Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

mooi meubel hoor, hopen dat de muur het houdt ;-)

Madhouse

Quote from: W.Otter on December  3, 2013, 20:59:37
jij kent het goedje Eddy?

Ik gebruik het ook voor mijn speakers, ze glimmen en stof blijft niet vastplakken. Ik gebruik het ook voor het detailen van de auto.

Mooi meubel overigens, ziet er zeer goed uit!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

W.Otter

Quote from: denoontje on December  3, 2013, 21:29:41
mooi meubel hoor, hopen dat de muur het houdt ;-)
de muur gaat het wel houden ;) zitten haken in van goede kwaliteit, en het is een buitenmuur. voor alsnog hangt het nog als een brug ik heb er alle vertrouwen in :smile:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: Madhouse on December  3, 2013, 21:31:31
Ik gebruik het ook voor mijn speakers, ze glimmen en stof blijft niet vastplakken. Ik gebruik het ook voor het detailen van de auto.

Mooi meubel overigens, ziet er zeer goed uit!

als het stof niet blijft plakken is dat al het proberen waard!

bedankt voor je compliment!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rha007

De speakers worden inderdaad gladder, waardoor het stof inderdaad niet blijft plakken. Ik denk echt niet dat het kwaad kan.
Bij eventuele interesse moet je me maar even pm-en, dan kan ik je een sample sturen.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

rayman007

Quote from: Rha007 on December  4, 2013, 09:41:23
De speakers worden inderdaad gladder, waardoor het stof inderdaad niet blijft plakken. Ik denk echt niet dat het kwaad kan.
Bij eventuele interesse moet je me maar even pm-en, dan kan ik je een sample sturen.

Je hebt interesse gewekt ;-) Ga maar eens een fles bestellen. Bij de liter en gallon zit geen spray zie ik?
Zit je een beetje in die wereld? Zie op carclean ook allemaal wax producten. Mijn CM7 hebben veel minikrasjes en ben aan het kijken wat voor niet aggresieve wax ik daarvoor kan gebruiken. Ook voor mij auto zoek ik nog goeie wax om met de hand op te brengen

W.Otter

met heel fijn polijstmiddel moet dat lukken. een goede zachte doek met hoge threadcount kun je dat er zo uithalen!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rha007

Quote from: rayman007 on December  4, 2013, 11:31:28
Je hebt interesse gewekt ;-) Ga maar eens een fles bestellen. Bij de liter en gallon zit geen spray zie ik?
Zit je een beetje in die wereld? Zie op carclean ook allemaal wax producten. Mijn CM7 hebben veel minikrasjes en ben aan het kijken wat voor niet aggresieve wax ik daarvoor kan gebruiken. Ook voor mij auto zoek ik nog goeie wax om met de hand op te brengen

Ik ben wel een beetje bekend in het detailers wereldje ;)
Krasjes krijg je niet weg met een wax. Hiervoor zal je echt moeten polijsten, maar dit heb ik nooit op speakers gedaan en ik zou hier ook heel voorzichtig mee zijn. De lak van speakers is immers niet zo hard als de lak van een auto. Polijstmiddelen heb je in diverse degradaties, dus als je wilt polijsten, neem dan een polijstmiddel met de minst grove korrel.
In de markt sectie heb ik nog een leuke beginners wax te koop staan  ;)
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

rayman007

Quote from: Rha007 on December  4, 2013, 11:46:04
Ik ben wel een beetje bekend in het detailers wereldje ;)
Krasjes krijg je niet weg met een wax. Hiervoor zal je echt moeten polijsten, maar dit heb ik nooit op speakers gedaan en ik zou hier ook heel voorzichtig mee zijn. De lak van speakers is immers niet zo hard als de lak van een auto. Polijstmiddelen heb je in diverse degradaties, dus als je wilt polijsten, neem dan een polijstmiddel met de minst grove korrel.
In de markt sectie heb ik nog een leuke beginners wax te koop staan  ;)

Ik zal eens kijken ;-)
Al heb ik weleens mijn centerspeaker met groene turtle wax gedaan(of zit daar ook polijst in?)

