Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

xynyx

weet ik. maar DIE man ken ik nie.........

Teejoo

Quote from: xynyx on September 10, 2010, 00:03:57
Op de system page op het betreffende icoontje klikken en dan zie je ook een aantal verschijnen. Per nummer sleur je een eigen icoontje erin.
Thanks!

fugazi_2009

#427
Een groter scherm betekent dat je de buttons e.d. kleiner kan maken en dus meer kwijt kan op het scherm. Dus de 3 Tag schermen die ik had heb ik nu teruggebracht naar 2 schermen door scherm 1 & 3 te combineren:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Je uitlijning klopt niet :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Niet symetrisch, ene vak hoger of lager, etc.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Oh, dat. Mwah, less of an issue at the moment. Ik kan nu ook verschillende schermen aanpassen omdat de 9800 ten opzichte van de 9600 twee fysieke buttons meer heeft (info + return). Handig voor de schermen van de Dune en Oppo waar ik daar nu buttons voor had moeten maken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Dat is het grootste verschil toch? Op het grote scherm na. Ik heb nog lopen twijfelen. Ik kon er een krijgen voor 900 euro. Maar ik kon me inhouden, was verstandig :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on September 10, 2010, 14:29:29
Dat is het grootste verschil toch? Op het grote scherm na. Ik heb nog lopen twijfelen. Ik kon er een krijgen voor 900 euro. Maar ik kon me inhouden, was verstandig :D :D

Ja, en voor de rest is het in jouw termen een jongetjesding  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Mooie term he :D

Ik heb mijn jongetjesding (geen grapjes heren :D ) nog niet gevonden. Massa's nieuw te krijgen. Ik zal dadelijk mijn lotnr. even checken. Je weet maar nooit :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on September 10, 2010, 14:53:56
Mooie term he :D

Ik heb mijn jongetjesding (geen grapjes heren :D ) nog niet gevonden. Massa's nieuw te krijgen. Ik zal dadelijk mijn lotnr. even checken. Je weet maar nooit :P

Oh bugger, weer vergeten een lot te kopen
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#436
Speciaal voor BE een beetje aan de uitlijning gewerkt:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo

werkt je 2 weg ook al

fugazi_2009

Nee, dat heeft er misschien ook mee te maken dat de RFX nog in de doos staat  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

En hoe lees je het volume dan uit?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on September 10, 2010, 19:50:29
En hoe lees je het volume dan uit?

Scherp  ;) We hadden volgens mij eerder al geconstateerd dat je voor de Tag daar de TMA1 voor nodig hebt. Die behalve duur ook gewoon niet te vinden is.

Maar.... De Tag is standaard ingesteld dat die altijd met dezelfde basisvolume opstart (50 bij mij), dus er van uitgaande dat je enkel de afstandbediening gebruikt (dit verhaal is dus niet helemaal waterdicht), is het dus simpel een kwestie van een teller bij houden.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Aaah! Je zou dus buttons kunnen maken met + 5 - 5, etc.

Slim bedacht ;)


Bij classe kan je het volume verschillend aansturen, je kan de knop instellen op snelheid, reactie, etc. Ik weet dan niet of de truc hier gaat werken (ga het ook niet testen). Waarschijnlijk zal je alles standaard moeten instellen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

xynyx

Quote from: fugazi_2009 on September 10, 2010, 18:18:27
Nee, dat heeft er misschien ook mee te maken dat de RFX nog in de doos staat  ;D

  ;D ;D ;D ;D Vooral dat "misschien"  ;D

jaco

Quote from: fugazi_2009 on September 10, 2010, 19:58:24
Maar.... De Tag is standaard ingesteld dat die altijd met dezelfde basisvolume opstart (50 bij mij), dus er van uitgaande dat je enkel de afstandbediening gebruikt (dit verhaal is dus niet helemaal waterdicht), is het dus simpel een kwestie van een teller bij houden.
Totdat een grapjas aan de volumeknop van de unit zelf draait/drukt/schuift  ;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: jaco on September 10, 2010, 20:31:30
Totdat een grapjas aan de volumeknop van de unit zelf draait/drukt/schuift  ;D

Ach zoveel grapjassen zijn er hier niet in huis, zoals ik in een ander topic al zei: Ik heb geen kinderen  ;D In de 10 jaar dat ik een Tag heb staan heeft mijn vriendin nog never nooit aan de fysieke volumeknop gezeten, die grijpt gewoon de afstandbediening. De Tag afstandbediening is nu verdwenen, en de Pronto vind ze al een groot succes, dus dat loopt wel los. En mochten we dan nog andere grapjassen op een of andere manier wat proberen dan hadden we hem toch nog:



;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

TheSpeedSkater

#446
Is de cd speler alweer terug met de nieuwe MOD?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

fugazi_2009

Quote from: TheSpeedSkater on September 10, 2010, 22:04:43
Is de cd speler alweer terug met de nieuwe MOD?

Yep, die is al weer dik 2 weken terug. Van de week een keer een avond serieus zitten luisteren, heerlijk!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#448
Twee apparaten hebben bij mij een RS232 interface:


  • De Velodyne, waar ik niks anders mee doe dan hem aan of uit zetten
  • De Oppo, waar ik meestel wel van weet welke disc e.d. er in zit

Oftwel, de RFX9600 die ik heb gekocht is redelijk overkill. Het enige wat ik er mee ga doen is commands relayen naar de Tag en de lift van de TV. Hiervoor zou een RFX9400 ook al voldoen, maar die wordt weer niet zo vaak aangeboden. Echter werd ik gisteren benaderd door een forumlid en ben ik nu in het bezit van een RFX9400:



Oh ja, en ook weer een TSU9600:



Dit betekent dat de RFX9600 (en de TSU-9600) weer verkocht gaan worden.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Teejoo

Quote from: fugazi_2009 on September 15, 2010, 11:07:45
Twee apparaten hebben bij mij een RS232 interface:


  • De Velodyne, waar ik niks anders mee doe dan hem aan of uit zetten
  • De Oppo, waar ik meestel wel van weet welke disc e.d. er in zit

Oftwel, de RFX9600 die ik heb gekocht is redelijk overkill. Het enige wat ik er mee ga doen is commands relayen naar de Tag en de lift van de TV. Hiervoor zou een RFX9400 ook al voldoen, maar die wordt weer niet zo vaak aangeboden. Echter werd ik gisteren benaderd door een forumlid en ben ik nu in het bezit van een RFX9400:



Oh ja, en ook weer een TSU9600:



Dit betekent dat de RFX9600 (en de TSU-9600) weer verkocht gaan worden.
Mmm, dan hadden wij ook zo een ruil kunnen doen met alleen de extenders. Ik heb ook een 9400. Maar ik heb wel interesse in je grote extender nu ik zie dat Riwi het voor de Classé voor elkaar heeft. PM me maar even als je een prijs in gedachten hebt.