Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Madhouse

Beter laat dan nooit natuurlijk, alsnog van harte! Jammer dat we nog zo weinig van je horen de laatste tijd maar dat heeft zijn redenen. Jouw ruimte blijft gewoon  :wub:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Bedankt weer allemaal!

Er zijn inderdaad meerdere redenen waarom ik zo weinig van me laat horen. Op dit moment heeft het HTforum en alle andere fora gewoon even geen prioriteit. Ik heb sinds een paar maanden een andere baan binnen het ziekenhuis en ben bezig met de opzet van een nieuwe afdeling, wat bijna lijkt op het opzetten van een onderneming. We moeten onze meerwaarde aantonen en tevens zorgen voor ons eigen budget door klanten te werven. Veel daarvan doe ik in eigen tijd wat ik ook niet erg vind want ik zie het als een investering in mijn toekomst.

Binnenkort ga ik samen met Rens nog wel iets op audiogebied doen, maar dat is iets voor later... :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Spannend van je "nieuwe" werk. Zelf uitvogelen kost veel tijd en energie, maar als het uiteindelijk het gewenste resultaat geeft, lijkt me de voldoening enorm!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RubenV.

Quote from: Bas Akkerman on September 27, 2014, 14:06:26
Spannend van je "nieuwe" werk. Zelf uitvogelen kost veel tijd en energie, maar als het uiteindelijk het gewenste resultaat geeft, lijkt me de voldoening enorm!

Inderdaad, succes Philip!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

tiptop

Quote from: HTip on September 27, 2014, 14:01:56
Bedankt weer allemaal!

Er zijn inderdaad meerdere redenen waarom ik zo weinig van me laat horen. Op dit moment heeft het HTforum en alle andere fora gewoon even geen prioriteit. Ik heb sinds een paar maanden een andere baan binnen het ziekenhuis en ben bezig met de opzet van een nieuwe afdeling, wat bijna lijkt op het opzetten van een onderneming. We moeten onze meerwaarde aantonen en tevens zorgen voor ons eigen budget door klanten te werven. Veel daarvan doe ik in eigen tijd wat ik ook niet erg vind want ik zie het als een investering in mijn toekomst.

Binnenkort ga ik samen met Rens nog wel iets op audiogebied doen, maar dat is iets voor later... :music:
Succes met je nieuwe baan dan maar, Philip! ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

skyfox

Te laat, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat je nu zo'n uitdagende klus hebt op je werk ook. Zal best veel voldoening geven :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

denoontje

ook ik te laat dus nog feil en natuurlijk suc6 met de nieuwe job!

Gebruiken ze sap?

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

denoontje


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

denoontje

soms wel soms niet
traceerbaarheid is te te gecompliceerd
kan misschien ook aan de gekozen inrichting liggen van SAP

CZ79

Wij gebruiken Exact Synergy, maar het is maar net waarvoor je hem gebruikt. Ik vind het goed, maar afdeling Sales klaagt wat vaker
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

denoontje

wereldwijd hebben ze (zijn ze) SAP aan het uitrollen dus geen keuze ;-)
Voorheen met moves gewerkt en dat vond ik voor mijn logischer
maar laten we philip zijn topic maar niet met dit vervuilen ;-)

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

RonG

Quote from: HTip on September 27, 2014, 14:01:56
Ik heb sinds een paar maanden een andere baan binnen het ziekenhuis

Success met je nieuwe baan Philip :)

larzie

Gefeliciteerd met je nieuwe functie binnen het ziekenhuis. Klinkt als een mooie en grote uitdaging! Goed bezig!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Alex Groningen

Zonde dat een prachtige topic als deze alsmaar verder weg zakt.
En wat helemaal jammer is, is dat Philip al 2 maand niet meer actief is op dit forum!


clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

quattronl

Quote from: Alex Groningen on November 23, 2014, 09:38:42
Zonde dat een prachtige topic als deze alsmaar verder weg zakt.
En wat helemaal jammer is, is dat Philip al 2 maand niet meer actief is op dit forum!
Tja, sommige mensen moeten nou eenmaal (veel) centjes verdienen om de HT-honger te kunnen stillen ;)

Veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging Philip!
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Maikel_audionerd

Quote from: Alex Groningen on November 23, 2014, 09:38:42
Zonde dat een prachtige topic als deze alsmaar verder weg zakt.
En wat helemaal jammer is, is dat Philip al 2 maand niet meer actief is op dit forum!

Zeker jammer  :-[
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

vik

Philip super leuk dat je toch tijd hebt kunnen maken voor een bezoekje aan ons demo weekend  :pompom:

Begin volgend jaar kom ik langs met de nieuwe stufe 3 Denon DBT-3313 blu ray speler en kunnen we vergelijken.

Ik wens jullie alvast hele fijne kerst dagen!  :angel:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Robbert54

Philip zie nu pas je filmpje van tweakers. Wat geweldig gaaf zeg! geweldig. Gelijk maar even dit topic omhoog helpen.  :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

michel69

Eventjes dit topic maar weer eens een stuk hoger plaatsen dan dat hij nu staat ;).......deze ruimte met het hele bijbehorende verhaal van Philip zijn tocht naar zijn droombios.....was voor mij de eerste aanraking met dit forum en heeft uiteindelijk daartoe geleid dat ik ook ben besmet met het virus.......bedankt Philip ;) ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Maikel_audionerd

Quote from: michel69 on June 21, 2015, 22:24:21
Eventjes dit topic maar weer eens een stuk hoger plaatsen dan dat hij nu staat ;).......deze ruimte met het hele bijbehorende verhaal van Philip zijn tocht naar zijn droombios.....was voor mij de eerste aanraking met dit forum en heeft uiteindelijk daartoe geleid dat ik ook ben besmet met het virus.......bedankt Philip ;) ;D
Idem dito, Philip's manier van schrijven maakte het destijds erg laagdrempelig om meer te weten te komen over akoestiek. Ik hoop over twee maand ook te kunnen beginnen aan een hometheather, dan moet ik de eerste 100 pagina's nog maar eens weer doorlezen  ::)

Ben benieuwd Philip hoe het gaat
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0