Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W.Otter

bedankt! dat is lang geleden  :nopompom:

klinkt inderdaad subliem! heel tevreden mee.

hoe is het met jou?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Klopt! Ik ben, al dan niet bewust, wat minder actief geweest op het forum. Andere interesses etc, gewoon bewust wat minder tijd besteden aan op het www rondhangen! Voordeel is dat ik dan ook gewoon meer van films geniet ipv op alles zit te letten :D

Kan me voorstellen dat je erg tevreden bent, pracht set heb je nu staan! Erg mooi die vloerstaanders als rears, mooi ruim opgesteld!  :pompom:


W.Otter

ja ik las het al  :tounge2: niet bij stil gestaan, zal zo even uitgebreid reageren via pm.

De CM7's als rear zijn inderdaad een goede keuze. De CM5's waren eigenlijk de oorsponkelijke keuze maar na wat zoeken leken mij de CM7's ook wel wat..
ze zijn echter niet zo vaak tweedehands aangeboden dus toen ze voorbij kwamen sloeg ik mijn slag  :devil:

geweldig geluid zo ik kan niets anders zeggen :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Atmoz

Quote from: W.Otter on May 31, 2014, 08:31:15
ja ik las het al  :tounge2: niet bij stil gestaan, zal zo even uitgebreid reageren via pm.

De CM7's als rear zijn inderdaad een goede keuze. De CM5's waren eigenlijk de oorsponkelijke keuze maar na wat zoeken leken mij de CM7's ook wel wat..
ze zijn echter niet zo vaak tweedehands aangeboden dus toen ze voorbij kwamen sloeg ik mijn slag  :devil:

geweldig geluid zo ik kan niets anders zeggen :pompom:

lol :worship:
Dat lijkt mij ook inderdaad O0 O0

Sjieke speakers!!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

W.Otter

danku! mooie woorden van iemand met een scrolbalk in z'n handtekening  :coffee:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

mrdj

Sweet die CM7 achter, waar heb je die precies vandaan als ik zo vrij mag zijn. Welke site?

Heerlijk zo inspiratie opdoen :)

W.Otter

tweedehands uiteraard.. de luidsprekers worden al een tijdje niet meer gemaakt dus een set vinden in deze staat wordt alleen maar zeldzamer!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

zo dan! even de bezem er doorheen..

al een tijdje niet echt meer actief geweest op het forum en ook niet heel erg veel veranderingen doorgevoerd. er staat overigens wel een PS4 en het ziet er naar uit dat ik mijn RDG1520 ga verkopen.

wat er voor in de plaats komt? niets op streaming gebied (misschien ooit een bluesound node o.i.d. maar ik denk dat ik mijn zinnen zet op een grotere subwoofer (velo 15 inch) of een grotere tv (pana 65vt60).

daar moet uiteraard nog wel even voor gespaard worden  :tounge2:

to be continued
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

FeaR1986

Quote from: W.Otter on November  3, 2014, 09:59:11
zo dan! even de bezem er doorheen..

al een tijdje niet echt meer actief geweest op het forum en ook niet heel erg veel veranderingen doorgevoerd. er staat overigens wel een PS4 en het ziet er naar uit dat ik mijn RDG1520 ga verkopen.

wat er voor in de plaats komt? niets op streaming gebied (misschien ooit een bluesound node o.i.d. maar ik denk dat ik mijn zinnen zet op een grotere subwoofer (velo 15 inch) of een grotere tv (pana 65vt60).

daar moet uiteraard nog wel even voor gespaard worden  :tounge2:

to be continued

Als je nog moet gaan sparen voor die Panasonic VT60 mag je je gaan voorbereiden op een tweedehandse dan wel demo-model. Panasonic is gestopt en de modellen zijn schaars dan wel op. Er zijn al gevallen bekend van eigenaren van een defecte Pana VT60 die het aankoopbedrag dan wel dagwaarde hebben gecrediteerd gekregen: geen productie en dus geen voorraad meer om te vervangen.

Wat is je PSN-ID, voeg ik je straks even toe  :smile:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

W.Otter

sparen gaat erg snel hier ;) het is wel een issue dat er een dagwaarde uitgekeerd wordt als de tv er mee op zal houden. Misschien toch eens kijken naar een ander merk, of toch de sub ;)

psn-id is weszo88 geloof ik, ik heb overigens geen live account dus online zal er weinig gespeeld worden  :confused:

overigens is de RDG1520 verkocht! heeft een tijdje te koop gestaan en toch met aardig wat verlies moeten verkopen, hoe dan ook vond ik het beter om nu mijn verlies te pakken dan over een jaar o.i.d. er extreem op achteruit gaan.

het ligt een beetje aan de roadmap van rotel wat ze gaan doen, ze kunnen/willen nog steeds niet mee met andere grote merken. toch blijf ik erg gecharmeerd van het geluid en de vormgeving..

keuzes  :nopompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

FeaR1986

Volgens mij staat er in het grote Pana-topic op Tweakers een lijstje met leveranciers/winkels die nog VT60's hebben, maar het aanbod is erg beperkt en er is volgens mij ook geen zekerheid of het om een Nederlands/EU-model gaat. Ik weet niet hoe het met de andere series a la ST60 zit, gekalibreerd maakt het verschil tussen de ST, VT en ZT eigenlijk bijzonder weinig in een verduisterde ruimte.

Met een standaard PSN ID kan je sowieso online spelen, PSN PLUS geeft alleen wat leuke extra's als gratis games, korting op games, save naar de cloud, et cetera. Maar toevoegen kan nooit kwaad. Ik ben zelf ook meer van de single-player, zeker met de aankomende Assassin's Creed.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

W.Otter

ik heb ook nog niet echt een besluit genomen  8) bedankt voor de info!

wat voor games speel je? ik ben ook meer van de single player, ik kijk erg uit naar the order 1886 en the division (voor de engine).

ben nu voornamelijk bezig met killzone, destiny en onlangs de geweldige : the last of us uitgespeeld, aanrader!

