The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Started by Martijnst1990, February 8, 2010, 20:14:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Martijnst1990

Zo, jullie zijn het er wel unaniem over eens dat de doos bewaard moet blijven... :P

Misschien dat plat maken en onder het bed leggen o.i.d. wel moet lukken, maar dan blijf je alsnog zitten met al die stukken piepschuim (hoewel dat een stuk minder ruimte inneemt natuurlijk).

Ik kijk het dinsdag wel even aan wat ik ermee doe. Zou dan inderdaad puur voor het verhuizen zijn, kan me niet voorstellen dat de doos voor garantie bewaard moet blijven. Maar goed, eerst nog een paar nachtjes slapen :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Quote from: Martijn90 on March 30, 2013, 13:20:36
Zo, jullie zijn het er wel unaniem over eens dat de doos bewaard moet blijven... :P

Misschien dat plat maken en onder het bed leggen o.i.d. wel moet lukken, maar dan blijf je alsnog zitten met al die stukken piepschuim (hoewel dat een stuk minder ruimte inneemt natuurlijk).

Ik kijk het dinsdag wel even aan wat ik ermee doe. Zou dan inderdaad puur voor het verhuizen zijn, kan me niet voorstellen dat de doos voor garantie bewaard moet blijven. Maar goed, eerst nog een paar nachtjes slapen :D

Piepschuim kan je wel weggooien. Ik heb ook dozen bij de supermarkt gehaald om op te vullen voor het verzenden van de subwoofer. Dat waren van die zware dikke bananendozen. Dus mocht het zo ver komen dan heb je in ieder geval de originele verpakking en dan kun je dan wel extra opvul spullen regelen. ;)

Madhouse

Waarom de doos bewaren? Ik heb mijne nu even op zolder gezet en over een week of wat gooi ik hem gewoon weg hoor. Garantie is toch aan huis en verhuisplannen heb ik voorlopig ook niet  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Leentje

Super dat ie dinsdag omgeruild wordt. Kun je weer volop genieten :pompom:
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

Martijnst1990

Quote from: LuPo on March 30, 2013, 16:43:18
Piepschuim kan je wel weggooien. Ik heb ook dozen bij de supermarkt gehaald om op te vullen voor het verzenden van de subwoofer. Dat waren van die zware dikke bananendozen. Dus mocht het zo ver komen dan heb je in ieder geval de originele verpakking en dan kun je dan wel extra opvul spullen regelen. ;)
Dat is op zich ook een optie. Maar aan de andere kant, als ik de doos toch al bewaar, dan het liefst ook de rest van het verpakkingsmateriaal zodat hij ook goed in de doos kan. Maar vermoedelijk gaat de doos alsnog weg en word hij gewoon voorzichtig in een laken op de achterbank verhuisd ;)

Quote from: Madhouse on March 30, 2013, 16:48:33
Waarom de doos bewaren? Ik heb mijne nu even op zolder gezet en over een week of wat gooi ik hem gewoon weg hoor. Garantie is toch aan huis en verhuisplannen heb ik voorlopig ook niet  ;)
Zo denk ik er dus ook wel over. Nou zal het verhuizen bij mij niet zo lang duren, maar alsnog is dat best te doen zonder doos.

Quote from: Leentje on March 30, 2013, 17:14:15
Super dat ie dinsdag omgeruild wordt. Kun je weer volop genieten :pompom:
Zeker ja, nog 1 dagje! :D Ben echt zo benieuwd hoe het beeld is en kan niet wachten om een filmpje te kijken. Mijn center staat nu rechtop naast mijn sub en ik wil de sub eigenlijk ook even niet gebruiken met die TV erop. Dus heb al even geen filmpje meer kunnen kijken :D

Wel de openingspost vast een beetje aangepast, die was alweer wat verouderd zag ik :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Je hebt alweer de "adrenaline" in je bloed he  ;) :D
Morgen genieten van je TV!  :headbanging:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martinus

#2456
Quote from: VTEC_genieter on April  1, 2013, 14:29:41
Je hebt alweer de "adrenaline" in je bloed he  ;) :D
Morgen genieten van je TV!  :headbanging:

zijn ze er al ?  :devil: :devil: :devil: :devil:
............

Martijnst1990

Quote from: VTEC_genieter on April  1, 2013, 14:29:41
Je hebt alweer de "adrenaline" in je bloed he  ;) :D
Morgen genieten van je TV!  :headbanging:
Mwa, word nu inderdaad wel tijd dat er weer een werkende tv aan de muur hangt :D

Quote from: Martinus on April  2, 2013, 08:07:23
zijn ze er al ?  :devil: :devil: :devil: :devil:
Nee, niet eens :P Tussen 12:00 en 14:00 word hij verwacht.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

stevefilmfreak54

 ;D ;D

Morgen tussen 10 en 12 uur komt de mijne, spannnnnnnnnnnend!!
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

LuPo


W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Martijnst1990

Jullie zijn nog ongeduldiger als ik :D Maar hij is er helaas nog niet. Ga om 14:00 wel gelijk even bellen of hij wel onderweg is, is nu al zoveel mis gegaan :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

Quote from: Martijn90 on April  2, 2013, 12:52:26
Jullie zijn nog ongeduldiger als ik :D Maar hij is er helaas nog niet. Ga om 14:00 wel gelijk even bellen of hij wel onderweg is, is nu al zoveel mis gegaan :P

idd.. schiet eens op man  :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Former member 78


Martijnst1990

En hij hangt! Ging uiteraard weer niet allemaal volgens plan... daarover later meer. Is in ieder geval niet een winkel waar ik nog snel iets zal kopen (hoewel niet alle fouten aan de winkel lag).

