Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

modde239


Zaagstra

Quote from: modde239 on November 20, 2014, 14:53:58
Ripper Street seizoen 3 is begonnen. ...

Ik ben net met seizoen 2 begonnen, het lijkt wel een Game of Thrones reunie af en toe. Ik vind het een goede serie.

Waar ik een beetje op uitgekeken raak is Dexter. Ik zit nu vast op 2/3 van seizoen 4, en afgezien van mevrouw Dexter met haar zure mond en zeurstem begint meneer Dexter ook wat te irriteren. Zijn succes met rotsmoesjes wordt steeds onwaarschijnlijker, met meteo congressen, 'busy at the station' etc terwijl hij hele dagen huisjes in elkaar timmert. Dat moet onderdehand iemand toch opvallen?
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Aan de andere kant ben ik verzot op Masuka, Debra Morgan en het koppeltje LaGuerta/Batista. Dus misschien toch maar verder...

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

newday

Afgelopen week het vijfde en laatste seizoen Boardwalk Empire gezien, was boeiend tot het einde.

Ik vond het een geweldige serie en wat mij betreft in mijn all time top 3 (met Sopranos en Breaking Bad)  :pompom: :pompom: :pompom:

Aeron

Quote from: Zaagstra on November 20, 2014, 15:49:27
Ik ben net met seizoen 2 begonnen, het lijkt wel een Game of Thrones reunie af en toe. Ik vind het een goede serie.

Waar ik een beetje op uitgekeken raak is Dexter. Ik zit nu vast op 2/3 van seizoen 4, en afgezien van mevrouw Dexter met haar zure mond en zeurstem begint meneer Dexter ook wat te irriteren. Zijn succes met rotsmoesjes wordt steeds onwaarschijnlijker, met meteo congressen, 'busy at the station' etc terwijl hij hele dagen huisjes in elkaar timmert. Dat moet onderdehand iemand toch opvallen? Jammer dat ze sgt Doakes en special agent Lundy hebben laten hemelen, die gaven wat sjeu er aan. Aan de andere kant ben ik verzot op Masuka, Debra Morgan en het koppeltje LaGuerta/Batista. Dus misschien toch maar verder...

Walter Zed

Vond Dexter een erg goede serie, heb hem dan ook helemaal afgegeken.
Persoonlijk vond ik het laatste seizoen het minste, en dan met name de laatste aflevering, maar overall zeker 1 van mijn favorieten!

By the way: voor de mensen die nog niet bij seizoen 4 zijn is het misschien handig om spoiler tags te gebruiken...

katwax

Quote from: Jumping Jack on November 20, 2014, 13:16:44
Zoveel karakter heb ik dus niet. Gisteren S07E11 gekeken. Erg sterke aflevering vol emotie (en voor de verandering eens niet al te veel geweld).
Moet toegeven dat ik ondertussen ook al S7E1 gezien heb en ik direct zin om volgende aflevering te zien.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Quote from: modde239 on November 20, 2014, 14:53:58
Ripper Street seizoen 3 is begonnen. ...
Deze heb ik opgeven om de een of andere reden kwam ik niet door S1, hoewel ik niet kan zeggen dat het slecht was.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

Quote from: katwax on November 21, 2014, 10:30:26
Moet toegeven dat ik ondertussen ook al S7E1 gezien heb en ik direct zin om volgende aflevering te zien.

Aflevering 10 was de sterkste/heftigste tot nu toe. Aflevering 11 ging daarop verder. De afleveringen zijn ook langer nu. Ze duren meer dan een uur per stuk.

De spanning is super, je wil gewoon doorlopend antwoord op de vraag: wie overleven er en wie sneuvelen ?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

Quote from: Hanky Panky on November 21, 2014, 13:04:58
Aflevering 10 was de sterkste/heftigste tot nu toe. Aflevering 11 ging daarop verder. De afleveringen zijn ook langer nu. Ze duren meer dan een uur per stuk.

De spanning is super, je wil gewoon doorlopend antwoord op de vraag: wie overleven er en wie sneuvelen ?
grrrr, you make it worse :P
Het probleem hier is dat ik het moet zien als mijn vrouw niet wil kijken, want ze vindt SOA niet goed. Maw in de late(vroege) uren :p
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

modde239


roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Jumping Jack

Quote from: katwax on November 21, 2014, 14:52:44
grrrr, you make it worse :P
Het probleem hier is dat ik het moet zien als mijn vrouw niet wil kijken, want ze vindt SOA niet goed. Maw in de late(vroege) uren :p

Vorige week de finale gezien (S07E13)  :worship:. Nu cooldown middels 'how I met your mother' op netflix  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

clipto

Quote from: clipto on November  4, 2014, 23:32:33
Ik heb hetzelfde inderdaad, wil hem het liefst in 2 weken af kunnen kijken.
Wacht dus even op alle delen en ga dan beginnen aan het laatste seizoen

Druk met werk en studie, dinsdag examen en dan eens beginnen aan het laatste seizoen Sons of Anarchy!!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

modde239


Zaagstra

Quote from: Aeron on November 20, 2014, 22:30:19
By the way: voor de mensen die nog niet bij seizoen 4 zijn is het misschien handig om spoiler tags te gebruiken...

Point taken en spoiler tags toegevoegd. Het zou trouwens best kunnen dat zodra ik weer Netflix heb (ben financieel ff fors op de rem gegaan) ik Deter weer probeer.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Jumping Jack

Quote from: clipto on December 18, 2014, 23:23:38
Druk met werk en studie, dinsdag examen en dan eens beginnen aan het laatste seizoen Sons of Anarchy!!

Enjoy the ride!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

roeleken

3 afleveringen van Scorpion gezien. Wat een pompeuse, voorspelbare, Amerikaanse, feel good rubbish
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

CZ79

Even anders en veel korter dan de meeste series: Black Books....iemand gezien (engelse sitcom)?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Jumping Jack

Lang geleden gezien toen die reeks op tv werd uitgezonden. Erg cynische, zwarte humor maar ik vond het geweldig! Bill bailey is hilarisch in die reeks.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Bart_M

Quote from: roeleken on December 21, 2014, 00:27:09
3 afleveringen van Scorpion gezien. Wat een pompeuse, voorspelbare, Amerikaanse, feel good rubbish

Dat had ik met Last Ship. Amerikanen zijn de wereldhelden en al qaeda blijft simpel en slecht...

Toch maar afgekeken en aan het eind werd het gelukkig wel iets beter...

Bart_M

Overigens ook in korte tijd House of Cards erdoorheen gejaagd. Super!

Boardwalk Empire staat nu op de lijst.

eddy135

Zojuist Hannibal seizoen 2 afgekeken: wat een zinderende ontknoping na een opbouw vanaf het eerste moment...
Bloedstollend en duister, en af en toe is een sterke maag hard nodig, maar wat een ongelofelijk mooie serie is dit, zeg. :worship: brrrr
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

riwi

Quote from: Bart_M on December 21, 2014, 10:45:48
Boardwalk Empire staat nu op de lijst.

Die is echt zeer goed (voor mensen die niet de hele tijd actie nodig hebben). Goed geacteerd en opgebouwd. Zopas het laatste seizoen afgekeken. Mooi.

Ik zit nu Lilyhammer S3 te kijken, 2 afleveringen gezien, 6 te gaan. Meer van het zelfde ala S1 en S2. Wel geinig.

LuPo

Spartacus seizoen 1 afgekeken. Nu bezig met Homeland seizoen 4.

Daarna weer verder met Spartacus en ook Sons of Anarchy moet ik nog 2 seizoenen van. Druk druk druk.. :P

modde239