Wie van dit forum speelt er allemaal met een XXLS 400 subwoofer

Started by B., April 6, 2010, 22:19:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eastwood

Sinds vandaag ook eigenaar van een XXLS400. Tweedehands op de kop kunnen tikken. Bovenkant had wat vlekken. Heb inmiddels contact gehad met een carwrapbedrijf uit de buurt die hem voor een paar tientjes wel in hoogglans zwart willen wrappen. Staat ie gelijk ook goed bij mijn Spectral meubel. Ben thuis nog met de laatste eindjes van een fikse verbouwing bezig, eind volgende week hoop ik mijn set weer in de vernieuwde woonkamer met open keuken te hebben staan en dan ga ik eens kijken hoe de BK het doet ten opzichte van mijn vorige sub, de REL Storm, die ik binnenkort te koop ga zetten.

frankp


wackid

Wel jammer dat de XXLS400 geen auto on/off heeft. Heeft iemand ervaring met de P12? Is het een wereld van verschil? Twijfel tussen deze en SVS sb2000.
Tvv voor mijn Kef Htb2. Hoop dat het een flinke upgrade is/word

yorkie13

heb hier 2 x b12-300sb met auto on/off en dat werkt prima.
de PB12 doet ongeveer 90% van wat een xxls400 kan.

De SB2000 is dan een betere keus, heb ik naast de xxls400 gehad.

wackid

Thanks, maar vanwaar weer de overstap van SVS naar KB?

Heb een Harmony en Domoticz, zou de XXLS400 kunnen schakelen met een bijvoorbeeld zwave 230v switch.
Denk alleen niet dat de Sub dat fijn vind?

Witalik

Dit zou mogelijk moeten zijn, er zijn meer mensen die hem bijvoorbeeld via Klik aan klik uit schakelen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

wackid

Heb weleens gehoord dat het niet best zou wezen voor de pcb?   

Mooie avatar trouwens. Hier ook mooie Cantons staan.

Witalik

Thanks goede keuze :-)

Zelf ben ik er ook nog niet helemaal van overtuigd. Alleen als ik dalijk de tweede subwoofer erbij zet zal ik ook een KaKu systeem gaan gebruiken. In principe is het niet anders als schakelaar achterop de sub uit en aan zetten. Alleen is het misschien handig om eerst de sub aan te zetten en daarna pas je systeem.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"