BBC Life bol.com 30 euro

Started by ksi, March 9, 2010, 23:37:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ksi

Nu alvast te pre-orderen, prijs is gelijk aan de DVD. Zal niet helemaal kloppen, maar doe er je voordeel mee. Incl NL ondertiteling.

ksi

voor nog goedkoper; de BD staat ook op cosmox.nl voor 27,99

Robbert54

vreemd.. toch wel erg goedkoop voor 4 blu-rays!! maar wel een erg mooie aankoop!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

M

LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

CineSmurf

Bij de volkskrant is ie ook 29,95 euro, gelijk aan de DVD. Ik zou alleen niet bij de volkskrant webshop bestellen als het even kan, heeeele slechte ervaringen mee.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

DVDGuy

Quote from: CineSmurf on March 10, 2010, 08:05:10
Bij de volkskrant is ie ook 29,95 euro, gelijk aan de DVD. Ik zou alleen niet bij de volkskrant webshop bestellen als het even kan, heeeele slechte ervaringen mee.

Verklaar je nader; wil daar een CD-box bestellen  :unsure:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

DVDGuy

Quote from: ksi on March  9, 2010, 23:39:25
voor nog goedkoper; de BD staat ook op cosmox.nl voor 27,99

Bedankt voor de Tip; gelijk besteld
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

rednax1

Ook besteld. Benieuwd of het uitgeleverd gaat worden voor deze prijs.

Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

ajbeefde

Quote from: DVDGuy on March 10, 2010, 09:53:24
Bedankt voor de Tip; gelijk besteld

Beschikbaar vanaf 11/03 ?

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

JeKa


CineSmurf

Quote from: DVDGuy on March 10, 2010, 09:43:37
Verklaar je nader; wil daar een CD-box bestellen  :unsure:

Ik heb een aantal maal zaken besteld bij de volkskrant website wat prima ging. De laatste keer ging het helemaal mis. Ik had twee dvd's besteld en kreeg voor een de verkeerde terug. Vervolgens gevraagd wat te doen, na lang wachten was het antwoord stuur de dvd maar terug, maar geef op de factuur aan om welke het gaat. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik een andere had teruggestuurd (ja nogal wiedes, ik had de verkeerde gekregen). Ruilen kon niet (want er waren heel veel verschillende bedrijven bij betrokken was hun commentaar) met veel hangen en wurgen dus teruggestuurd. Kreeg ik mijn geld teruggestort, maar zonder verzendkosten, omdat ik toch ook een andere dvd had gekregen. Vervolgens nog ongeveer 5 mailtjes heen en weer dat dit toch wel raar was en na ongeveer 3 maanden was alles eindelijk geregeld...

Wil niet zeggen dat het een slechte service is, maar kennelijk is het uitbesteed aan een aantal verschillende bedrijven, wat vaak goed gaat, maar als het mis gaat....
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

willem focus

Quote from: ksi on March  9, 2010, 23:37:41
Nu alvast te pre-orderen, prijs is gelijk aan de DVD. Zal niet helemaal kloppen, maar doe er je voordeel mee. Incl NL ondertiteling.

Hmmm. Dat is de eerste keer dat ik de boot in ga bij Play.com , daar heb ik deze BR enige tijd geleden besteld, en fors meer voor betaald! :unhappy:
Maar het is echt zeeeer de moeite waard.

Gr.  Willem ;)
Pioneer PDP-428XD/Cambridge 650R/ Pioneer-DVR 545HX/PioneerDV-585A/Infinity Beta 40/Infinity C250/Infinity Beta 10/Infinity SW10/Samsung DCB-H360R/Oppo BDP83/Iphone3GS

Robbert54

Quote from: willem focus on March 10, 2010, 16:38:14
Hmmm. Dat is de eerste keer dat ik de boot in ga bij Play.com , daar heb ik deze BR enige tijd geleden besteld, en fors meer voor betaald! :unhappy:
Maar het is echt zeeeer de moeite waard.

Gr.  Willem ;)
ik ook hoor, heb hem net binnen voor 34 pond, maar goed als ik zie wat ik gemiddeld bespaar door via amazon te bestellen, dan ben ik hier niet rouwig om. leuk voor de mensen die niet de mogelijkheid hebben om via Engeland te bestellen, want die betalen gemiddeld al fors meer voor een Blu-Ray.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

erwinh

Heeft iemand deze BR serie al bekeken? 600 uur voor 30 euries lijkt een koopje, maar is het ook wat?
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

celerontje

600 uur? :o
600 minuten zeker? ;) ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

erwinh

 :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes:
En nou nog iemand die hem gezien heeft  8)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

hifiman

Heb um gisteren ook maar even besteld  :headbanging:

ksi

Quote from: DVDGuy on March 10, 2010, 09:53:24
Bedankt voor de Tip; gelijk besteld
Geen dank!

Trouwens de USA versie van Life zal worden ingesproken door Oprah Winfrey... omg  :pompom:

celerontje

Ben benieuwd wat ze zegt wanneer er een nijlpaard in beeld komt... :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Quote from: celerontje on March 11, 2010, 13:33:09
Ben benieuwd wat ze zegt wanneer er een nijlpaard in beeld komt... :D :D :D

Hey sistah!

Nooff

Nu bij Wehkamp voor 22 euro  ;)

rednax1

Net een mailtje van cosmox: tot onze spijt bla bla bla.

Ze kunnen niet tijdig leveren. Volgt zo spoedig moglijk, kunnen niet aangeven wanneer.

Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

hifiman

Quote from: rednax1 on March 11, 2010, 19:51:01
Net een mailtje van cosmox: tot onze spijt bla bla bla.

Ze kunnen niet tijdig leveren. Volgt zo spoedig moglijk, kunnen niet aangeven wanneer.


Soortgelijke mail van bol gehad  :yawnee:

willem focus

#23
Quote from: erwinh on March 11, 2010, 12:28:42
:closedeyes: :closedeyes: :closedeyes:
En nou nog iemand die hem gezien heeft  8)

Heb die van mij bij Play.com besteld (veel duurder hoor) maar één woord voor deze bluray.....   geweldig  :clapping:

Groeten.....Willem ;)

Pioneer PDP-428XD/Cambridge 650R/ Pioneer-DVR 545HX/PioneerDV-585A/Infinity Beta 40/Infinity C250/Infinity Beta 10/Infinity SW10/Samsung DCB-H360R/Oppo BDP83/Iphone3GS

DVDGuy

Quote from: Nooff on March 11, 2010, 17:49:08
Nu bij Wehkamp voor 22 euro  ;)

Dat is de DVD en wij hebben het hier over de BluRay's.................
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com