'Movie games'

Started by Roger Black, February 15, 2010, 14:59:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roger Black

Je kent het wel. Een film of serie is populair en er wordt een game van gemaakt.
Maar hoe goed zijn deze games nou eigenlijk.

Ik ben een trouw LOST kijker en het lijkt me leuk om ook eens het spel te spelen en op het eiland rond te banjeren. Het zelfde geld nu voor Avatar.
Zijn deze games gewoon een 'schil' om een bestaand concept heen of is het daadwerkelijk de moeite waard om te spelen?

squeek

ik denk dat je daar niet direct een recht voor de raap antwoord op kan geven omdat die games niet vergelijkbaar zijn.

zoals je zelf zegt, avatar en lost, de gameplay van die games is gewoon kompleet anders tov elkaar. ik denk dat je een game goed vindt op basis van het type game (first person shooter of racen etc..) verhaal komt er een beetje bij kijken vaak.

greetz

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Onne

Bespaar je de moeite door LOST niet te kopen, ik kon maar niet wennen aan de besturing.... en zo snijdend als de serie vond ik het nou ook niet echt.

Koop dan Uncharted 2, bijna een film zo meeslepend! Tel daarbij fantastische gameplay en top graphics!!

 

squeek

Quote from: Onne on February 15, 2010, 18:21:42
Bespaar je de moeite door LOST niet te kopen, ik kon maar niet wennen aan de besturing.... en zo snijdend als de serie vond ik het nou ook niet echt.

Koop dan Uncharted 2, bijna een film zo meeslepend! Tel daarbij fantastische gameplay en top graphics!!

 

daar hoop ik een beetje dat heavy rain zo meeslepend zou zijn. althans de demo heeft me erg nieuwsgierig gemaakt.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

MaxxMark

Ik hoop eigenlijk op het omgekeerde :P Dat bepaalde games verfilmd worden.

Mass Effect bijvoorbeeld. Pas deel 2 uitgespeeld, en het verhaal is weer erg tof! Ik kijk nu al uit naar het 3e deel van de trilogie!

Maar wat ik eigenlijk zou willen is een soort "Movie Mode" (of een verfilming) waarmee je zegmaar de gehele verhaallijn nog een keer rustig kunt bekijken zonder weer 30 uur kwijt te zijn :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Snutchz

Quote from: MaxxMark on February 16, 2010, 03:22:33
Ik hoop eigenlijk op het omgekeerde :P Dat bepaalde games verfilmd worden.

in de planning >

Silent Hill 2
God of War
Gears of War
Darksiders
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roger Black

Thanks voor de reactie's!

Dus lost is niks, heeft iemand ervaringen met Avatar?

Snutchz

..ja dat die allesbehalve den moeite waard is  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roger Black

Quote from: Snutchz on February 16, 2010, 11:39:53
..ja dat die allesbehalve den moeite waard is  :P

Haha, oke