Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Quote from: The Vampire on May 21, 2011, 21:33:14
wat voor werk doe je eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn dit te vragen?

Dat vraag ik mij zelf ook wel eens af. Maar mijn baas verwacht dat ik help om onze klanten ervan te overtuigen dat ze onze software moeten kopen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JCL

Als ik me niet vergis: http://nl.linkedin.com/in/jackvandijk

Heel erg interessant werk, mijn oom doet zo iets bij Lucant (maar die zit ook in een stuk R&D, o.a. ADSL) in Chicago. Ik neem aan dat jij ook wel veel in het buitenland zit!

fugazi_2009

Quote from: JCL on May 22, 2011, 10:36:07
Als ik me niet vergis: http://nl.linkedin.com/in/jackvandijk

Yep

Quote from: JCL on May 22, 2011, 10:36:07
Ik neem aan dat jij ook wel veel in het buitenland zit!
Ik zit wel regelmatig in het buitenland, maar het is wel veel meer geweest. De techniek maakt het tegenwoordig mogelijk om veel meer van een afstand te doen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Bart_M

#703
Quote from: fugazi_2009 on May 22, 2011, 09:05:34
Dat vraag ik mij zelf ook wel eens af. Maar mijn baas verwacht dat ik help om onze klanten ervan te overtuigen dat ze onze software moeten kopen.

Misschien moeten wij even praten. Het bedrijf waar ik werk helpt IT bedrijven aan leads. ;)

fugazi_2009

Quote from: Bart_M on May 22, 2011, 21:59:47
Misschien moeten wij even praten. Het bedrijf waar ik werk helpt IT bedrijven aan leads. ;)

Dat ligt bij ons volledig bij de Marketing afdeling, daar heb ik in de verste verte geen invloed op. In het algemeen hebben we over naamsbekendheid geen klagen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zo, weer thuis. Dag later dan geplanned maar in ieder geval nog net voor de aswolk aan.

Inderdaad lag er een brief van TNT waarin de douane vroeg om meer informatie over de Oppo. Dus dat zal nog zeker wel een week duren voordat die hier is.

De nieuwe Burmester kabels zijn ook aangekomen.

Als het goed is gaat de Tag vanavond naar een nieuw baasje, dus dan kan daarna eindelijk de Linn eens aangesloten worden. Wel eerst nog even het rack opnieuw indelen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BjornV

De plannen gaan nog steeds goed dus tot vanavond. Ben stiekem wel benieuwd naar de Linn.
Meridian 861v4
Meridian G55
Rega P3 24 - Goldenote Babele element
Oppo 103

fugazi_2009

Quote from: BjornV on May 24, 2011, 16:47:08
De plannen gaan nog steeds goed dus tot vanavond. Ben stiekem wel benieuwd naar de Linn.

Ik ook, maar dat gaat vanavond niet lukken vrees ik. Dan zit ik dus met het rack waar eerst de volgorde van de planken moet worden aangepast.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

De Tag is met zijn nieuwe baasje mee, dus binnenkort de Linn maar eens aansluiten.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on May 22, 2011, 22:44:11
Dat ligt bij ons volledig bij de Marketing afdeling, daar heb ik in de verste verte geen invloed op. In het algemeen hebben we over naamsbekendheid geen klagen.

Voordat ik jou kende: nog nooooooit van gehoord :P


Ik hoop dat ie een fijn baasje heeft gekregen ;). Dat verdiend een DP zeker!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dirk

Quote from: fugazi_2009 on May 24, 2011, 21:55:51
De Tag is met zijn nieuwe baasje mee, dus binnenkort de Linn maar eens aansluiten.
stond ie tot vandaag dan de hele tijd werkloos toe te kijken ?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on May 24, 2011, 22:00:30
Voordat ik jou kende: nog nooooooit van gehoord :P

Van Oracle niet?  ;)

Quote from: Blue-Eyes on May 24, 2011, 22:00:30
Ik hoop dat ie een fijn baasje heeft gekregen ;). Dat verdiend een DP zeker!
Dat komt denk ik helemaal goed, hij gaat een AV32R SP BP-192 vervangen en een 100x5R aansturen.

Quote from: Dynky on May 24, 2011, 22:09:48
stond ie tot vandaag dan de hele tijd werkloos toe te kijken ?

Ja, ik ben niet zo van de halve oplossingen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BjornV

Goedemorgen Jack,

De DP stond gister om 11:15 op zijn plek. Ik heb na wat instellingen gedaan te hebben wat muziek geluisterd. Piano van Agnes Obel, Basloop en stem van Selah Sue, wat gitaarwerk van Megadeth , en wat DTS nummers van Pink Floyd. De DP bevalt heel goed! Vooral de DTS nummers van Pink Floyd leverde detail op wat ik normaal niet uit de achtergrond vandaan kon halen. Nummer van the Wall waar op de achtergrond een auto langs rij bijvoorbeeld.

Ben benieuwd naar de bevindingen van de Linn en nogmaals bedankt!
Meridian 861v4
Meridian G55
Rega P3 24 - Goldenote Babele element
Oppo 103

jaco

Is die Linn helemaal analoog van binnen ?
Of wordt er stiekem ook A/D en D/A gedaan voor de crossover en time delay functies ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

fugazi_2009

Quote from: jaco on May 25, 2011, 09:43:02
Is die Linn helemaal analoog van binnen ?
Of wordt er stiekem ook A/D en D/A gedaan voor de crossover en time delay functies ?

Als je de Analoge 5.1 pass-trough gebruikt dan blijft het analoog, net zoals bij de Tag.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: BjornV on May 25, 2011, 09:42:36
De DP stond gister om 11:15 op zijn plek. Ik heb na wat instellingen gedaan te hebben wat muziek geluisterd. Piano van Agnes Obel, Basloop en stem van Selah Sue, wat gitaarwerk van Megadeth , en wat DTS nummers van Pink Floyd. De DP bevalt heel goed! Vooral de DTS nummers van Pink Floyd leverde detail op wat ik normaal niet uit de achtergrond vandaan kon halen. Nummer van the Wall waar op de achtergrond een auto langs rij bijvoorbeeld.

Goed te horen! Veel plezier er mee!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JCL

Quote from: fugazi_2009 on May 25, 2011, 08:40:15
Van Oracle niet?  ;)

Da's toch net zo iets als SAP? Nee dat kent niemand >:D

Ben benieuwd naar de Linn. Ziet er iig indrukwekkend uit en zal ongetwijfelt ook zo klinken!

fugazi_2009

#717
Zo rack verbouwd.

Rack leeg gehaald:



Bovenste drie lagen er af:




In nieuwe volgorde opgebouwd:



En apparatuur er in:




Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Bolle

Quote from: BjornV on May 25, 2011, 09:42:36
Goedemorgen Jack,

De DP stond gister om 11:15 op zijn plek. Ik heb na wat instellingen gedaan te hebben wat muziek geluisterd. Piano van Agnes Obel, Basloop en stem van Selah Sue, wat gitaarwerk van Megadeth , en wat DTS nummers van Pink Floyd. De DP bevalt heel goed! Vooral de DTS nummers van Pink Floyd leverde detail op wat ik normaal niet uit de achtergrond vandaan kon halen. Nummer van the Wall waar op de achtergrond een auto langs rij bijvoorbeeld.

Ben benieuwd naar de bevindingen van de Linn en nogmaals bedankt!

Zo dat is een snelle move van een SP naar een DP! (maar kan de verleiding begrijpen!  ;))
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

Maximus_Aurelius

Handig zo'n modulair rack  :D.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

BjornV

Het staat erg mooi, maar hoe speelt het  ;D
Meridian 861v4
Meridian G55
Rega P3 24 - Goldenote Babele element
Oppo 103

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

fugazi_2009

Quote from: BjornV on May 25, 2011, 17:20:20
Het staat erg mooi, maar hoe speelt het  ;D

Nou, ik heb de interlinks tussen de Linn en de Burmesters er al gauw ingeprikt. Maar van alle bronnen naar de Linn nog niet. Ten slotte was het mooi weer vanmiddag en dan moet je niet binnen zitten ;D Wel heb ik de Linn even aangehad. Vervolgens constateerde ik vrij snel dat ik waarschijnlijk eerst maar eens in de gebruiksaanwijzing moet gaan kijken. Ga het morgenochtend wel verder aansluiten en dan eens kijken of er geluid uit wil komen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Nog even heel erg mijn best gedaan en ook vast de interlink tussen de Velodyne en de Linn er in gedaan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zojuist ook alle bronnen op de Linn aangesloten en ik heb er zowaar al geluid uit gekregen!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one