Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Allemaal leuk en aardig, maar wanneer ga je nu met vakantie? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

vik

Quote from: fugazi_2009 on March 28, 2010, 23:19:08
Goed punt. Dave van The Upgrade Company zei dat de Oppo zo'n 600 uur inspeeltijd nodig had. Dus ik zat zonet al uit te rekenen hoeveel jaar dat wel niet zou duren in mijn geval.

Hou maar gewoon ongeveer 200 uur aan, daarna veranderd er niet veel meer. Dat heb ik zelf, en ook andere klanten ervaren van TUC.

Ik heb de XLO Reference - Test & Burn-In Gold CD gebruikt en gewoon de hele dag op repeat gezet en dan zit je zo op de 200 uur.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes I on March 29, 2010, 07:24:18
Allemaal leuk en aardig, maar wanneer ga je nu met vakantie? :D

He, je weet het. Wij zitten nu in Q4, dus geen vakanties mogelijk.


Quote from: vik on March 29, 2010, 07:56:30
Hou maar gewoon ongeveer 200 uur aan, daarna veranderd er niet veel meer. Dat heb ik zelf, en ook andere klanten ervaren van TUC.

Ik heb de XLO Reference - Test & Burn-In Gold CD gebruikt en gewoon de hele dag op repeat gezet en dan zit je zo op de 200 uur.

Och, ik gooi er wat wat verschillend materiaal in inderdaad. Komt allemaal wel goed.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Q1 duurt niet lang meer.

Mijn aanbod om je speler in te speler blijft niet eeuwig gelden :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes I on March 29, 2010, 10:26:25
Q1 duurt niet lang meer.


Dat kan best zijn, maar wij zitten net 1 maand in Q4. Dus als ik de komende maanden uberhaupt af en toe de Oppo in de woonkamer zie staan dan mag ik al blij zijn.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

simsatit

Quote from: Blue-Eyes I on March 29, 2010, 10:26:25
Q1 duurt niet lang meer.

Mijn aanbod om je speler in te speler blijft niet eeuwig gelden :P

Anders wil ik wel vrijwilliger zijn om je Oppo BD83 -en dan een hele lange naam- edition, zolang in mijn ht in te spelen hoor, forumgenoten zijn er eenmaal om elkaar te helpen nietwaar?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

fugazi_2009

Bedankt allemaal voor het aanbod, voorlopig heb ik er hier vanavond zelf maar een eerst een SACD in gegooid en nu ligt er een DVD-A in.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Madhouse

Quote from: fugazi_2009 on March 29, 2010, 21:22:19
Bedankt allemaal voor het aanbod, voorlopig heb ik er hier vanavond zelf maar een eerst een SACD in gegooid en nu ligt er een DVD-A in.

Als het echt allemaal lastig word dan komen we hem met alle plezier bij jou inspelen hoor  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Je weet de weg toch? Door de voordeur, dan bij de Dobermann linksaf.



Mocht je nu denken: "Ik ben bij de Dobermann, maar er is hier helemaal geen gelegenheid om linksaf te gaan". Dan was je gewoon te traag en heb je het einde van de hal nooit gehaald  ;D ;D

Maar inspelen is niet zo spannend hoor, als je als die ingespeeld is eens wil komen luisteren dan ben je welkom. (Hoewel andere mensen kunnen beamen dat het dan waarschijnlijk nog lastig is om een afspraak met mij te plannen)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

simsatit

Quote from: fugazi_2009 on March 29, 2010, 21:29:59
(Hoewel andere mensen kunnen beamen dat het dan waarschijnlijk nog lastig is om een afspraak met mij te plannen)

Die zijn zeker nooit langs de Doberman gekomen?
Jij maar denken waarom hoor ik nooit meer wat..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

fugazi_2009

Quote from: simsatit on March 29, 2010, 21:33:14
Die zijn zeker nooit langs de Doberman gekomen?
Jij maar denken waarom hoor ik nooit meer wat..

Hmm, nu je het zegt. Hij raakt soms dagen zijn bak met voer niet aan...
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

neptune

#164
ik ben jaloers op je nwste aanwinst de Ipronto man! ;D
Lijkt me echt een superdeal!
Wil ie ook goed internetten?
zet hier iets neer

fugazi_2009

Quote from: neptune on March 29, 2010, 21:40:20
ik ben jaloers op je nwste aanwinst de Ipronto man! ;D
Lijkt me echt een superdeal!
Wil ie ook goed interetten?

Dat zullen we binnenkort weten. Jeroen stuurt hem morgen naar mij toe. Dus hopelijk heb ik hem dan woensdag in huis.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: fugazi_2009 on March 29, 2010, 21:53:04
Dat zullen we binnenkort weten. Jeroen stuurt hem morgen naar mij toe. Dus hopelijk heb ik hem dan woensdag in huis.

En inderdaad, vanochtend zat die bij de post. Ziet er goed uit, nu nog even programmeren.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

jaco

wat een lief hondje, erg speels ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

fugazi_2009

Quote from: jaco on March 31, 2010, 14:13:07
wat een lief hondje, erg speels ?

Ja, hij vermaakt zich wel
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

neptune

lijkt me wel wat zo'n allemansvriendje ;D
zet hier iets neer

celerontje

Veel plezier ermee, Jaco!

P.s, ga je ook afbeeldingen van je interface posten?
Misschien brengt het anderen op ideeën of kunnen ze suggesties doen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

hond ziet er liever uit dan deze:

:crazy:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Thanks, now I can't sleep tonight anymore! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on March 31, 2010, 15:09:08
Veel plezier ermee, Jaco!

P.s, ga je ook afbeeldingen van je interface posten?
Misschien brengt het anderen op ideeën of kunnen ze suggesties doen?

Voorlopig heb ik geloof alleen nog maar de firmware laten crashen, dus vanavond maar eens verder kijken
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

jaco

Quote from: celerontje on March 31, 2010, 15:09:08
Veel plezier ermee, Jaco!
Ik ben opgegroeid met honden, kan het over het algemeen prima met ze vinden.


QuoteP.s, ga je ook afbeeldingen van je interface posten?
Misschien brengt het anderen op ideeën of kunnen ze suggesties doen?
Mijn interface of die van Jack ?

Ik heb een pronto TSU-9600
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm