Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Quote from: riwi on March 17, 2012, 13:02:11
Ik ben mijn zolder ook een beetje aan het inrichten hiervoor. Ik heb pas een crosstrainer gekocht. Mooi apparaat, goede training krijg je ervan vind ik.
Mijn volgende stap wordt ook om daar de audio kwaliteit wat te verbeteren :) TV moet er misschien ook nog wel komen.

Een TV is onmisbaar bij de crosstrainer! Althans, ik sta een uur op de crosstrainer en anders zou ik mij dood vervelen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Quote from: fugazi_2009 on March 17, 2012, 20:30:09
Een TV is onmisbaar bij de crosstrainer! Althans, ik sta een uur op de crosstrainer en anders zou ik mij dood vervelen.

Ik merk nu dat ik vaak net voor bv. studio sport op zondag een half uur op de crosstrainer sta. Als je er een TV voor hebt hangen kan je juist mooi tegelijk met dit soort sport uitzendingen het trainen combineren.
Ik heb afgelopen weekend er een humax hd5000 kabel ontvanger bij. Nu nog een TV kabel trekken naar de zolder en een ziggo kaartje bij kopen dan verveel ik mij ook niet zo tijdens het crosstraineren.

fugazi_2009

#1027
Quote from: riwi on March 19, 2012, 10:44:01
Ik merk nu dat ik vaak net voor bv. studio sport op zondag een half uur op de crosstrainer sta. Als je er een TV voor hebt hangen kan je juist mooi tegelijk met dit soort sport uitzendingen het trainen combineren.
Ik heb afgelopen weekend er een humax hd5000 kabel ontvanger bij. Nu nog een TV kabel trekken naar de zolder en een ziggo kaartje bij kopen dan verveel ik mij ook niet zo tijdens het crosstraineren.

Yep, publieke omroep is goed te doen. Op zeker moment keek ik ook wel wat series op de commerciele omroepen, maar die reclameblokken van 8 minuten zijn erg irritant. Ik weet dat ik er op zeker moment met een collega over had die ook een crosstrainer had met een tv erbij en dat was ook het eerste wat ze zei: "Die irritante reclameblokken van 8 minuten!". Op dat moment is een BD speler wel lekker.

Op mijn website nu ook maar pagina's gemaakt voor de nieuwe setup:
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zojuist lekker aan het klussen geweest. Speakerstands met zand gevuld. Vervolgens de speakerkabel netjes door de kolom getrokken en de spikes geinstalleerd. En last but not least de speakers met blu-tack op de stands gezet. Zal morgen bij daglicht wel even een nieuwe foto maken.

Iemand trouwens nog blu-tack nodig? Ik heb nog genoeg over.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Gezond he met je handen werken :D :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on March 23, 2012, 09:25:25
Gezond he met je handen werken :D :P

Man, ik heb gelijk blaren ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on March 23, 2012, 09:28:41
Man, ik heb gelijk blaren ;D


Aaah! Ik begrijp dat je bij je baas hebt ziek gemeld? En nu met een lekker drankje op de golfbaan zit :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on March 23, 2012, 09:39:55

Aaah! Ik begrijp dat je bij je baas hebt ziek gemeld? En nu met een lekker drankje op de golfbaan zit :D

Ach, ik kan redelijk mijn eigen tijd indelen. Dus ik hoef me niet eens ziek te melden en kan alsnog met een drankje op de golfclub gaan zitten ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

#1034
En de nieuwe foto.

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Hmm, heb ik mijn BD kast wat opgeruimd zodat alle films er weer in zouden passen. Oftewel alle muziek dvd's + BD's er uit gehaald en in een andere kast gezet, alle films door geschoven en alles wat op stapels lag (dat van de laatste maanden) op alfabet er tussen gezet. En wat denk je? Hou ik aan het einde precies 1 BD over die niet in de kast past  :nopompom:
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Toch maar terug naar slimline? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Quote from: HTip on March 27, 2012, 21:58:19
Toch maar terug naar slimline? :D

Nee, ik vervang wel de NL en UK 14mm doosjes door11/12mm exemplaren. Maar de slimline 7mm wilde ik eigenlijk niet naar toe. Binnenkort maar eens wat TV series op DVD proberen te verkopen, dat scheelt ook behoorlijk wat ruimte.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Ik ben er nog altijd erg tevreden mee, maar opruimen is ook een manier. Ben ik niet zo goed in ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: fugazi_2009 on March 23, 2012, 16:47:46
En de nieuwe foto.


mooi hoor! kun je heerlijk trainen lijkt me zo!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Quote from: HTip on March 27, 2012, 22:50:55
Ik ben er nog altijd erg tevreden mee, maar opruimen is ook een manier. Ben ik niet zo goed in ;)

Ach, dat gaat ook maar een tijdelijke oplossing zijn
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on March 27, 2012, 21:50:51
Hmm, heb ik mijn BD kast wat opgeruimd zodat alle films er weer in zouden passen. Oftewel alle muziek dvd's + BD's er uit gehaald en in een andere kast gezet, alle films door geschoven en alles wat op stapels lag (dat van de laatste maanden) op alfabet er tussen gezet. En wat denk je? Hou ik aan het einde precies 1 BD over die niet in de kast past  :nopompom:

Prijsvraag, die ene weggeven :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on March 28, 2012, 07:23:11
Prijsvraag, die ene weggeven :D

Goed idee! Maar ik heb ook nog een BD in de marktsectie te koop staan, als die nu gewoon verkocht wordt dan is het probleem ook opgelost.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Aangezien mijn website langzaam maar zeker toch wat groter begint te worden, intussen zo'n 300 pagina's, heb ik een search engine toegevoegd aan de website. Hij lijkt wel vrij aardig te werken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1044
Omdat de browser resoluties de laatste jaren aardig omhoog zijn gegaan:



Heb ik maar besloten om een heel stel foto's in wat hogere resolutie op de website te zetten. Onder andere van de ARC MP1, Tag McLaren 100x5R, Tag McLaren DVD32FLR en de Cambridge C70. Verder vond ik nog wat van de overzichtsfoto's terug, met zelfs een betere versie van mijn allereerste overzichtfoto:



En nog een oude foto van de achterkant van de kamer:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1045
Het aloude upgrade virus heeft al weer toegeslagen.

In het trainingshonk de 19" Akai HD-Ready LED TV vervangen door een Samsung 22" Full HD LED TV


Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on April  5, 2012, 21:00:50
Het aloude upgrade virus heeft al weer toegeslagen.

In het trainingshonk de 19" Akai HD-Ready LED TV vervangen door een Samsung 22" Full HD LED TV




Ik vond 'm al wat klein :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

T.Rodenburg93

Quote from: fugazi_2009 on April 12, 2012, 12:14:15
Cool: http://omroep.vara.nl/media/90643

Idd erg cool, wel apart dat ik daar op eens een bekende zie staan :hehe: Verder erg leuk topic Jack en wat een droomset heb je staan staan  :worship:
Beeld: Samsung UE-46D5000 - Panasonic DMP-BD75
Geluid: Emotiva UMC-1/ UPA-5/XDA-1 - XTZ 99.26 MKII/ 10.17p/ 99.25/ 99.25c Jamo S602 - BK XXLS400 - XTZ W12.18p
Kabels: Canare 4S8 - RUconnected Interlinks - Atlas Hyper 2.0

Tim's XTZ Cinema Showcase

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on April 12, 2012, 12:32:00
Ik vond 'm al wat klein :P

Ach het grappige is, en dat heb ik in de huiskamer ook al meegemaakt, dat je met een bijna zelfde grootte van de kast nu groter beeld kreeg. Toen ik in de huiskamer van 52 naar 55 inch ging, was de fysieke kast nauwelijk groter (en een stuk dunner), puur omdat ze de rand steeds dunner kunnen maken. Dat was nu bij deze tv ook zo. En hoewel ik het niet zo heel hard verwacht had is het qua beeldkwaliteit wel een hele grote stap vooruit.

Maar begin nu te merken dat ik mij erger aan de lange laadtijd van de Panasonic BD speler, dus dat voorspelt niet veel goeds. Iemand nog een regiovrije Oppo BDP-80 in de aanbieding?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one