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Op de PS4 heb je PS Plus nodig wil je online kunnen spelen. Op de PS3 was dat niet.

W.Otter

*pffffffff pff pf

zo... even wat stof van dit oeroude topic blazen. pagina 3 kon ik m vinden :confused:

het is even stil geweest in huize Otter, maar dit gaat vanaf vandaag veranderen (waarschijnlijk voor het hele rijtje) wannnnnt er is een SVS PB13Ultra op komst :pompom:

na een tijdje gezocht te hebben naar verschillende subs, daar mijn BK XXLS400 de ruimte niet bepaald voorzag van druk en toch heel wat tekort kwam op film gebied.
mijn film/muziek verhouding schommelt ook nog aardig en na het verkopen van mijn Rotel RDG1520 streamer is dit nagenoeg een 80/20 verhouding geworden in het voordeel van film.

Dus ik zocht een capabele sub die zowel met film als met muziek z'n mannetje staat. Verschillende subs zijn de revue gepasseerd zoals de Velodyne spl1200Ultra, Velodyne DD15 (2e hands als die ergens te koop zou staan), JL audio E112 (iets te duur) en de Rythmik F15HP (door invoer/garantie redenen niet aantrekkelijk voor mij)

al met al is er op dit gebied dus niet heel veel concurrentie en je zou denken dat het de keuze makkelijk maakte. Vrij snel vielen er wat subs af en ging het nog tussen de Velo en de SVS. deze hadden elk voor en nadelen.

De plaatsing van de sub is bij mij altijd een probleem aangezien het een woonkamer is en ik 'm door WAF redenen niet overal mag neerzetten. Ik zit dus vast aan één plek en de SVS was simpelweg de grootste sub die er paste. Ik wou achteraf geen spijt krijgen (zoals ik met TV's wel eens heb) dat ik een maatje groter had gewild.

De 13,5'' driver en de inmense afmetingen en nagenoeg dezelfde output als de Velo maakten voor mij de SVS het meest interessant. Ik verwacht vrij veel van de sub t.o.v. de BK. De BK kwam simpelweg te kort na z'n verhuizing van een kamer van 18m2 naar 50m2.

Foto's zullen volgen! eerst eens wachten op de levering en het worstelen met het formaat/gewicht tijdens het uitpakken :coffee:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Dat is nog eens met recht een UPGRADE. :D

Veel plezier ermee! :headbanging:

jvanhambelgium

Quote from: W.Otter on March 27, 2015, 10:35:56
De 13,5'' driver en de inmense afmetingen en nagenoeg dezelfde output als de Velo maakten voor mij de SVS het meest interessant. Ik verwacht vrij veel van de sub t.o.v. de BK. De BK kwam simpelweg te kort na z'n verhuizing van een kamer van 18m2 naar 50m2.

Foto's zullen volgen! eerst eens wachten op de levering en het worstelen met het formaat/gewicht tijdens het uitpakken :coffee:

Ja die 50m² lijkt me echt wat teveel van het goede voor die BK .... de PB13 zal dit ruimschoot goed gaan [moeten] maken! Kan gewoon niet anders.. :unsure: :sneaky:
We zijn erg benieuwd de komende uren naar je 1e "aaaauuuuwwwww my god" post  :popcorn:

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

W.Otter

pfff wat een belachelijk ding hahaha :tounge2: :D

hij staat lekker te pruttelen! nog een beetje met instellingen kloten maar wat ik nu al hoor dat er op lage volumes zoveel meer diepte in de muziek/film zit.
of je m nou wil laten knallen of rustig mee wil laten spelen, hij lijkt het allemaal te doen!

maandag/dinsdag ben ik vrij dus dat worden lange sessies met films en muziek en afstellen! voor nu met recht een upgrade!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

hier even vlug wat fotos :tounge2:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

jvanhambelgium

Quote from: W.Otter on March 27, 2015, 12:10:35
pfff wat een belachelijk ding hahaha :tounge2: :D

hij staat lekker te pruttelen! nog een beetje met instellingen kloten maar wat ik nu al hoor dat er op lage volumes zoveel meer diepte in de muziek/film zit.
of je m nou wil laten knallen of rustig mee wil laten spelen, hij lijkt het allemaal te doen!

maandag/dinsdag ben ik vrij dus dat worden lange sessies met films en muziek en afstellen! voor nu met recht een upgrade!

Was ook geen eerlijk vergelijk hé ... die BK'tje tegen de PB13  :devil: :devil:
Blij te horen dat er alvast een geode start is gemaakt  :worship:


HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

W.Otter

nee eigenlijk niet ;) heb je nog tips om in te stellen?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Raymen

Wauw wat een kast

Zit te twijfelen om van een sb. Naar een pb te gaan
Als ik dit zo zie pffff

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

W.Otter

wat n ding he  :pompom: binnenkort maar weer verder mee kloten! hoe is het met jouw sub?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

GPO

vet hoor zo'n dikke PB13 -Ultra. Toch wel de ultieme SVS sub!!

:headbanging: :headbanging:
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Raymond187

Quote from: W.Otter on March 27, 2015, 12:17:18
hier even vlug wat fotos :tounge2:
UITSLOVER.... :tounge2: :tounge2: :tounge2:

hehehehe

Wat een kast he knetter.


Geniet ervan !!
Die BK erboven op zetten en goed inregelen die meuk  :headbanging:

Witalik

Zo die is snel binnen ? Dacht 14 dagen gelezen te hebben :-)

Maar dat is een best subwoofertje haha
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"