Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Dirk

Quote from: Sol on May  2, 2010, 16:56:36
Die conclusie ontgaat me even...waar geven die dan massale bedragen aan uit?
Niet aan condooms in ieder geval, misschien aan injectienaalden? :/ :D :P
qua homofobe opmerking kan deze tellen   (en neen, een hoop smileys erachter zetten verandert niets aan de opmerking zelf, die gewoon volledige ongehoord blijft)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Sol

Quote from: Dynky on May  2, 2010, 17:14:10
qua homofobe opmerking kan deze tellen   (en neen, een hoop smileys erachter zetten verandert niets aan de opmerking zelf, die gewoon volledige ongehoord blijft)
Moet ook niks aan de opmerking zelf veranderen, het zijn namelijk gewoon feiten (niet dat ik ALLE homo's over één kam wil scheren overigens).
De smileys erachter geven eerder mijn gevoelens weer bij die feiten, niet om mijn opmerking recht te trekken.
Als iemand zich persoonlijk aangesproken voelt door deze acquisities, dat was niet mijn bedoeling en daarom ook mijn excuses.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

celerontje

Quote from: Sol on May  2, 2010, 16:56:36
Die conclusie ontgaat me even...waar geven die dan massale bedragen aan uit?
Niet aan condooms in ieder geval, misschien aan injectienaalden? :/ :D :P
Dat is kwetsen, nergens voor nodig. >:(
Ik deed die vergelijking om een minderheid aan te geven die acceptatieproblemen hebben in de maatschappij.

Vat het niet al te ernstig op, maar je wordt toch een beetje als 'freak'' beschouwd als je een HT hebt! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 17:26:46
Vat het niet al te ernstig op, maar je wordt toch een beetje als 'freak'' beschouwd als je een HT hebt! :devil:

Pff, blij dat ik geen HT heb dan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Jij bent misschien wel nog meer ''freak'', jij hebt meer uitgegeven aan apparatuur dan HTip's hele HT heeft gekost! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Quote from: Blue-Eyes on May  1, 2010, 13:14:38
Omdat ze hadden bereikt wat ze wilden: de beste PRE maken, gecombineerd met de beste loopwerk in hun filosofie.

(AV192R, AV32R DP pre's en de DVD32R loopwerk)

Nee hoor, McLaren trok gewoon de stekker eruit ;), en dat draaide maar om 1 ding...: rendement.

bmateijsen

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 17:45:03
Jij bent misschien wel nog meer ''freak'', jij hebt meer uitgegeven aan apparatuur dan HTip's hele HT heeft gekost! :P

Who Cares.......?

Of is het gewoon jaloezie......?

celerontje

I don't care, but according to ''common sense''.... ;) ;D

Jaloezie?
Ehhhhhh..... waarom zou ik niet jaloers zijn? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: bmateijsen on May  2, 2010, 17:45:51
Nee hoor, McLaren trok gewoon de stekker eruit ;), en dat draaide maar om 1 ding...: rendement.

Klopt, dat zei ik ook al.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 17:48:36
I don't care, but according to ''common sense''.... ;) ;D

Jaloezie?
Ehhhhhh..... waarom zou ik niet jaloers zijn? :D :D :D

Ach, een ander gaat 4 x per jaar op vakantie. Ik heb wat apparatuur staan.




En ga ook 4 per jaar op vakantie

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Dus dat maakt je...?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

bmateijsen

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 17:48:36
I don't care, but according to ''common sense''.... ;) ;D

Welke common sense.....

QuoteJaloezie?
Ehhhhhh..... waarom zou ik niet jaloers zijn? :D :D :D

Klopt, het blijft een erg mooie setup, maar vind je opmerking niet/ minder gepast.

bmateijsen

Quote from: fugazi_2009 on May  2, 2010, 17:49:00
Klopt, dat zei ik ook al.

Ik heb niet alle posts gelezen in je topic :-/...

celerontje

Quote from: bmateijsen on May  2, 2010, 17:55:56
Welke common sense.....
Common sense of the Kruidvat-DVD-player people! :D

Quote from: bmateijsen on May  2, 2010, 17:55:56
Klopt, het blijft een erg mooie setup, maar vind je opmerking niet/ minder gepast.
Bjorn, als Jack en ik lol maken, wat is er ''ongepast'' aan?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 17:59:37
Bjorn, als Jack en ik lol maken, wat is er ''ongepast'' aan?

Het zal wel aan mij liggen ::), ik zeg dit soort dingen niet eens tegen mijn beste vrienden...

fugazi_2009

Ach jongens, geen ruzie maken. Dat gebeurt al genoeg in de wereld. We zijn toch met zijn allen ook redelijk freaks? Waarom zitten we anders onze tijd te verdoen op dit forum?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

bmateijsen


celerontje

#318
Quote from: bmateijsen on May  2, 2010, 18:01:33
Het zal wel aan mij liggen ::), ik zeg dit soort dingen niet eens tegen mijn beste vrienden...
Ik gaf enkel aan dat je soms wel eens als ''freak'' beschouwt wordt door buitenstaanders die niet verder komen dan een Kruidvat DVD spelertje, in de zin van ''Die moet wel gek zijn om zoveel geld aan audio uit te geven''.
Dus als het ware een ''freak'' in de ogen van sommige ''niet-HT'ers''

Ik hou zelf de kosten wat bescheiden, maar ik kan me 100% inleven in Jack's ''audio filosofie'', wat hem dus een normaal mens maakt met een audiopassie! :pompom:

Quote from: fugazi_2009 on May  2, 2010, 18:05:33
Ach jongens, geen ruzie maken. Dat gebeurt al genoeg in de wereld. We zijn toch met zijn allen ook redelijk freaks? Waarom zitten we anders onze tijd te verdoen op dit forum?
Zo is 't eigenlijk. ;)
Bjorn en ik denken vaak nét het tegenoverstelde t.o.v. elkaar. ;D

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirk

#319
Quote from: fugazi_2009 on May  2, 2010, 18:05:33
We zijn toch met zijn allen ook redelijk freaks? Waarom zitten we anders onze tijd te verdoen op dit forum?
omdat ik geen zin had in een abo bij de zoo ?  :D    (dat kan later nog, als ik echt oud en echt freaky ben)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Robbert54

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 18:08:08
Ik gaf enkel aan dat je soms wel eens als ''freak'' beschouwt wordt door buitenstaanders die niet verder komen dan een Kruidvat DVD spelertje, in de zin van ''Die moet wel gek zijn om zoveel geld aan audio uit te geven''.
Dus als het ware een ''freak'' in de ogen van sommige ''niet-HT'ers''
Zo is 't eigenlijk. ;)
Bjorn en ik denken vaak nét het tegenoverstelde t.o.v. elkaar. ;D
ben ik wel met je eens. sommige mensen kijken mij ook wel eens heel raar aan als ik mijn set laat zien, laat staan wanneer ze weten hoeveel het heeft gekost. en vergeleken bij sommige hier is dat nog helemaal niks, (hoewel het qua prijs/loon waarschijnlijk wel aardig overheen zal komen)

zie freak dan ook niet zo zeer als iets negatiefs hoor. niet alles zo serieus opvatten.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Jou TV is een prima investering geweest, omdat je qua beeldkwaliteit eigenlijk geen enkele reden hebt om te upgraden! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Overigens gaat het mij niet om het woord freak in die zin, maar meer wat er achteraan komt ;)

celerontje

Ach, zet Politiek24 eens op en je ziet meer moddergooierij dan op dit hele forum! (en dan vraag je je af wat de term ''politiek correct'' nog inhoudt?) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sol

Quote from: celerontje on May  2, 2010, 17:26:46
Dat is kwetsen, nergens voor nodig. >:(
Ik deed die vergelijking om een minderheid aan te geven die acceptatieproblemen hebben in de maatschappij.

Vat het niet al te ernstig op, maar je wordt toch een beetje als 'freak'' beschouwd als je een HT hebt! :devil:
Hebben HT-ers acceptatieproblemen binnen de maatschappij dan?
Je wordt alleen als gek beschouwd, omdat je bedragen uit geeft aan apparatuur die beelden en geluiden weergeven die 'een ander niet ziet of hoort'.
Maar goed, ik wil Jack's topic verder niet vervuilen. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.