Avatar pre-order bij Amazon.co.uk voor 15 pond

Started by RalphH, April 20, 2010, 12:28:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Quote from: riwi on April 23, 2010, 00:37:03
Zijn er meer mensen met problemen met het afspelen van Avatar?
Ik zit net te kijken : het eerste uur gaat prima maar bij 1:16 bij chapter 18 begint het te haperen, c19 en 20 zijn helemaal niet te selecteren en bij c21 kan ie weer verder afspelen. Met de Oppo speel ik.

Mijn nieuwe disk speelt chapters 18-20 perfect af. Dus er was echt (onzichtbaar) schade aan mijn eerste schijf.

celerontje

Kan makkelijk gebeuren, want door zo'n geconcentreerde druk ontstaan snel haarscheurtjes.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Quote from: riwi on April 25, 2010, 19:43:53
Mijn nieuwe disk speelt chapters 18-20 perfect af. Dus er was echt (onzichtbaar) schade aan mijn eerste schijf.

Wat voor haperingen heb jij? Ik heb namelijk vanaf chapter 19 ook problemen, maar ik twijfel of het aan de disc of aan mn dune ligt
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Leen Ronald's disc even, hij woont ook in Delft! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

riwi

Quote from: MaxxMark on April 25, 2010, 19:52:34
Wat voor haperingen heb jij? Ik heb namelijk vanaf chapter 19 ook problemen, maar ik twijfel of het aan de disc of aan mn dune ligt

Bij mij wilde c18 niet spelen (net met die snelle actie met dat Torok beest) en c19 en c20 wilden helemaal niet spelen. Nu heb ik een nieuwe schijf in huis van Bol en die heeft geen enkel probleem.
Ik heb de nieuwe disk nog niet in de Dune getest.

<edit> Speelt met de Dune nu ook goed deze disk. Eerste keer in het menu even wat gehaper, maar daarna speelt ie prima, ook c18 en c19.