Rha007

 Geen idee of er in turtlewax polijst middelen zitten, maar dat moet je zelf nu kunnen zien op je center. Vaak zitten in goedkope waxen zoals turtle fillers die het eea camoufleren. Als je op je auto deze goedkope meuk gebruikt, dan zie je vaak na 1of 2 wasbeurten de krasjes weer terug.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

W.Otter

nieuwe kabels! :D

weg met die stugge W&M LS-01 en wat een genot, flexibele kabels.
afgemonteerd met W&M BS104 cinch banaan stekkers, ook erg prettig! als je de eindversterker naar voren schuift, dat de kabels dan netjes blijven zitten.
verder gebruik gemaakt van een zwarte kabelmantel, krimpkous en viablue sc4/2 en sc4/4 splitters.

ik moet zeggen dat er veel meer rust in het geluid zit, het scherpe van het hoog is er af en het lijkt alsof er veel meer warmte in het geluid zit.
prachtige kabel, hier ga ik erg veel plezier aan beleven!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

uiteraard is er meer  :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Raymond187


W.Otter

Quote from: quattronl on December  6, 2013, 12:11:05
Netjes, zeker met die Viablue dingen! :pompom:

Ja die maken het wel af  :D niet heel goedkoop maar wel de moeite waard

Quote from: Raymond187 on December  6, 2013, 12:16:16
Goed bezig Otto  :headbanging:

Enjoy the new toys :D

voor nu een erg prettig geluidsbeeld, ik weet niet of het tussen de oren zit maar hoe dan ook een erg mooie kabel!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

BJF

Dat ziet er wel heel netjes uit, veel mooier dan bij mij. Hier moet ik me misschien toch eens in verdiepen, al was het alleen al voor het oog...
NAD M10 V2
Elac FS247

knubbe

Mooi!
Ik dacht eigenlijk dat de 4s11 grijs was van kleur, komt deze van forumsponsor?
Ik wil hem ook gaan halen alleen moet de mijne wit worden :)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Rha007

Mooi gedaan, erg netjes afgewerkt.
Staat heel chique  :clapping:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

W.Otter

Quote from: BJF on December  6, 2013, 13:00:12
Dat ziet er wel heel netjes uit, veel mooier dan bij mij. Hier moet ik me misschien toch eens in verdiepen, al was het alleen al voor het oog...

ik wil het lijstje van wat ik gebruikt heb wel posten hoor ;)
moet ik wel de krimpkousen even nameten!

Quote from: knubbe on December  6, 2013, 13:04:35
Mooi!
Ik dacht eigenlijk dat de 4s11 grijs was van kleur, komt deze van forumsponsor?
Ik wil hem ook gaan halen alleen moet de mijne wit worden :)

dat dacht ik ook op de plaatjes  :D maar alleen maar beter! zwart met zwart is écht zwart. Hoe jij het wit kunt krijgen? dikke katoenen mantel misschien?
komt vana hifisupply geloof ik, eveneens als de viablue splitters/uiteindes.

de connectoren komen van Erik van jouw hifi eveneens als de kabelmantel, adereindhulzen en krimpkous.

ik moet wel even bij vermelden dat hij me verkeerd advies had gegeven, de krimpkous was te groot en de connectoren waren te klein.

gelukkig was mijn center w&m ls-03 afgemonteerd met de grotere variant connector die ik besteld had. Kwestie van omwisselen.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

Hoe knijp jij die adereindhulzen eraan? Heb je zo'n speciale tang?
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Madhouse

Quote from: quattronl on December  6, 2013, 14:47:19
Hoe knijp jij die adereindhulzen eraan? Heb je zo'n speciale tang?
Ik heb er een tang voor ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

lynch1979


erik s.

#1447
Quote from: W.Otter on December  6, 2013, 14:20:54
ik wil het lijstje van wat ik gebruikt heb wel posten hoor ;)
moet ik wel de krimpkousen even nameten!

dat dacht ik ook op de plaatjes  :D maar alleen maar beter! zwart met zwart is écht zwart. Hoe jij het wit kunt krijgen? dikke katoenen mantel misschien?
komt vana hifisupply geloof ik, eveneens als de viablue splitters/uiteindes.

de connectoren komen van Erik van jouw hifi eveneens als de kabelmantel, adereindhulzen en krimpkous.

ik moet wel even bij vermelden dat hij me verkeerd advies had gegeven, de krimpkous was te groot en de connectoren waren te klein.

gelukkig was mijn center w&m ls-03 afgemonteerd met de grotere variant connector die ik besteld had. Kwestie van omwisselen.
past hier toch echt prima.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

W.Otter

Quote from: erik s. on December  7, 2013, 00:22:37
past hier toch echt prima.

haha :D

ja voor de dubbele aders is het prima, voor enkele aders te groot. heb de kabel bi-wire zoals je kunt zien. de connector kon met een beetje proppen best passen. de krimpkous was echter te groot
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF