Kabel Ziggo "uit de lucht" Site onbereikbaar.

Started by Criterionlover, March 16, 2010, 21:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Quote from: Rock Solid on March 16, 2010, 22:14:40
Hiero in Groningen doet de TV het ook weer ...


Las je berichtje en gelijk maar even gekeken. Alle zenders zijn weer in de lucht.

Raymen

tilburg 013 heeft ook weer beeld. dank je wel
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

solitaire

Quote from: Geert1962 on March 16, 2010, 22:17:18
Die was natuurlijk weer aan het hopen op ouderwetse tijden.  :inlove:


... 't boek is al uitgekozen  :devil: ;)



Goed dat iedereen weer in de lucht is !

genietse



Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

corival

Ik had hem op Ziggo TV (kanaal 11) gezet. Deze geeft nu nog steeds een foutmelding. :-[

Nu lees ik hier dat de tv het al weer bijna een uur doet. Kon ik gelukkig nog net de laatste 30 seconden van Chelsea - Inter zien..
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

Perfectionist

Ik vond het heerlijk om een avond geen tv te hebben. Zouden ze vaker moeten doen.  :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

neptune

Ik heb hier zo'n alles in een doos van Ziggo staan die ik nog moet aansluiten. (edit: nee ik sluit niet de doos zelf aan :D )
Hebben ze dit vaker? ;D :devil: :(
zet hier iets neer


Grindtegel

hier werkt het ook alweer, heb in de tussentijd maar een filmpje gekeken.

Overigens ben ik altijd super tevreden over ziggo, in alle jaren dat ik ziggo kijk is dit de 1e storing, en dan ook nog eens binnen een uur of 2 weer opgelost, prima toch?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon


Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

svmnb

Vaag gedoe: na de storing zijn alle geplande opnamen gewist op mijn Humax 5050C. :wacko:
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Jeroen de Waal

Waarschijnlijk omdat de guide van het padje was geraakt door de storing. Humax ziet geen guidegegevens en beslist vervolgens dat de geplande opnames niet mogelijk zijn.


Jeroen.

svmnb

Kan dat dan ook met opnamen die niet via de guide zijn gepland, maar met schedule? En ook met opnamen die pas dagen na die storing zijn gepland? Ik had er ca. 10 gepland voor de hele week en de lijst was compleet leeg.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Jeroen de Waal

Ben er niet zeker van, maar volgens mij kan dat wel ja. Ook al doe je iets plannen via schedule, dan nog brengt de Humax een link met de guide.


Jeroen.

Ghosty J

Het beeld van het 6de zintuig is toch aardig scherp. Die mevrouw met het rode haar in de bus moet toch maar eens gaan scheren :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase