Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Robbert54

Quote from: fugazi_2009 on April  1, 2010, 23:42:02
Omdat de switch 3 ingangen heeft, de digitale tv ontvanger was geen rekening mee gehouden. Maar mijn vriendin wilde Sport 1 hebben, dus moest er digitale tv komen.
goh, meestal is het andersom :blink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

#201
Keek je eerst analoog dan? :o
[/quote]
Ik denk dat de vraag moet zijn: "Kijk je tv dan?" Waarop het antwoord zou zijn: "Nee". Maar er werd wel, tot nu toe via internet, golf gekeken. En daarvoor dus nu Sport 1.

Quote from: celerontje on April  2, 2010, 00:06:31
Digitale TV is toch onvermijdelijk, dat analoge signaal is binnen 5 jaar weg, denk ik.

Tja, dat zit er wel in.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

De iPronto heeft weer werkende firmware, ik heb ook de connectie met iProntoEdit kunnen maken. Nu maar eens kijken of ik iets fatsoenlijks in iProntoEdit kan maken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Jeroen de Waal

Mooi dat het allemaal gelukt is! Hoop dat het een beetje wil vlotten met vormgeven en instellen.


Jeroen.

fugazi_2009

Heb ik net hele stapels rc5 codes verzameld, kom ik er net achter dat ik die bij iProntoEdit niet kan invoeren. Bummer  :nopompom:
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Bestaat er niet een of andere converter?
Vraag Jaco eens!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on April  3, 2010, 23:19:58
Bestaat er niet een of andere converter?
Vraag Jaco eens!

Ja, volgens mij zag ik ergens de oplossing om de RC5 code in ProntoEdit in te voeren. En dan de hex code van ProntoEdit naar iProntoEdit Copy & Paste
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Het blijft altijd een beetje knutselen, 't is immers geen Harmony! ;) (waar je overigens ook wel een tijdje zoet mee bent. :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

#208
Mooi zo'n dagje waarbij je veel moet wacht op up- en downloads. Mooie gelegenheid om mijn website maar weer eens bij te werken.


  • Pagina's gemaakt voor de Dune en Oppo HDMI switcher
  • Een heleboel reviews toegevoegd voor de Oppo BD speler en HDMI switcher

Begin wel te merken dat mijn menu wat traag begint te worden door de grote hoeveelheid items. Dus zo langzamerhand moet ik aan een nieuwe opzet/structuur gaan denken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Gisteravond mij maar eens verdiept in de werking van de dune_folder.txt file voor mijn Dune Base. Ik ben bezig om al mijn CD's in flac om te zetten en als ik daar door heen browse wil ik natuurlijk wel dat dat een beetje leuk er uit ziet. Dat bleek vrij simpel te doen, wel eerst er even achter komen dat je de Dune opnieuw moet starten om de dune_folder.txt opnieuw in te laten lezen als je die vervangen hebt.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#210
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#211
Zojuist de Monster SuperThin HDMI kabels ontvangen.




En of de Douane is weer gestopt met de 100% controle, of ze hebben niet goed opgelet. Ik ben in ieder geval blij  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

You know, Don't ask, don't tell ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

R

Flinke stekker zit er nog aan!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on April 13, 2010, 14:09:56
You know, Don't ask, don't tell ;)

Precies

Quote from: R on April 13, 2010, 14:37:47
Flinke stekker zit er nog aan!

Ja, inderdaad nog redelijk flink. Zit ook nog een zinloos blauw lampje is dat aangeeft dat er connectie is (alsof ik die achter de tv kan kan zien en alsof ik op de tv niet kan zien dat er connectie is)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Typisch Monster, al die eye candy! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on April 13, 2010, 15:04:46
Typisch Monster, al die eye candy! ;)

Ach ja, maar de kabel is mooi dun en soepel en daar ging het om.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#217
Nadat ik vanmorgen belachelijk vroeg opgestaan was om en webcast te doen voor een klant die in een tijdzone zit die een paar uur voor op ons loopt (fijn hoor zo'n vulkaan), heb ik mij vanmiddag maar wat tijd gegunt om een en ander aan klusjes te doen:


  • De UPC decoder moest nog op de Tag aangesloten worden.
  • Doordat de laatste tijd nogal wat apparatuur is vervangen, die ik allemaal redelijk lukraak op de Tag had aangesloten moest ik echt alle inputs eens goed instellen. Dus juiste naampje erbij, juiste initiele surround instellingen per input type, juiste knop op de afstandbediening er aan toewijzen e.d.
  • Ik had nog een Hifi Tuning stroomkabel liggen met scheerapparaat-stekker, dus die maar achter de UPC box gehangen. Baat het niet dan schaadt het niet.
  • Vervolgens op mijn website maar een pagina gemaakt voor de nieuwe Monster SuperThin HDMI kabels en voor mijn Vivanco Antenne kabel.
  • Ook het menu systeem op de website vervangen door een nieuwe versie. Zoals ik een paar posts eerder al zei, de vorige werd wat traag. Dit is een nieuwe versie die een stuk soepelijk lijkt te lopen en wat gemakkelijker te onderhouden is voor mij.

Is het vroege opstaan toch niet helemaal voor niks geweest.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#219
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Durk

leuk interview met Burmester.. maar ik vind zijn vergelijking kunst/audio wel een beetje gezocht... :devil:
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

fugazi_2009

Quote from: Durk on April 23, 2010, 09:14:54
leuk interview met Burmester.. maar ik vind zijn vergelijking kunst/audio wel een beetje gezocht... :devil:

Tja, hij moest natuurlijk op een of andere manier de link naar hun marketing slogan maken: Art for the ear
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Sol

Zijn gezicht is ook net kunst, met zijn linker verzakte wenkbrauw... :P
Hebben ze hem daarom misschien als spokesman gekozen? :devil:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

fugazi_2009

Hmm, waarom zou Dieter Burmester as spokesman voor het bedrijf Burmester optreden? Tough question, ga ik even over nadenken  :devil:  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one