Beeld is alvast prachtig zo out of the box!

Straks volgt er nog wel een fotootje en wat eerste ervaringen 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ejorne

Quote from: Martijn90 on April  2, 2013, 16:53:14
En hij hangt!

Beeld is alvast prachtig zo out of the box!

Straks volgt er nog wel een fotootje en wat eerste ervaringen 8)

O0

Jajajja... fotooooos...

LuPo


HTip

Quote from: Martijn90 on April  2, 2013, 16:53:14
En hij hangt! Ging uiteraard weer niet allemaal volgens plan... daarover later meer. Is in ieder geval niet een winkel waar ik nog snel iets zal kopen (hoewel niet alle fouten aan de winkel lag).

Beeld is alvast prachtig zo out of the box!

Straks volgt er nog wel een fotootje en wat eerste ervaringen 8)
Fijn dat het eindelijk goed is! Veel plezier met je nieuwe beeld :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

VTEC_genieter

Ging niet helemaal volgens plan?
Ze hebben het niet naar boven gebracht bijvoorbeeld?

"service tot de deur"     haha!  :D

Maar je hebt een goed werkend TV nu!  :clapping:
Gefeliciteerd Martijn! :headbanging:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Madhouse

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je ervaringen (en foto's)  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Quote from: Ejorne on April  2, 2013, 16:54:01
O0

Jajajja... fotooooos...
Ja, ja, komen eraan :D

Quote from: LuPo on April  2, 2013, 17:06:37
Nice! :thumbs-up:
Thanks 8)

Quote from: HTip on April  2, 2013, 17:19:09
Fijn dat het eindelijk goed is! Veel plezier met je nieuwe beeld :pompom:
Zeker, was een hele opluchting :)
Quote from: Maro on April  2, 2013, 17:44:58
Feli, pracht tv volgens mij.  :pompom:
Thanks, volgens mij ook :D

Quote from: VTEC_genieter on April  2, 2013, 18:09:47
Ging niet helemaal volgens plan?
Ze hebben het niet naar boven gebracht bijvoorbeeld?

"service tot de deur"     haha!  :D

Maar je hebt een goed werkend TV nu!  :clapping:
Gefeliciteerd Martijn! :headbanging:
Nee, dat ging gelukkig wel goed. Bezorger kwam binnen en vroeg waar de tv stond. Nou, op zolder. Oh... dat gebeurd niet vaak, dat ik zo'n tv naar zolder moet brengen, meestal moet hij naar de woonkamer.. :D

En bedankt 8)

Quote from: Madhouse on April  2, 2013, 18:41:30
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je ervaringen (en foto's)  ;)
Thanks, eerste ervaring en foto's komen eraan :D

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Vanmiddag om 14:15 ging de bel, eindelijk was de TV er. De bezorger kwam binnen en vroeg zich af waar de TV stond die opgehaald moest worden. Nou.. die staat op zolder. Oh.. dat komt niet vaak voor dat ik zo'n TV naar zolder moet brengen. Meestal moeten ze naar de huiskamer.. :D Goed, de TV samen met hem naar boven gebracht en de andere naar beneden. De oude TV werd even snel gecontroleerd, maar dit bleek al snel in orde te zijn. Nieuwe TV even snel geprobeerd op de netstroom met een lange kabel die ik al klaar had gelegd, je weet maar nooit ;) Deze deed het gelukkig prima, dus vertrok de bezorger weer.

Snel een maat gebeld die even zou helpen met ophangen. Ondertussen heb ik de doos maar vast zo ver mogelijk uitgepakt alleen kon ik het netsnoer niet zo snel vinden, nog eens goed kijken, maar nee.. die zat er dus niet bij. Snel de winkel gebeld en die konden de bezorger nog bereiken zodat die gelijk om kon draaien om het snoer langs te brengen. Dit was gelukkig zo gedaan, dus konden we verder. TV ophangen was zo gebeurd omdat ik met het andere exemplaar al had kunnen testen hoe hoog de beugels op de TV moesten komen, dus binnen een minuut hing hij. Wij waren beiden erg benieuwd naar het 3D beeld, dus snel Wreck it Ralph erin en de brilletjes uitgepakt, maar ik kwam er al snel achter dat 1 brilletje stuk was. Het aan/uit schuifje was stuk/lam en schoof uit zich zelf al heen en weer zonder het brilletje aan te zetten.. de zoveelste tegenslag. Maar goed, nu niks aan te doen, dus maar een 2D film erin gedaan om de eerste beelden te zien. Dit waren onder andere: Rise of the Guardians (had ik pas geleden nog gezien op de ST30, dus zat nog goed in het geheugen) en The Avengers. In 1 woord: Prachtig! Echt een wereld van veschil vergeleken met de ST30, die alweer een stuk mooier was dan mijn eigen S20 8) De kleuren zijn werkelijk prachtig, beeld is ontzettend scherp en alles loopt heerlijk vloeiend! 8) Ben tot nu toe al helemaal tevreden en dat net uit de doos.

De komende tijd word dus lekker genieten van voornamelijk full screen content om hem iets in te spelen. Ben niet van plan om me echt aan de 200 uur te houden, maar zeker de eerste tientallen uren probeer ik er wat meer op te letten.

Hier snel even 2 foto's:


http://imageshack.us/a/img268/4986/foto1f.JPG
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

 :clapping:

Heel erg mooi scherm zo! Straks nog de mooie stand van Philip voor je center en je hebt helemaal niets meer te wensen.

Geniet er van!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub