Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

celerontje

Jazeker, we worden constant beledigd als we Kruidvat DVD spelers, Yokowokotokkiewokkie TV's in huiskamers zien staan etc. etc.
En koop je een Blu-ray, roept iemand: Ach joh, ik heb allang XviD-tje daarvan bekeken.

Dus een volmondig JA! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 23:07:55
Jazeker, we worden constant beledigd als we Kruidvat DVD spelers, Yokowokotokkiewokkie TV's in huiskamers zien staan etc. etc.
En koop je een Blu-ray, roept iemand: Ach joh, ik heb allang XviD-tje daarvan bekeken.

Dus een volmondig JA! :devil:

Volgens mij ga jij gewoon met de verkeerde mensen om  :-\
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Niet bij alle mensen hoor, maar sommigen... :devil: :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Quote from: bmateijsen on May  2, 2010, 17:45:51
Nee hoor, McLaren trok gewoon de stekker eruit ;), en dat draaide maar om 1 ding...: rendement.

Bjorn,

dat weten we, maar laat ons TAG liefhebbers nu even ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Dynky on May  2, 2010, 18:09:52
omdat ik geen zin had in een abo bij de zoo ?  :D    (dat kan later nog, als ik echt oud en echt freaky ben)

Hmmm

Die heb ik al jaren bij het mooie dierenpark van Emmen. Tja, 2 kleine kinderen. En vind het zelf ook leuk. O ja, en ook nog een abo bij het Dolfinarium.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sol

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 23:07:55
Jazeker, we worden constant beledigd als we Kruidvat DVD spelers, Yokowokotokkiewokkie TV's in huiskamers zien staan etc. etc.
En koop je een Blu-ray, roept iemand: Ach joh, ik heb allang XviD-tje daarvan bekeken.

Dus een volmondig JA! :devil:

...op mijn 32" hakkietakkiewegtzakkie Full HD LCD TV. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

fugazi_2009

#331
Geen enkel nieuws op hardware gebied. Er zijn nog steeds wat testjes die ik moet doen (Oppo als loopwerk versus Dune, Oppo analoog voor CD's versus digitaal enz), maar daar heb ik momenteel nog geen tijd voor.

Wel zojuist het lijstje Empire's 500 Greatest Movies maar even bijgewerkt. Ik kwam er achter dat ik verschillende titels die al in de kast staan niet als zodanig in de lijst had aangevinkt. Moet nu nog een keer de hele lijst controleren. Momenteel is de stand dat 229 van de 500 films daadwerkelijk op Blu-ray verkrijgbaar zijn (of aangekondigd) en dat ik er 168 ook daadwerkelijk in bezit heb (en er zijn nog zo'n 6 titels onderweg).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Delicatessen komt binnenkort uit op BD.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on May 11, 2010, 19:42:19
Delicatessen komt binnenkort uit op BD.

Dank je, dat was precies het duwtje wat ik nodig had. De hele lijst nu maar een gecontroleerd. De nieuwe stand is dat 265 titels beschikbaar of aangekondigd zijn.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

neptune

Is het nog gelukt met die AB?
zet hier iets neer

fugazi_2009

Quote from: neptune on May 12, 2010, 00:29:25
Is het nog gelukt met die AB?

Oh, dat staat ook nog steeds op de to-do list. Wat ik nog wel uitgetest heb is de omweg om de rc5 codes in de iPronto te krijgen. De iProntoEdit heeft geen mogelijkheid om deze in te voeren, daar kan je enkel de hex code invoeren. Dus wat ik doe is de ProntoEdit Pro versie 1 gebruiken, daar de rc5 codes invoeren (daar heb ik ook een hoop voorbeeld bestanden voor) en dan de hex code (die ProntoEdit Pro ook laat zien) naar iProntoEdit kopieren. Voor de meeste van de apparaten heb ik rc5 codes liggen, dus dan zou het relatief makelijk moeten gaan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

neptune

Quote from: fugazi_2009 on May 12, 2010, 00:37:26
Oh, dat staat ook nog steeds op de to-do list. Wat ik nog wel uitgetest heb is de omweg om de rc5 codes in de iPronto te krijgen. De iProntoEdit heeft geen mogelijkheid om deze in te voeren, daar kan je enkel de hex code invoeren. Dus wat ik doe is de ProntoEdit Pro versie 1 gebruiken, daar de rc5 codes invoeren (daar heb ik ook een hoop voorbeeld bestanden voor) en dan de hex code (die ProntoEdit Pro ook laat zien) naar iProntoEdit kopieren. Voor de meeste van de apparaten heb ik rc5 codes liggen, dus dan zou het relatief makelijk moeten gaan.
ok klinkt als een makkelijk klusje wat even 'relatief' langer op de plank blijft liggen  :P
zet hier iets neer

celerontje

In de categorie: Easy to do when having a flu :D 
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

neptune

Quote from: celerontje on May 12, 2010, 01:03:58
In de categorie: Easy to do when having a flu :D 
hahah LOL
zet hier iets neer

HTip

Quote from: celerontje on May 12, 2010, 01:03:58
In de categorie: Easy to do when having a flu :D 
:clapping:

Als ik ziek ben (geweest) dan is de AB ook meestal aangepast en verbeterd :D

Jack, misschien dat je dit topic op remotecentral kan helpen. Wordt gesproken over de conversie van RC5 naar HEX m.b.v. tool makehex
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Quote from: HTip on May 12, 2010, 07:14:28
:clapping:

Als ik ziek ben (geweest) dan is de AB ook meestal aangepast en verbeterd :D

Jack, misschien dat je dit topic op remotecentral kan helpen. Wordt gesproken over de conversie van RC5 naar HEX m.b.v. tool makehex

Kijk, dat is een goede tip. Gelijk makehex maar even gedownload.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#341
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

R


TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

fugazi_2009

#344
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Dirc


Durk

vreselijk langdradig begin... :bored:
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

fugazi_2009

Jongens, onthaast toch een beetje!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

Even een stukje verder skippen en genieten  ;D Mooi hoor.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

#349
Quote from: fugazi_2009 on May 12, 2010, 10:18:37
Kijk, dat is een goede tip. Gelijk makehex maar even gedownload.


Is het gelukt met je Pronto?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive