Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

garmtz

Quote from: fugazi_2009 on August 26, 2014, 10:35:43
Totaal geen nieuws op het gebied van de set, eigenlijk geen veranderingen.

Maar wel besloten mijn website maar eens aan te pakken. De oude website was toch al weer meer dan 10 jaar oud. Dus een nieuw design, honderden nieuwe apparatuur foto's enz.

Nog niet alles werkt perfect, sowieso moet ik de search nog aanzetten en ook het doorlinken op de tags werkt nog niet.

http://www.jackvandijk.nl

Even wat spellingsdingetjes: Gallary moet zijn Gallery en 'Main set' is geen goed Engels: 'Main system' is beter.

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on August 26, 2014, 10:58:20
Kies jij er maar een ;)


Wanneer komt je nieuwe TV? Je oude is een 65"? Wat vraag je daarvoor :P

Lol. Eh voor de tv moet ik je dan wel als tweede op de wachtlijst zetten. De grap was wel dat ik recentelijk met M in Dusseldorf even door de Saturn liep. Ik had gezegd dat ik even wilde kijken of de Samsung 75" 4K tv er ook stond. Nou de tv stond er en M bleef naar die tv kijken terwijl ik de rest van de Saturn doorliep. Kom ik terug bij haar, zegt ze: "Maar dat ding staat hier toch gewoon te koop?". Ik: "Ja, klopt". Zij: "Maar waarom hebben we dat dan nog niet?". Ik: "Omdat die 7000 euro kost?". Zij: "Ja, dus?".
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: garmtz on August 26, 2014, 10:58:50
Even wat spellingsdingetjes: Gallary moet zijn Gallery en 'Main set' is geen goed Engels: 'Main system' is beter.

Goed punt. Zal het aanpassen
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on August 26, 2014, 11:12:01
Lol. Eh voor de tv moet ik je dan wel als tweede op de wachtlijst zetten. De grap was wel dat ik recentelijk met M in Dusseldorf even door de Saturn liep. Ik had gezegd dat ik even wilde kijken of de Samsung 75" 4K tv er ook stond. Nou de tv stond er en M bleef naar die tv kijken terwijl ik de rest van de Saturn doorliep. Kom ik terug bij haar, zegt ze: "Maar dat ding staat hier toch gewoon te koop?". Ik: "Ja, klopt". Zij: "Maar waarom hebben we dat dan nog niet?". Ik: "Omdat die 7000 euro kost?". Zij: "Ja, dus?".

Je punt is?  :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on August 26, 2014, 11:45:01
Je punt is?  :P

Moet nog ergens een goed prijsje regelen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Je site is er toch wel gigantisch op vooruit gegaan 8)
Alleen als ik naar je gallery kijk krijg ik onderstaande plaatje. Klopt dit?

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

#1131
Je zult begrijpen dat dat niet klopt. Welke browser gebruik je? Ik had daar eerst met chrome ook last van, terwijl die in Firefox goed ging. Voor chrome had ik dat aangepast door de layout opnieuw te berekenen als alle foto's geladen waren.

Waarschijnlijk als je op een van de andere categorien klikt en en weer terug op All is het wel goed schat ik in.


Ik heb gisteravond ook nog de Search werkend gemaakt en het doorklikken op de Tag zou nu ook moeten werken.

Ga denk ik ook nog een sectie Head-Fi maken, zo dat ik mijn B&W hoofdtelefoon er bij kan zetten en mijn Audioquest DragonFly.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

#1132
Ik werk met Safari icm Apple.
volgens mij klikte ik vanuit je hoofdpagina in 1x op je gallery.

Dat hetniet goed was: dat vermoeden had ik al, daarom dat ik het even melde ;) Woordkeus was even verkeerd om het als grapje over te laten komen zie ik ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Nee hoor, grapje was uitstekend begrepen ;-) Zal even kijken wat er mis gaat met safari, meestal geeft die niet zoveel problemen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zie het inderdaad ook in Safari gebeuren. Zal vanavond wel eens kijken wat er mis gaat.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Had een paar minuutjes over. Volgens mij gaat het nu in Safari ook goed.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Bij het inladen van de pagina niet. Dan krijg je nog die smalle voorbeelden. Als je dan gaan scrollen door de pagina gaat het wel goed.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Quote from: Christiaan S on August 29, 2014, 15:38:09
Bij het inladen van de pagina niet. Dan krijg je nog die smalle voorbeelden. Als je dan gaan scrollen door de pagina gaat het wel goed.


En nu?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Inhoudelijk was je site best OK, maar erg jaren 80.
Nu weer helemaal bij!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on August 31, 2014, 21:22:46
Inhoudelijk was je site best OK, maar erg jaren 80.
Nu weer helemaal bij!

LOL
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Na lange tijd weer eens een toevoeging aan de set. Vanochtend bij BB&G twee Linn Akurate modellen vergeleken, een DS/0 en een DS/1. Je zou verwachten nieuwer is beter, maar ja het is ook een kwestie van smaak. Ik had bij de DS/1 op zeker moment het probleem dat ik niet geboeid bleef en maar mijn email ging zitten lezen. Bij de DS/0 had is juist heel erg het gevoel: "Weg met die telefoon nu lekker luisteren". Dus uiteindelijk de DS/0 mee genomen:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

clockwork

Verrassende uitkomst!  ;)

Maar gefeliciteerd ermee! Daar ga je veel plezier aan beleven.  :headbanging:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on September  4, 2014, 17:12:24
En tov de Oppo?

Nog geen idee. Hij staat net aangesloten, technisch werkt het. Moet nu gain van de versterker nog wat aanpassen voor die ingang, en de software van de Pronto aanpassen (pff, eens kijken of ik uberhaupt prontopro nog ergens heb).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Je gaat de streamer aansluiten en je denkt dat zal wel even kijken zijn hoe dat allemaal werkt. Vervolgens ben je letterlijk twee minuten verder en het staat te spelen.

Dan bedenk je: "Oh, ik moet nu een extra button op de Pronto er bij hebben". Maar ja, intussen een nieuwe pc. Nieuwe pc is 64 bits, dus dat werkt niet. Dan via een vm proberen, blijkt de laatste virtualbox versie een conflict met de virusscanner te hebben op de nieuwe pc. Dus beta downloaden van de volgende versie, uiteindelijk de vm draaien ziet die de pronto niet op de usb ingang. Dus meer dan een uur verder en nog geen button extra op de Pronto.

Dat zijn de momenten dat ik besef dat ik toch echt eens werk van mijn iRule projectje moet maken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Staaled

Wat gebruik je nu als control point voor de Linn ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

fugazi_2009

Quote from: Staaled on September  5, 2014, 09:39:14
Wat gebruik je nu als control point voor de Linn ?

Ik gebruik Kinsky op mijn iPad en BubbleDS op mijn android telefoon en android tablet. Op de NAS staat Mimimserver
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Staaled

Ok , voor elkaar dus.
Ik ervaar met name Bubble DS als het fraaist en meest compleet.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

denoontje

mooie speler wat is de rest van de set nu?