Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

RobertVanWoerden

Veel luisterplezier Jack. Was goed geregeld zo.

VlisChris

Hey joepie. Ik mag weer gaan zoeken naar verschillen :P

Feli Jack!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

#1102
Gisteravond uitgebreid de NuForce uitgeprobeerd met:

https://www.youtube.com/v/Y96-v5gIdlI

Gaat allemaal erg goed.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Iemand de Samsung UE75E9000 al ergens gezien?

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

RubenV.

In de UK wordt ie al verkocht. (even googlen op de typeaanduiding, kom je er vanzelf bij uit)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

fugazi_2009

#1105
Eindelijk een fatsoenlijk kastje gekocht voor de 2e set. Het is een Unnu 211 geworden:




Het deurtje is eigenlijk gewoon een soort speakerdoek, dus ook met het deurtje dicht werkt de afstandbediening nog steeds. Best handig.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LittleNinja

#1106
Die Samsung staat volgens mij bij de MM in centrum Rotterdam ( en wellicht nog meer vestigingen ).

Op de ISE stond ook weer een hoop moois! Erg veel 4K onderweg!! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

fugazi_2009

Quote from: LittleNinja on February  1, 2013, 17:09:56
Die Samsung staat volgens mij bij de MM in centrum Rotterdam ( en wellicht nog meer vestigingen ).

Op de ISE stond ook weer een hoop moois! Erg veel 4K onderweg!! 8)

Oh, ik was gisteren nog bij een MM (nieuwe controller halen voor de PS3). Niet eens aan gedacht om te kijken of zij hem hadden staan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

RubenV.

Quote from: LittleNinja on February  1, 2013, 17:09:56

Op de ISE stond ook weer een hoop moois! Erg veel 4K onderweg!! 8)

Inderdaad, ik wist af en toe niet waar ik moest kijken zoveel schermen.
Quote from: fugazi_2009 on February  1, 2013, 14:27:17
Eindelijk een fatsoenlijk kastje gekocht voor de 2e set. Het is een Unnu 211 geworden:

Het deurtje is eigenlijk gewoon een soort speakerdoek, dus ook met het deurtje dicht werkt de afstandbediening nog steeds. Best handig.


Mooi kastje, met het deurtje dicht ziet het erg netjes en opgeruimd uit. Handig dat je dan nog steeds gebruik kunt maken van de afstandsbediening zonder een ir-extender.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LittleNinja

Het bijzondere is dat de MM vaak eerder de schermen in huis heeft als LG Nederland! De 84" 4K stond al lang en breed bij de MM terwijl LG NL hem niet kon demonstreren... :-X

Quote from: fugazi_2009 on February  1, 2013, 18:06:05
Oh, ik was gisteren nog bij een MM (nieuwe controller halen voor de PS3). Niet eens aan gedacht om te kijken of zij hem hadden staan.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

fugazi_2009

Quote from: LittleNinja on February  2, 2013, 19:35:32
Het bijzondere is dat de MM vaak eerder de schermen in huis heeft als LG Nederland! De 84" 4K stond al lang en breed bij de MM terwijl LG NL hem niet kon demonstreren... :-X


Eh, ik heb het hier wel over een Samsung scherm hoor
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LittleNinja

#1111
Quote from: fugazi_2009 on February  3, 2013, 00:21:10
Eh, ik heb het hier wel over een Samsung scherm hoor

Ja, sorry. Ik gebruikte het voorbeeld van LG omdat ik dit tegen het lijf gelopen was. Bij de MM in R'dam stond in ieder geval het 75" Samsung scherm en in MM DH stond het LG 4K scherm.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martijnst1990

Net kastje zo :) En ideaal dat je je apparatuur nog kan bedienen met een gesloten deurtje!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

fugazi_2009

Afgelopen weekend de Samsung bij de MM in Rotterdam bekeken. Toch wel een leuk ding hoor.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LittleNinja

#1114
Quote from: fugazi_2009 on February 20, 2013, 21:11:01
Afgelopen weekend de Samsung bij de MM in Rotterdam bekeken. Toch wel een leuk ding hoor.

Wat is de prijs voor die Samsung? Het was wel de UHD versie en niet de "normale" full HD 75" UE75ES9000?

Deze is ook leuk.. mocht je die andere te klein vinden. :P

Samsung 110" UHD

Maar als je echt zo veel uit gaat geven, kan je nog beter gaan voor een CTOUCH Leddura 84" UHD touchscreen ( en is nog unieker! ). Is een pro scherm, dus o.a. 3 jaar onsite garantie, beter panel dan een consuscherm enzovoort... Oh ja... en 110kg. :-X

Ctouch Leddura 84" UHD

( Als je deze wil hebben moet je me maar een PM sturen... regel ik een mooie prijs voor je. :D )

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mrdj

Wat een gave speakers zijn dat! mooie set en die Uhd televies zijn ook waanzinnig, ben er nog nergens 1 tegen gekomen helaas ben toch wel benieuwd over hoe dat 4k nou is in real life.

Kortom, mijn complimenten!

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

fugazi_2009

Het was de HD versie, niet 4k. Daar durf ik nog niet naar te kijken.

En tv moet onder 50kg blijvem.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1118
Na een hele lange stilte weer een kleine update. Geen nieuwe tv, dat kijk ik allemaal wel eens even aan.

Wel het 'hobbysetje', die tegenwoordig erg veel gebruikt wordt omdat ik anderhalf uur per dag op de crosstrainer sta, uitgebreid van een Bluesound Node. Zelfde oplossing toegepast als in de huiskamer, gewoon een 2Tb hard disc er bij gezet met al mijn muziek. Daarmee heb ik gelijk een extra backup van de muziek en kan ik ook alles in het hobbykamertje beluisteren.

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Anderhalf uur per dat op de crosstrainer? Dat is flink te noemen. Specifieke reden Jack?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Zoals dat gaat, een te goed leven dus ik vond dat er wel weer eens wat kilotjes af mochten. Dus dan er maar even tegenaan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1121
Totaal geen nieuws op het gebied van de set, eigenlijk geen veranderingen.

Maar wel besloten mijn website maar eens aan te pakken. De oude website was toch al weer meer dan 10 jaar oud. Dus een nieuw design, honderden nieuwe apparatuur foto's enz.

Nog niet alles werkt perfect, sowieso moet ik de search nog aanzetten en ook het doorlinken op de tags werkt nog niet.

https://www.jackvandijk.nl
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on August 26, 2014, 10:42:26
Het licht gezien? :P

Op vele fronten, maar welke bedoel jij?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Kies jij er maar een ;)


Wanneer komt je nieuwe TV? Je oude is een 65"? Wat vraag je daarvoor :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey