David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Started by schedel, March 23, 2010, 23:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jrjhoe

Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

mack


peterrr

zal wel geen barst van kloppen....
Maar ik heb hem ook maar besteld. ;D

Ik weet nog van een "akkefietje" dat er een lcd scherm van Samsung of zo voor E99,- opstond
Dat werd ook terug gedraaid.
( door de rechter)

Maar Schedel bedankt graag meer zulke tips :worship:

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

x.studio

Ik vrees ook dat die prijs een foutje is, maar niet geschoten altijd mis.
Bedankt voor de tip, kan die kans voor 4,99euro (heb genoemde couponcode van audica ook maar meteen gebruikt)niet laten lopen.
:clapping:

richardfm

Net een mailtje ontvangen van BOL:

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7779524640 helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: David Gilmour - Remember That Night - Unknown
Aantal: 1

Wij doen onze uiterste best om bovenstaand(e) artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.
Wij kunnen u helaas geen inschatting geven van de nieuwe levertijd.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Oei oei, als dat maar goed gaat. :o ,
De verwachting is op 30 - 03 - 2010 te leveren, volgens mijn status verzend overzicht.

Criterionlover

Geen wonder na alle bestellingen van zoveel  HT forumleden!  ;D
T+A ; Sonos

RalphH

Klikerdeklik.
En ook ik ben benieuwd (naar het machtige gitaarwerk en de levering daarvan  ;D).
Dank voor de tip!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Audiofiel

Ook ik heb het mailtje gekregen over de uitgestelde levering. Maar ik heb geduld. ;)

Quote from: Criterionlover on March 24, 2010, 21:08:12
Geen wonder na alle bestellingen van zoveel  HT forumleden!  ;D

385 hits is wellicht al 100 bestellingen waard... :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

NielsLu

Quote from: Audiofiel on March 24, 2010, 22:11:33
Ook ik heb het mailtje gekregen over de uitgestelde levering. Maar ik heb geduld. ;)

385 hits is wellicht al 100 bestellingen waard... :P

Hmm, vooralsnog heb ik geen mail over vertraging van levering (kan nog, even afwachten)...
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Audiofiel

Quote from: NielsLu on March 24, 2010, 22:58:02
Hmm, vooralsnog heb ik geen mail over vertraging van levering (kan nog, even afwachten)...

Ook die mail is vertraagd door de grote vraag. :hehe:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

pi

Dank voor de tip! (ben benieuwd hoelang het gaat duren...)

stoffels


Ghanzzzzz


Ralph71

Quote from: Ghanzzzzz on March 25, 2010, 10:34:38
en....... ik ben helaas te laat :(

De prijs staat inderdaad weer op 29,99. De annuleringen zullen nu wel per mail volgen...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Marsh

Quote from: Ralph71 on March 25, 2010, 10:37:10
De prijs staat inderdaad weer op 29,99. De annuleringen zullen nu wel per mail volgen...

Denk je dat het voor iedereen zal zijn?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


hifiman

Quote from: Marsh on March 25, 2010, 10:37:52
Denk je dat het voor iedereen zal zijn?
Nee, voor jou maken ze wel een uitzondering  ;)

Ik had um ook besteld , ben benieuwd.

Ralph71

Quote from: Marsh on March 25, 2010, 10:37:52
Denk je dat het voor iedereen zal zijn?

Nee, alleen voor iedereen die de blu ray voor 4,99 heeft besteld...  :D
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Marsh

Quote from: Audioloog on March 25, 2010, 10:38:38
Nee, voor jou maken ze wel een uitzondering  ;)

Hahaha... misschien moet ik ze snel een bosje bloemen sturen!  ;D
Dacht dat ze dit soort fouten niet ongedaan konden maken, paar jaar geleden heeft een vriend van mij ook wel eens zeer goedkoop een product kunnen kopen die foutief gedrukt stond in een folder, helaas voor hun hebben ze toen wel degelijk het product moeten verkopen voor die prijs en konden ze de prijs niet zomaar opnieuw omhoog gooien voor de mensen die hem al besteld hadden.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


koosnaampje-audiofiel

Overeenkomst:
Conform de Algemene Verkoopvoorwaarden, Artikel 5, is bol.com gerechtigd bestellingen te weigeren dan wel bepaalde voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald.


Zou jammer zijn.... ;)
Klipsch, Denon.

Marsh

Wie weet.. misschien liggen de schijfjes nu allang klaar voor verzending in het magazijn, en cancelen ze enkel nieuwe bestellingen... je weet het niet..  :pompom:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Ralph71

Destijds was er ook zo'n soortgelijke actie, als ik het me goed herinner, met een plasma bij internetwinkel Oppo. Uiteindelijk heeft de rechter gezegd dat Oppo niet hoefde te leveren, consument had kunnen weten dat de prijs fout was. Ik vrees dat het nu niet anders zal zijn...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

koosnaampje-audiofiel

Quote from: Marsh on March 25, 2010, 11:01:00
Wie weet.. misschien liggen de schijfjes nu allang klaar voor verzending in het magazijn, en cancelen ze enkel nieuwe bestellingen... je weet het niet..  :pompom:

Ik hoop het.....zou een leuke meevaller zijn.

:D
Klipsch, Denon.

Marsh

Quote from: Ralph71 on March 25, 2010, 11:01:56
Destijds was er ook zo'n soortgelijke actie, als ik het me goed herinneren, met een plasma bij internetwinkel Oppo. Uiteindelijk heeft de rechter gezegd dat Oppo niet hoefde te leveren, consument had kunnen weten dat de prijs fout was. Ik vrees dat het nu niet anders zal zijn...

Dat vind ik dit geval echt pure onzin.
De gemiddelde consument heeft totaal nog geen idee van de gemiddelde BR prijzen.
Daarnaast zijn er ook gewoon schijfjes te vinden van 5/10/12 euro.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Ralph71

Quote from: Marsh on March 25, 2010, 11:02:55
Dat vind ik dit geval echt pure onzin.
De gemiddelde consument heeft totaal nog geen idee van de gemiddelde BR prijzen.
Daarnaast zijn er ook gewoon schijfjes te vinden van 5/10/12 euro.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ga ervan uit dat Bol helaas niet zal leveren...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro