Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Martijnst1990

Quote from: Madhouse on December 19, 2010, 10:27:36
Effe geklust is bij jou een kerststukje neerzetten en andere kaarsen houders. Voor de rest zie ik weinig verschil hoor  :D :tongue2:
En een zilveren rand om zijn oude tv geplakt?  ::)

Nee hoor, echt een hele mooie tv. Vond deze modellen in de winkel nooit mooi, maar dat kwam altijd door die kruispoot eronder.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

fugazi_2009

Quote from: Martijn90 on December 19, 2010, 10:30:15
En een zilveren rand om zijn oude tv geplakt?  ::)
lol

Quote from: Martijn90 on December 19, 2010, 10:30:15
Nee hoor, echt een hele mooie tv. Vond deze modellen in de winkel nooit mooi, maar dat kwam altijd door die kruispoot eronder.
Daar heb je helemaal gelijk in. En zeker als je de kruispoot er af heb gehaald dan heb je helemaal zo'n gevoel dat dat een beetje een goedkoop plastic ding is. Bij de vorige tv zat er tenminste nog een poot bij met een mooi glasplaat als base. Maar goed, die standaard zit er bij toch niet onder.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on December 19, 2010, 10:27:36
andere kaarsen houders.

Tss, dat is wel weer wat neerbuigend over mijn prachtige Iittala kaarsenstandaards (die bijna hier thuis ook een verzameling beginnen te vormen).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Madhouse

Quote from: fugazi_2009 on December 19, 2010, 11:31:18
Tss, dat is wel weer wat neerbuigend over mijn prachtige Iittala kaarsenstandaards (die bijna hier thuis ook een verzameling beginnen te vormen).

Excusses voor het neerbuigend doen over jullie prachtige Iittala kaarsenstandaards  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on December 19, 2010, 11:33:52
Excusses voor het neerbuigend doen over jullie prachtige Iittala kaarsenstandaards  ;)

;D ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

yorkie13

Mooi scherm, de verhoudingen kloppen zo beter op 1 ding na.

de subwoofer oogt wel erg klein, is dat een cht8 van velodyne  :D

HTip

Quote from: RA SUBS on December 19, 2010, 11:45:24
Mooi scherm, de verhoudingen kloppen zo beter op 1 ding na.

de subwoofer oogt wel erg klein, is dat een cht8 van velodyne  :D
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Quote from: RA SUBS on December 19, 2010, 11:45:24
Mooi scherm, de verhoudingen kloppen zo beter op 1 ding na.

de subwoofer oogt wel erg klein, is dat een cht8 van velodyne  :D

Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

yorkie13

ik geloof ook wel dat de subwoofer zijn werk doet, oogt alleen wat klein.

verder zijn de Avalons wel cool in de afwijkende afwerking.

Grindtegel

Vreemd genoeg vind ik de tv helemaal niet zo groot lijken, terwijl ik weet dat ie enorm is.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

fugazi_2009

Ik wilde destijds vooral een sub die ook mooi integreerde voor muziek en dus de snelheid van de Avalons moest kunnen bijhouden. En tevens wilde ik niet een halve zeecontainer in de woonkamer hebben staan, dus toen ben ik op de DD12 uitgekomen.

@Grindtegel Ik moet zeken, de grootte went snel.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#536
Mijn website maar weer eens bijgewerkt. Natuurlijk een pagina gemaakt voor de nieuwe tv Verder de pagina's voor de Pronto spullen op order gebracht, en o.a. een review van de TSU9600 toegevoegd.

Binnenkort, maar weer eens wat knutselen met de Pronto. Moet nog steeds de http interactie met de Dune uittesten.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo

Quote from: fugazi_2009 on January  9, 2011, 23:27:19
Mijn website maar weer eens bijgewerkt. Natuurlijk een pagina gemaakt voor de nieuwe tv Verder de pagina's voor de Pronto spullen op order gebracht, en o.a. een review van de TSU9600 toegevoegd.

Binnenkort, maar weer eens wat knutselen met de Pronto. Moet nog steeds de http interactie met de Dune uittesten.
ben benieuwd

fugazi_2009

Quote from: CoSo on January 10, 2011, 00:27:36
ben benieuwd
Intussen uitgetest. Is nog niet echt super bruikbaar. Je kan voornamelijk de commando's die je anders met de afstandbediening zou uitvoeren nu via ethernet sturen. Maar wat je dan nog nodig hebt is wat meer functionaliteit om gegevens op te halen, zodat je de inhoud van een directory kan uitlezen en dergelijke. Nu kan je zien dat je in navigator mode staat, maar geeft die bijvoorbeeld niet weer welk menuitem geselecteerd is.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo

Quote from: fugazi_2009 on January 11, 2011, 10:38:22
Intussen uitgetest. Is nog niet echt super bruikbaar. Je kan voornamelijk de commando's die je anders met de afstandbediening zou uitvoeren nu via ethernet sturen. Maar wat je dan nog nodig hebt is wat meer functionaliteit om gegevens op te halen, zodat je de inhoud van een directory kan uitlezen en dergelijke. Nu kan je zien dat je in navigator mode staat, maar geeft die bijvoorbeeld niet weer welk menuitem geselecteerd is.
Hoe stuur je nu de commando's via ethernet, moet ik dan denken aan de DUNE app op een iphone?

fugazi_2009

Quote from: CoSo on January 11, 2011, 11:28:47
Hoe stuur je nu de commando's via ethernet, moet ik dan denken aan de DUNE app op een iphone?

Ik ken de Dune app op de iPhone niet (aangezien ik ongeveer de laatste op aarde ben met een oudewetse mobiele telefoon waarmee je alleen kunt bellen). Maar waarschijnlijk hetzelfde ja. Ik heb een Pronto file waar iemand al het een en ander in gemaakt heeft, maar die heb ik nog niet uitgebrobeerd. Tot nu toe heb ik getest met een html bestandje die iemand gemaakt heeft. Daar kan je de commando's naar de Dune sturen en dan zie je ook wat de dune als reponse terug stuurt.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo

Quote from: fugazi_2009 on January 11, 2011, 11:32:16
Ik ken de Dune app op de iPhone niet (aangezien ik ongeveer de laatste op aarde ben met een oudewetse mobiele telefoon waarmee je alleen kunt bellen). Maar waarschijnlijk hetzelfde ja. Ik heb een Pronto file waar iemand al het een en ander in gemaakt heeft, maar die heb ik nog niet uitgebrobeerd. Tot nu toe heb ik getest met een html bestandje die iemand gemaakt heeft. Daar kan je de commando's naar de Dune sturen en dan zie je ook wat de dune als reponse terug stuurt.
ok, plaats je deze ook op je site als na behoren werkt of heb je nog hulp nodig bij het uitzoeken.

fugazi_2009

Ik had hier al op een rijtje gezet waar ik de spullen vandaan heb gehaald.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Durk

dank je.. Ik zal het ook gaan proberen. Kan ik eindelijk die lelijke IR plakkers weghalen.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

fugazi_2009

#544
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#545
De pagina op mijn website voor de Empire 500 Greatest Movies Of All Time maar eens bijgewerkt. Een flink aantal titels was inmiddels al uit of aangekondigd, en ook bleek ik niet goed te hebben bijgehouden welke ik al in bezit had (misten er een stuk of 3)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#546
Getriggered door een ander topic hier, gisteren bij HifiSupply wat Audioquest Noise-Stopper RCA Caps besteld. Vandaag ontvangen en gemonteerd.



Ik heb zo'n jaar of 6 a 7 al eens een heel stel van die dingen van Cardas gekocht, maar er waren nu nog steeds wat aansluitingen onbeschermd. Dus nu het zaakje maar eens compleet gemaakt.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Voor de sier, om af te maken, of hoor je nu ook iets anders?
Of is het om stof te weren :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on January 30, 2011, 10:39:42
Voor de sier, om af te maken, of hoor je nu ook iets anders?
Of is het om stof te weren :D

Voor de sier? Nee, het zit achter de apparatuur dus je ziet er niks van.

Hoor je nu iets anders? Mwah, dan zou ik echt een test moeten gaan doen waarbij ik ze eerst allemaal weer af ga halen en dan met en zonder gaan luisteren. Dit waren de laatste 10 die nog ontbraken tov de vele die er wel al opzaten. Dus te veel gedoe, zal het dus bij gebrek aan goede onderbouwing onder de categorie 'baat het niet dan schaadt het niet' moeten zetten.

Om het stof te weren. Ja, daar ben ik wel heel zeker van dat het daar voor werkt!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#549
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one