Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Leuk, een stukje pure audio voodoo op de kop getikt. Toen ik hier op het forum ging zoeken of iemand er mee bekend was kwam ik 1 topic tegen waar mensen (zo'n 10 jaar geleden) vooral heel druk waren met het belachelijk te maken (zonder het natuurlijk uitgeprobeerd te hebben). Ik wilde het experiment wel aangaan, werkt het niet voor mij dan verkopen we het gewoon weer.  ;D



Krijg het nog druk die paar weken dat ik dan in Nederland ben!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

#1601
Is het de nieuwste variant de RR-888? Of nog de 7 serie?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, of je iets-/wat je gaat ervaren.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Maar even een review over de MIG bolletjes aan de website toegevoegd

https://www.jackvandijk.nl/hifi_review.php?Id=186
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

De nieuwe voetjes voor de MSB dac zijn aangekomen. Wel een beetje jammer was dat DPD het doosje gewoon voor de deur had gezet omdat er niemand thuis was.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

#1607
Quote from: fugazi_2009 on December 20, 2021, 21:06:44
Maar even een review over de MIG bolletjes aan de website toegevoegd

https://www.jackvandijk.nl/hifi_review.php?Id=186

Ik ga eens de review lezen ;).
Qua voetjes of Spike bases ben ik meer bekend met Harmonix.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

fugazi_2009

Quote from: Maximus_Aurelius on December 21, 2021, 18:04:57
Ik ga eens jouw review lezen ;).
Qua voetjes of Spike bases ben ik meer bekend met Harmonix.

Niet zelf geschreven hoor! Daar blijf ik verre van, voor je het weet ligt je hoofd op het hakblok
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

#1609
Quote from: fugazi_2009 on December 21, 2021, 18:06:24
Niet zelf geschreven hoor! Daar blijf ik verre van, voor je het weet ligt je hoofd op het hakblok

Goh je meent het  :o  :tongue2:. Hier toch niet  :D.
Mijn tip, review schrijven over je laatste aanwinst de RR 888  :tongue2:  :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

fugazi_2009

Quote from: Maximus_Aurelius on December 21, 2021, 18:07:11
Mijn tip, review schrijven over je laatste aanwinst de RR 888  :tongue2:  :D

Goed idee!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

fugazi_2009

#1612
Terug naar waar het om gaat, de muziek. Het moge duidelijk zijn dat ik wel een fan van Marillion ben. De band wilde afgelopen november op tour gaan,  hun 'Light at the end of the tunnel' tour. Het probleem dat bands natuurlijk nu hebben is dat er grote financiĆ«le risico's aan het toeren zit. Als een overheid opeens een lockdown aankondigt of een van de band leden test positief dan moeten ze concerten annuleren. En verzekeringsmaatschappijen branden zich hier niet aan,  dus zo'n band draait dan zelf voor de kosten op.

Marillion had hier wat op verzonnen door hun fans te vragen garant te staan. Je legde dus geld in, met het risico dat kwijt te zijn als er echt een probleem zou optreden. Daar stonden ook wat perks tegenover, beetje zoals bij een kickstart campagne. De deelnemers werden de Lightsavers genoemd.

De tour is goed verlopen, dus begin december kreeg ik mijn geld al terug. Vandaag kwam de e-mail met de download link voor het materiaal bestaande uit:
- Het attachde certificaat
- Een hele high res foto gemaakt door een professioneel fotografe tijdens de tour
- Een last but not least een van de concerten van de tour (Hammersmith) in wav
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Ja, een mooie oplossing in deze tijd waarin bands het toch wel heel lastig hebben. En dan was dit nog maar een toer enkel in de UK, als ze meerdere landen moeten gaan bezoeken wordt het nog lastiger. Hoewel bands het afgelopen jaar Nederland wel redelijk actief negeren vanwege het totaal onvoorspelbare gedrag van onze regering hier.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Marco66

Quote from: fugazi_2009 on December 21, 2021, 21:58:26
Terug naar waar het om gaat, de muziek. Het moge duidelijk zijn dat ik wel een fan van Marillion ben. De band wilde afgelopen november op tour gaan,  hun 'Light at the end of the tunnel' tour. Het probleem dat bands natuurlijk nu hebben is dat er grote financiĆ«le risico's aan het toeren zit. Als een overheid opeens een lockdown aankondigt of een van de band leden test positief dan moeten ze concerten annuleren. En verzekeringsmaatschappijen branden zich hier niet aan,  dus zo'n band draait dan zelf voor de kosten op.

Marillion had hier wat op verzonnen door hun fans te vragen garant te staan. Je legde dus geld in, met het risico dat kwijt te zijn als er echt een probleem zou optreden. Daar stonden ook wat perks tegenover, beetje zoals bij een kickstart campagne. De deelnemers werden de Lightsavers genoemd.

De tour is goed verlopen, dus begin december kreeg ik mijn geld al terug. Vandaag kwam de e-mail met de download link voor het materiaal bestaande uit:
- Het attachde certificaat
- Een hele high res foto gemaakt door een professioneel fotografe tijdens de tour
- Een last but not least een van de concerten van de tour (Hammersmith) in wav

Aantal concerten van hun op bluray, topmuziek!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

fugazi_2009

Aangezien ik voorlopig de nieuwe voetjes voor de MSB nog niet zelf kan bewonderen, dan maar een filmpje hoe ze worden gemaakt:

https://www.youtube.com/v/x5E5cB-NdFc
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Oh, en het volgende pakketje is blijkbaar binnen gekomen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Peerless Monster

#1618
Quote from: fugazi_2009 on December 24, 2021, 13:11:29
Oh, en het volgende pakketje is blijkbaar binnen gekomen.


Dat is snel!
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Ik heb hem weleens te leen gehad van een collega.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vergeerr72

Quote from: fugazi_2009 on December 24, 2021, 13:11:29
Oh, en het volgende pakketje is blijkbaar binnen gekomen.
Het is duidelijk dat men PostNL volgens lifo werkt.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

toetertje

Quote from: fugazi_2009 on December 24, 2021, 13:11:29
Oh, en het volgende pakketje is blijkbaar binnen gekomen.

Leuk hoor, ik heb hem ook gehad.
En respect, dat je het hier nog durft te vertellen.  :worship: ;)

Kwabbernoot

Want? Wat is het ergste dat je kan overkomen? Dat iemand het onzin noemt? Dat iemand erom lacht? Loat goan.

Groeten...

fugazi_2009

Quote from: vergeerr72 on December 24, 2021, 13:25:14
Het is duidelijk dat men PostNL volgens lifo werkt.
[emoji16]

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Quote from: toetertje on December 24, 2021, 13:35:46
Leuk hoor, ik heb hem ook gehad.
En respect, dat je het hier nog durft te vertellen.  :worship: ;)
Maar wat is nou die heilstaat, als er muren omheen staan?
Als je bang en voorzichtig met je mening moet omgaan.
Ach wat is nou die heilstaat, zeg mij wat is ie waard?
Wanneer iemand die afwijkt voor gek wordt verklaard.


Het Klein Orkest zal toch wel weer in de top 2000 staan.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

#1624
Het blijft na al die jaren een briljant nummer! Hoewel ik de vernieuwde versie door Wulf tijdens Beste Zangers ook zeer kan waarderen. 

Deze dus

https://www.youtube.com/v/mLB86kf1DuE
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one