Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

bmateijsen


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

LittleNinja

Gefeliciteerd Mad! En inderdaad een leuke foto. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jumping Jack

Gefeliciteerd, wat een dotje!  :pompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Madhouse

Dank jullie wel voor de mooie reacties!  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raphie

#2185
veel te veel exposure, dat witte contrast doet zeer aan de ogen man........  ;D easy on the photoshop...
lelijk gemasked ook, kijken eens naar de witte lijnen over je schouder...
Quote from: Christiaan S on January 27, 2014, 00:21:39
Mijn moeder zat al tijden te zeuren om een nieuwe portretfoto van me omdat de oude zo achterhaalt was.

Edit 2: eerste foto toch maar weggehaald. Vond hem toch net volkomen niks :angel:

Edit.

Heerlijk om weer eens lekker te spelen met licht. Veel en veel te lang niet gedaan.

_MG_3346_bw by Sauer Fotografie, on Flickr

De opstelling is vrijwel hetzelfde. In beide gevallen de softbox rechts van de camera, een zwarte achtergrond, en zo min mogelijk reflecties. Verschil is dat er in de onderste foto nog een spot vanaf de achtergrond is toegevoegd, en dat ik nu wat verder van de achtergrond afsta waardoor die wat dieper zwart is geworden (in photoshop vrijwel overal RGB 0-0-0)
JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

vieze freddie

Quote from: Raphie on April 28, 2015, 11:09:57
veel te veel exposure, dat witte contrast doet zeer aan de ogen man........  ;D easy on the photoshop...
lelijk gemasked ook, kijken eens naar de witte lijnen over je schouder...
is dat serieus bedoeld?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Raphie

#2188
Quote from: vieze freddie on April 28, 2015, 12:52:11
is dat serieus bedoeld?
ja, zie je dat niet? Hier op een IPS scherm ziet het er niet goed uit net alsof chris is uitgeknipt en op een zwart vlak is geplakt. (1) daarnaast knalt het wit echt van het scherm door veels te veel digitaal exposure/contrast (2)
Het zwart is ook ECHT gewoon zwarte vulling, een flood, zit geen leven meer in (3)
JBL PRX Power!

vieze freddie

in je eerste post schrijf je iets over gemasked, maar da's gewoon tegenlicht denk ik, niks knippen/plakken
of het zwart volledig dicht zit kan ik hier op mijn werklaptopje niet zien
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Raphie

#2190
Kijk naar de schouder... Boven wel "licht" zijkant niet... :D

En de lijn van oor tot V nek, kan de witte pixels tellen :D
JBL PRX Power!

roeleken

#2191
he Raphie, die foto is al stratenoud (januari 2014), waar heb je het nog over. Je loopt ook in elk topic te zeuren geloof ik he, ouwe zeurkous  ;)


Gefeliciteerd Madhouse  ;D
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Raphie

Hij kwam pas nu naar boven. Post boven Madhouse.
Feedback beter laat dan nooit zullen we maar zeggen dan :D
JBL PRX Power!

roeleken

vermoed dat ie de foto een jaar later wel wat mooier uit zou lichten in de studio...
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Erik

Ziet er hier uit alsof hij een spot in zn nek heeft zie lijn bij linkeroor. En dat zegt hij ook in commentaar toch?
"Verschil is dat er in de onderste foto nog een spot vanaf de achtergrond is toegevoegd, en dat ik nu wat verder van de achtergrond afsta waardoor die wat dieper zwart is geworden (in photoshop vrijwel overal RGB 0-0-0)"

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LittleNinja

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 27, 2015, 19:05:23
Ik heb op www.frankdoorhof.smugmug.com mijn portfolio weer aangepast.

Jeetje Frank, Wat een mooie prenten zitten er tussen! Erg gaaf om weer eens een wandeling door jouw portfolio te maken. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raphie

#2196
Quote from: LittleNinja on April 28, 2015, 15:03:41
Jeetje Frank, Wat een mooie prenten zitten er tussen! Erg gaaf om weer eens een wandeling door jouw portfolio te maken. 8)
heel mooi idd, hoe krijg je dat "cgi/hdr effect" op je foto's? Zoals die cowboy of grasmaaier ziet er erg gaaf uit.
JBL PRX Power!

Rob Eric Blank


VlisChris

@ Erik: ;)

Veel photoshop zit er niet echt in. Zwart wit maken zo uit mijn hoofd. That's it.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Geloof het of niet maar ik probeer zo min mogelijk Ps te gebruiken.
meeste is licht wat je ziet
Bij de foto's met vlakke verlichting een ring flitser met accenten en de cowboy is een maxilight (dus erg hoog contrast)

Ik gebruik ook regelmatig een klein beetje intensify van Macphun.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"