Introductie.
Mijn naam is Benjamin ik ben 24 jaar. Ik ben sinds begin vorig jaar bezig met het samenstellen van een goed beginners home cinema.
Ik ben een een fanatieke film-kijker en stream ook veel hd films via mijn zelfsamengestelde pc.Toen ik dat klaar had ben ik begonnen met het aanschaffen van een Denon receiver de AVR 1910.
Me ouders hadden nog 2 sony speakers staan die ik gelijk had aangesloten en dat was al een mooi begin.
Doordat ik vanaf me studie een mooie baan in de verkoop kreeg, ben ik verder gaan sparen voor een mooie tv (het WK kwam eraan) en kon ik met een mooie aanbieding bij de MM mijn tv aanschaffen.
En daar bleef het niet bij, ik ging me steeds meer verdiepen in vooral het audio gedeelte.Eerst een mooie set Focal816V gekocht en daarna de center speaker december 2010.Vooral het dymanisch geluid en het mooie design sprak mij dit merk erg aan.
Hardware pc: ATI HD 5770 Vapor x waarmee bluray gestreamed word.
Componenten: Panasonic TX-50VT20
Anthem MRX500 NEWUsher CP6311 Fronts
BK xxls400 glossy black
Denon BP1611UD
Supra Dual kabel 1m interlink
Auralex Subdude
Usher x-718 Usher stands 303Usher center X-616canare bekabeling
Toekomst: Projector
huis
verbeter punten:Zoals het er nu bij staat:Een beetje kaal en er moet idd wat gedaan worden aan kabelmanagement.
zoals het nu is.(foto van 24-12-11)

27-4-2012

sinds 2012 ben ik overgegaan naar het merk usher.dit sprak mij zeer aan toen ik bij WenW hier in de buurt langs ging.toen heb ik besloten helemaal voor usher te gaan.
en een half jaar later 1 juni 2012 heb ik mij nu een compleet Usher surround set gerealiseerd.