Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vergeerr72

Quote from: fugazi_2009 on December 24, 2021, 14:42:58
Het blijft naar al die jaren een briljant nummer! Hoewel ik de vernieuwde versie door Wulf tijdens Beste Zangers ook zeer kan waarderen. 

Deze dus https://youtu.be/mLB86kf1DuE
Mooi geactualiseerd
Zet maar online, weet je het zeker?
Kijk naar mij, ik heb het beter
En met elke like, groeit de onzekerheid

En al die bedrijven, die meer van jou weten
Dan jij van jezelf, ooit weten zal
Het is een enge gedachte, misleid en gevangen, in dat web

En wat is nou nog geld waard, als aandacht meer waard blijkt
En je met kromme rug, de hele dag op je scherm kijkt
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Vriend van mij die het pakketje heeft aangenomen,  heeft zolang de Acoustic Revive maar bij hem in het rack gezet.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Peerless Monster

Quote from: fugazi_2009 on December 24, 2021, 20:44:35
Vriend van mij die het pakketje heeft aangenomen,  heeft zolang de Acoustic Revive maar bij hem in het rack gezet.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk



Geinig die kerstverlichting zo in je set 😊
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fugazi_2009

Lol,  dat is zijn zelfbouw dac daar bovenin

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

toetertje

De revive werkt beter als hij vrij staat,
En minimaal 1.5 mtr hoog.  ;)

fugazi_2009

Quote from: toetertje on December 24, 2021, 22:10:10
De revive werkt beter als hij vrij staat,
En minimaal 1.5 mtr hoog.  ;)

Ja, dat had ik hem intussen ook al verteld  ;D. Of eigenlijk was zijn vraag toen hij deze foto stuurde: "Wat is het en waar moet die staan?"
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

Het blauw lampje schijnt wel erg fel zo te zien ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

Quote from: Maximus_Aurelius on December 25, 2021, 10:03:07
Het blauw lampje schijnt wel erg fel zo te zien ;)

Past wel mooi bij de Marshes
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fugazi_2009

Tja,  dat wordt weer afplakken!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

chansig

#1634
Wat ik nu ga zeggen moet je niet als flauwekul lezen, dit komt uit de tijd dat ik met vage shizzle bezig was:

Daarin was zelfs de kleur van de led van invloed op de vage schizzle. De vage schizzle zit in dezelfde categorie vage schizzle als dit kastje en ik meen zelfs dat het elkaar nauw raakt. Maar een blauwe led was volgens mij not done. Geen idee waarom.

Enige uitleg waarom het apparaat op 1.50 hoogte moet staan ? Het is namelijk een enorm lage frequentie waar het over gaat, die trekt zich van 1.50 meter verschil niet zoveel aan.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

toetertje

Het hele technische verhaal erachter kan ik je niet vertellen, maar dat heeft
te maken met obstakels die de straling van de schumann frequentie blokkeren.

chansig

#1636
Wat ik al schreef die frequentie trekt zich niet veel aan van 1.50 meter. Maar goed. Ws werkt het beter als het in het zicht staat.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fugazi_2009

Quote from: chansig on December 25, 2021, 10:21:08
Wat ik nu ga zeggen moet je niet als flauwekul lezen, dit komt uit de tijd dat ik met vage shizzle bezig was:
Oei, nu vraag je wel wat van mij. Het standaard uitgangspunt is toch dat alles wat je schrijft flauwekul is?  ;D ;D

Quote from: chansig on December 25, 2021, 10:21:08
Daarin was zelfs de kleur van de led van invloed op de vage schizzle. De vage schizzle zit in dezelfde categorie vage schizzle als dit kastje en ik meen zelfs dat het elkaar nauw raakt. Maar een blauwe led was volgens mij not done. Geen idee waarom.
Volgens mij hebben we gewoon vage wetten die zeggen dat je moet kunnen zien als een apparaat aan staat. Bij mij gaat die blauwe led gewoon afgeplakt worden of op z'n minst flink gedempt worden. Ik wordt knettergek van alle ledjes op al die apparaten.

Quote from: chansig on December 25, 2021, 10:21:08
Enige uitleg waarom het apparaat op 1.50 hoogte moet staan ? Het is namelijk een enorm lage frequentie waar het over gaat, die trekt zich van 1.50 meter verschil niet zoveel aan.

Dat vraag ik mij ook af. Dat het apparaat vrij moet staan, kan ik nog iets bij begrijpen maar die hoogte? Geen idee, vind er ook geen antwoord op. Waar die uiteindelijk staat, lijkt minder uit te maken. Sommige zetten juist tussen de speakers, anderen willen hem daar juist niet hebben. Ik heb een vitrinekast achter in de kamer staan daar kan die mooi bovenop staan. Maar misschien zijn die lage frequenties gewoon zwaarder en vallen ze heel snel op de aarde neer, dus moet het apparaat hoger staan om er nog wat effect van te hebben.  ;D ;D ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

chansig

#1638
Dank dat je je best hebt gedaan me serieus te nemen. :D

Maar een blauwe led schijnt iets te doen met het geluid. Dat was de strekking van mijn post. Doe ermee wat je wilt. Het was toentertijd nogal een "dingetje".

Maar ik heb wel een idee waarom op 1.50: Staat hij lekker in het zicht, versterkt het gevoel van etc.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

Je zou dan maar Marantz componenten hebben met hun blauwe ledbalken.




Quote from: chansig on December 25, 2021, 11:58:32
Dank dat je je best heb gedaan me serieus te nemen. :D

Maar een blauwe led schijnt iets te doen met het geluid. Dat was de strekking van mijn post. Doe ermee wat je wilt. Het was toentertijd nogal een "dingetje".

Maar ik heb wel een idee waarom op 1.50: Staat hij lekker in het zicht, versterkt het gevoel van etc.

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Quote from: chansig on December 25, 2021, 11:58:32
Dank dat je je best hebt gedaan me serieus te nemen. :D

Ja, maar mijn ouders hebben mij ook geleerd om respect voor ouderen te hebben.  ;D

Quote from: chansig on December 25, 2021, 11:58:32
Maar een blauwe led schijnt iets te doen met het geluid. Dat was de strekking van mijn post. Doe ermee wat je wilt. Het was toentertijd nogal een "dingetje".
We zullen het zien. Bij mij zal het niet van het ledje moeten komen. Ik merk wel of die wat doet en anders kan die zo marktplaats weer op.

Quote from: Xander32 on December 25, 2021, 12:06:26
Je zou dan maar Marantz componenten hebben met hun blauwe ledbalken.





Je mag toch hopen dat die uit kunnen?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72



Quote from: fugazi_2009 on December 25, 2021, 13:37:37

Je mag toch hopen dat die uit kunnen?
Kost wel heel veel tape zo[emoji6]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

#1642
Quote from: vergeerr72 on December 25, 2021, 16:04:20
Kost wel heel veel tape zo[emoji6]

Duck Tape, goed voor alles!

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Quote from: fugazi_2009 on December 25, 2021, 16:08:36
Duck Tape, goed voor alles!


[emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Met de wat rustige dagen deze periode, eindelijk eens mijn concertfoto's kunnen uitzoeken en op de website zetten. Ik liep daar toch zo'n 5 jaar achter. Gelukkig werd ik daar geholpen door Covid, zodat er de laatste 2 jaar niks is gebeurd  ;D

De meest bijzondere foto blijft natuurlijk deze:



Een vriend van mij heeft familie die hoog in de boom bij Mojo zit. Die had backstage passen voor ons geregeld, inclusief een foto moment met de band. Er waren mensen die hiervoor richting de 1000 euro voor hadden betaald, die stonden daar al 2 uur in de rij. Wij kwamen backstage, gingen naar een aparte ruimte, kregen een drankje en op zeker moment was het "De band is er". Wij werden de hele rij voorbij geleid en gingen als eerst met de band op de foto. Leuke ervaring!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Kwabbernoot

Zo te zien vond de band het een stuk minder leuke ervaring.  :laugh:
Maar wel een coole foto om te hebben.

fugazi_2009

Quote from: Kwabbernoot on December 28, 2021, 10:08:55
Zo te zien vond de band het een stuk minder leuke ervaring.  :laugh:
Maar wel een coole foto om te hebben.

Waarschijnlijk toen s'avonds de smink er af was en ze naar hun bankrekening keken konden ze wel lachen  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Kwabbernoot

Kiss deed het niet voor het geld.  ::)

fugazi_2009

Quote from: Kwabbernoot on December 28, 2021, 10:25:47
Kiss deed het niet voor het geld.  ::)

Ja, dat zei ik ook tegen mijn baas toen ik er een stapel opties bij kreeg. Maar ik heb ze toch maar geaccepteerd  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Doet niks af aan zo'n moment.

Gaaf! Helemaal met een verhaal erbij 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.