
Later lukte het met een ander device wel (en toen ik die afsloot, alsnog niet met de samsung)
Ik heb een keer met netflix en samsung gebeld en toen gaf samsung aan dat het bij hun lag (na lang overtuigen dat het toch echt niet bij mij zat). Kennelijk wordt al het netflix verkeer via iets van samsung geleid naar netflix en daar zat toen een probleem. Ik ga Samsung maar weer eens bellen als het later deze week nog steeds niet lukt, maar kennelijk heeft niet iedereen er last van.

Dat is wel vreemd inderdaad.
Ik neem aan dat de nieuwste firmware van de TV erop staat?
Wel zou netflix kunnen controleren of de app wel up to date is van de TV of dat er met die versie meer problemen zijn.