Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Ja, geeft niks. De Tag en Oppo 83 moeten ook nog verkocht worden. Voordat ik de Linn in het rack kan zetten moet ik eerst de volgorde van de planken in het rack wijzigen. Dus dat is nogal een project.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zojuist telefoontje van SoundDesign. Burmester wilde zeker weten dat ik 2 911's had staan (en dus ook 2 sets kabels nodig had). Ja dus, dus nu gingen ze nog een setje in elkaar klussen en dan worden ze naar NL gestuurd.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

bmateijsen


R

Ha ha...

Quote from: fugazi_2009 on May  4, 2011, 11:56:20
Zojuist telefoontje van SoundDesign. Burmester wilde zeker weten dat ik 2 911's had staan (en dus ook 2 sets kabels nodig had). Ja dus, dus nu gingen ze nog een setje in elkaar klussen en dan worden ze naar NL gestuurd.

fugazi_2009

#679
Vandaag een Western Digital My Book AV 1Tb binnen gekregen.



Hierop ga ik mijn flac verzameling zetten zodat ik die vervolgens straks via de Oppo kan afspelen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Ga je echt over op streaming, of test omdat de Oppo dat "toevallig" kan?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on May  7, 2011, 10:27:17
Ga je echt over op streaming, of test omdat de Oppo dat "toevallig" kan?

Dit is juist geen streaming, omdat de disc gewoon aan de Oppo gekoppeld wordt. Momenteel heb ik al mijn CD's in flac op de Dune staan, dus dit is meer een alternatief daarvoor. Zodat wellicht gewoon de Dune wel weg kan. Heerlijk eenvoudige setup, 1 bron en verder geen gedoe
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#682
Een legende is niet meer...

https://www.youtube.com/v/joliLViLo2A

R.I.P. Seve
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Durk

Quote from: fugazi_2009 on May  7, 2011, 14:13:22
Een legende is niet meer...



R.I.P. Seve

Veel te vroeg helaas.. 
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

CoSo

Dit is idd veel te vroeg, RIP Steve

fugazi_2009

Bericht van SounDesign gehad dat de interlinks vrijdag met UPS vanuit Burmester naar NL gestuurd zijn. Daarna moeten ze nog weer naar mij doorgestuurd worden, dus in de loop van de week moeten ze er wel zijn.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Toch bijzonder. Ik heb nog steeds mijn Panasonic DMP-BD30 BD speler in huis staan. Zie ik van de week dat er na 2 jaar stilte gewoon opeens een nieuwe firmware versie is uitgekomen. Dat model is volgens mij intussen al twee keer door andere modellen opgevolgd en dan brengen zo toch nog nieuwe firmware uit. Best goede service.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Als we wereldoorlog 2 weer over zouden doen dan zouden die duitsers de uitgang van hun eigen land nog niet kunnen vinden en was het binnen 5 dagen in ons voordeel beslecht. Burmester heeft dus apart nog gevraagd of er inderdaad 2 sets moesten worden gemaakt. Vergeten ze vervolgens die tweede set op te sturen. Prutsers!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Nahpets

Quote from: fugazi_2009 on May 11, 2011, 22:56:03
Prutsers!

Prusters? Geniaal zul je bedoelen. Ze creëren 4 extra contact momenten:
1. Weet u zeker dat het 2 setjes zijn?
2. Sorry, we zijn het 2e setje vergeten mee te sturen.
3. Het 2e setje heeft zojuist het pakhuis verlaten.
4. Van onze koerier hebben wij vernomen dat de 2e set afgeleverd is. Is nu alles naar wens?

Ik zeg "Briljant".
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

fugazi_2009

Quote from: Nahpets on May 11, 2011, 23:00:52
Prusters? Geniaal zul je bedoelen. Ze creëren 4 extra contact momenten:
1. Weet u zeker dat het 2 setjes zijn?
2. Sorry, we zijn het 2e setje vergeten mee te sturen.
3. Het 2e setje heeft zojuist het pakhuis verlaten.
4. Van onze koerier hebben wij vernomen dat de 2e set afgeleverd is. Is nu alles naar wens?

Ik zeg "Briljant".


Ah dat zal het zijn! Ben benieuwd wat de upsell gaat worden.

Zojuist ook een email ontvangen dat de Oppo 95 verstuurd is.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

screw

Quote from: fugazi_2009 on May  6, 2011, 18:10:48
Vandaag een Western Digital My Book AV 1Tb binnen gekregen.



Hierop ga ik mijn flac verzameling zetten zodat ik die vervolgens straks via de Oppo kan afspelen.

Dat word hie rde planning ook laat maar weten hoe het je bevalt, en waarom de keus op deze disk?
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

fugazi_2009

Quote from: screw on May 12, 2011, 08:33:01
Dat word hie rde planning ook laat maar weten hoe het je bevalt, en waarom de keus op deze disk?

Ik heb een aantal van die WD My Book discs en die bevallen op zich wel. De AV uitvoering heeft als voordeel (buiten de eSata aansluiting) dat die een miniscuul klein ledje heeft als indicatie dat die aanstaat, dat staat wel zo netjes in het rack. Normaal gesproken hebben die My Book's zo'n complete lichtshow aan de voorkant waarmee ze de activiteit van de disc aangeven.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

screw

Quote from: fugazi_2009 on May 12, 2011, 08:55:26
Ik heb een aantal van die WD My Book discs en die bevallen op zich wel. De AV uitvoering heeft als voordeel (buiten de eSata aansluiting) dat die een miniscuul klein ledje heeft als indicatie dat die aanstaat, dat staat wel zo netjes in het rack. Normaal gesproken hebben die My Book's zo'n complete lichtshow aan de voorkant waarmee ze de activiteit van de disc aangeven.

THNX!

Zal deze dan ook eens meenemen in mijn keus  8)
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

HTip

Quote from: fugazi_2009 on May 12, 2011, 08:24:03
Zojuist ook een email ontvangen dat de Oppo 95 verstuurd is.
Is de Oppo al gearriveerd?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Nee, de Oppo staat bij de douane. En mocht de douane mij een brief of zo gestuurd hebben met verzoek om meer informatie (zoals ze vorig jaar in ieder geval wel deden), dan zie ik die pas maandag als ik terug uit San Francisco ben.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Quote from: fugazi_2009 on May 19, 2011, 22:11:43
Nee, de Oppo staat bij de douane. En mocht de douane mij een brief of zo gestuurd hebben met verzoek om meer informatie (zoals ze vorig jaar in ieder geval wel deden), dan zie ik die pas maandag als ik terug uit San Francisco ben.
In ieder geval heb je 'm niet gemist, want je bent toch aan de andere kant van de wereld ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Quote from: HTip on May 19, 2011, 22:14:58
In ieder geval heb je 'm niet gemist, want je bent toch aan de andere kant van de wereld ;)

Klopt. Als het goed is zijn de nieuwe burmester interlinks ook al aangekomen. Ik zie het allemaal wel als ik weer thuis ben. Voorlopig hier geen tijd om daar over na te denken. Begin s'ochtends om half acht en ga tot s'avonds een uur of 9 door, dan gauw haasten om dat in de US restaurants zo vroeg dichtgaan en dan daarna nog wat werken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on May 19, 2011, 22:18:29
Klopt. Als het goed is zijn de nieuwe burmester interlinks ook al aangekomen. Ik zie het allemaal wel als ik weer thuis ben. Voorlopig hier geen tijd om daar over na te denken. Begin s'ochtends om half acht en ga tot s'avonds een uur of 9 door, dan gauw haasten om dat in de US restaurants zo vroeg dichtgaan en dan daarna nog wat werken.

En dan elke keer als we elkaar zien tegen mij roepen dat ik teveel werk :)


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on May 19, 2011, 22:23:01
En dan elke keer als we elkaar zien tegen mij roepen dat ik teveel werk :)

Eh.. tja.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

wat voor werk doe je eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn dit te vragen?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo